Forum - Games and Gaming

ARMA 2 - DayZ

DarkWarjo

DarkWarjo 16.05.2012

  • 0
MÄÄÄÄÄ HERÄSIN! :D i'll be rait teer. Ja Jimmyä korjatakseni ARMA X anniversarypaketissa EI tule OFP. mut arma 1 ja 2 lisäreineen sekä tosiaanki toi kartta mitä jo eilen käytin hyödykseni dayz:ssa :)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 16.05.2012

  • 0
DarkWarjo wrote: MÄÄÄÄÄ HERÄSIN! :D i'll be rait teer. Ja Jimmyä korjatakseni ARMA X anniversarypaketissa EI tule OFP. mut arma 1 ja 2 lisäreineen sekä tosiaanki toi kartta mitä jo eilen käytin hyödykseni dayz:ssa :)
No jos nyt aletaan siis tarkoiksi niin boksissa on ArmA: Cold War Assault, Resistance (Tunnettiin ennen nimellä Operation Flashpoint, mutta nimettiin ArmAksi kun tuo boksi julkastiin. Tämä ei periaatteessa ole siis Arma 1.) ArmA: Armed Assault, Queen´s Gambit (Arma 1) Arma 2: Operation Arrowhead, British Armed Forces, Private Military Company
DarkWarjo

DarkWarjo 16.05.2012

  • 1
MrD St Jimmy wrote: No jos nyt aletaan siis tarkoiksi niin boksissa on ArmA: Cold War Assault, Resistance (Tunnettiin ennen nimellä Operation Flashpoint, mutta nimettiin ArmAksi kun tuo boksi julkastiin. Tämä ei periaatteessa ole siis Arma 1.) ArmA: Armed Assault, Queen´s Gambit (Arma 1) Arma 2: Operation Arrowhead, British Armed Forces, Private Military Company
AHAAAAA! tota mä en tienny, en siis pilkkua nussinut vaan olin tietämätön. OFP oli mainio peli aikoinaan ja FDF modi ihan huippua Kyllikki:n porukan kanssa :D Eivät vissii enää halua käyttää flashpoint nimee kun toinen firma tekee sitä nykyään :P
RauhaMees

RauhaMees 16.05.2012 (edit 16.05.2012)

  • 3
Ja kone sen kuin pääsee vauhtiin. Aluksi oli ongelmia saada fps pysymään team speakin kanssa sen 25-30. Oli koko ajan 10-15. Nyt äsken olin Team Speak ja Game Booster päällä Arma 2:ssa jossain venäläisten servussa pelaamassa. 50 jätkää ja hirvee sotiminen. Kaikkee lens ruudulla joka puolelle. FPS pysyi koko tämän häslingin keskellä 20-30 fps. Ja huomasin että prossukin on hieman viileämpi kuin eilen. Eilen se huuteli 80 asteessa. Nyt 65. Olen ylpeä pikku läbbäristäni....niisk :')
Rintala

Rintala 17.05.2012

  • 1
Lisäilkääs Steamiin Rintala/nallekarhufin (Joo joo, tiedetään.. Acco on jo hieman vanha ;) )
zapekk

zapekk 17.05.2012 (edit 17.05.2012)

  • 0
Miää lähen jatkaas sekkailua, kun vihdoin on päivä. Ilman minkäänlaisia valoja tuo yö oli aika ankeaa aikaa. Kattelen tätä kuitenkin välillä, että ilmoitelkaas jos tulette. Ja hyvä, että Räyheliinin kone pystyy ARMAAN. Ärrällä käyny jo vai vasta menossa? EDIT: HAHAA!!! M16 hylätystä sotilastukikohdasta.
Rintala

Rintala 17.05.2012

  • 0
Zapekki! TS?
RauhaMees

RauhaMees 17.05.2012

  • 0
Kävin ärrällä ja nyt teen uutta steam accoo jotta pääsen pelaa. Ei kauaakaa ku räyheliini tulee kiusimaan zombeja.
DarkWarjo

DarkWarjo 17.05.2012

  • 0
zombit kyl tahtoo kiusata pelaajia enemmänki.... ny ollu pienimuotonen sota tuol yhdes kyläs bandiittoja vastaan... 4 surivorii vs. 2 bandiittoo
zapekk

zapekk 17.05.2012

  • 0
DarkWarjo wrote: zombit kyl tahtoo kiusata pelaajia enemmänki.... ny ollu pienimuotonen sota tuol yhdes kyläs bandiittoja vastaan... 4 surivorii vs. 2 bandiittoo
Vilttu, kun rupes viltuttaan ne jätkät ja sitten kaatu servu. Ja taas oon hienosti jalka poikki yhen kylän vieres... Nyt 3 kutii rellus.
Pottae

Pottae 18.05.2012 (edit 18.05.2012)

  • 1
Vaikka onkin vielä alpha vaiheessa, niin oisivat voineet silti tehdä toimivan installerin tai edes vähän helpottaneet tuon asennusta. //"Bad version 50 plaaplaapla" ..okei ei sitten pelata. ////Toemii!
RauhaMees

RauhaMees 18.05.2012

  • 0
Hihii :) Sain toimii. Nyt vaa mättää zombei turpaa. Täytyy muistaa toi Grassruutsi kyl pitää.
DarkWarjo

DarkWarjo 18.05.2012

  • 0
Pottae wrote: Vaikka onkin vielä alpha vaiheessa, niin oisivat voineet silti tehdä toimivan installerin tai edes vähän helpottaneet tuon asennusta. //"Bad version 50 plaaplaapla" ..okei ei sitten pelata. ////Toemii!
Kieltämättä oli vähä epäselvä, mut sisullahan siitä mentii.
zapekk

zapekk 18.05.2012 (edit 18.05.2012)

  • 0
Pottae wrote: Vaikka onkin vielä alpha vaiheessa, niin oisivat voineet silti tehdä toimivan installerin tai edes vähän helpottaneet tuon asennusta. //"Bad version 50 plaaplaapla" ..okei ei sitten pelata. ////Toemii!
Itellä ei ollu mitään onkelmia paitsi sitten kun piti beta laittaa... Kukaa tullos pelaa? EDIT: Katellaas sittenki Ruohojuurieen jälkeen zombi mättöä.
Latetzki

Latetzki 18.05.2012

  • 0
Framerate ei ole niin sulava (ainakaan ware-versiossa) etten kyllä tuosta maksa vielä mitään :I
Myyttirotta

Myyttirotta 18.05.2012

  • 0
Lähti just lataukseen. steamistä löytyy meikäläinen nimellä mythrog.
RauhaMees

RauhaMees 18.05.2012

  • 0
Joo lisäilkää muaki jos tahdotte. RauhaMees olisin minä.
Eeegac

Eeegac 18.05.2012

  • 0
Mä en voi lisää ketään. Steam sanoo, että pitää olla ensin pelejä. :(
zapekk

zapekk 18.05.2012

  • 0
Eeegac wrote: Mä en voi lisää ketään. Steam sanoo, että pitää olla ensin pelejä. :(
Mee voidaan lisätä sut. Ainakin musta...
Myyttirotta

Myyttirotta 18.05.2012

  • 0
lataa vaikka ilmanen team fortress 2 niin sithän sulla on pelejä?

Write a post

Sign in to post a post.