Forum - Events

Bunnyn äänestys...

TehBigBunny

TehBigBunny 22.05.2008 (edit 22.05.2008)

  • 0
TeroKortelainen kirjoitti 22.05.2008 14:29: Tämmöinen Nissan-vammainen voisi löytää omansa S13-S15-malleista. Jo mainitut Bemarit, Toyota Sprinter, Mazda MX-5 ja RX-7/8 voisi kai olla myös ehdokkaita. Ja vetotavan muutoksellahan saa monesta eurovehkeestä kardaanivetoisen.
Mersut taitaa sopia ryhmään. // Lexus is300/350 Dodge Neon ... err SRT4 :p Mazda Familia :) Tojota Altezza Tietysti herää kysymys miksi juuri bemmidit kelpaa sedaneiksi :)
TehBigBunny

TehBigBunny 22.05.2008

  • 0
TeroKortelainen kirjoitti 22.05.2008 14:29: Tämmöinen Nissan-vammainen voisi löytää omansa S13-S15-malleista. Jo mainitut Bemarit, Toyota Sprinter, Mazda MX-5 ja RX-7/8 voisi kai olla myös ehdokkaita. Ja vetotavan muutoksellahan saa monesta eurovehkeestä kardaanivetoisen, tietty sama pätee Hondiin ja moniin muihinkin... Eikös muuten yhden kuskin "yksityistiimikin" ole mahdollinen, jos ei löydy toista tietyllä autolla ajavaa kaveriksi???
Kyllä mun mielestä pitäisi sallia. Rajoittaa sitten, mahdollisesti, kolmeen per teami. Pisteitä tulee tietty kahdelle.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 22.05.2008

  • 0
Niin, mun mielestä ovien määrällä ei taida olla juuri merkitystä, onhan noi mun ehdottamat Silviatkin 2-ovisia...
TehBigBunny

TehBigBunny 22.05.2008

  • 0
TeroKortelainen kirjoitti 22.05.2008 14:47: Niin, mun mielestä ovien määrällä ei taida olla juuri merkitystä, onhan noi mun ehdottamat Silviatkin 2-ovisia...
Ainut juttu missä se voi auttaa on tietysti rajoittamalla vähän vaihtoehtoja ja siten helpottamalla auton valintaa.
IIPPONEN

IIPPONEN 22.05.2008

  • 0
Mun mielestä auton vaihto kesken sarjan on huono asia... jos ennen sarjaa valkkaa huonon auton niin sitten kärsikööt seuraukset. tai sitten jos vaihtaa autoa menettää kaikki pisteet niin talli kuin kuskikin...
TehBigBunny

TehBigBunny 22.05.2008

  • 0
IIPPONEN kirjoitti 22.05.2008 15:34: Mun mielestä auton vaihto kesken sarjan on huono asia... jos ennen sarjaa valkkaa huonon auton niin sitten kärsikööt seuraukset. tai sitten jos vaihtaa autoa menettää kaikki pisteet niin talli kuin kuskikin...
Näin jos mennän niin teami(t) jotka sattuu valitsemaan aivan suden auton lopettavat varmasti kesken. Onko siitä sitten mitään iloa.
knoivari

knoivari 22.05.2008

  • 0
Kannatan tota cerven ajatusta tehoista ja PI:stä(750). Tosin mun mielestä Sport renkaat. Ja yksityistiimit mun mielestä pitäis hyväksyä ettei osallistuminen kaadu siihen että ei löydy tallikaveria. Mä kannatan myös noita kardaani autoja koska niillä on ajamisessa kuitenkin jonkun verran aina ohjelmaa ja etuvedot on ainakin syheröradoilla selkeästi nopeampia. Jos joku jaksais tehdä ehdotus listan noista autoista olis helpompi alkaa rajaamaan siitä autoja pois. Itse ehdin vasta huomenna jos ei kukaan sitä ennen ehdi.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 22.05.2008

  • 0
mun mielestä pitäisi ehdottomasti ajaa takavedoilla, ihan vain senkin takia, että etuvedoilla ajamisesta ei tule mitään, jos PI kohoaa sinne about a-luokkaan. nelivedot taas ovat liian tylsiä.
cervelinho11

cervelinho11 22.05.2008

  • 0
Yritin nyt poimia mahdollisen tasaisesti eri autoja ja yritin saada mukaan pari "eksoottisempaakin" mallia. Oma listani: -Toyota: 98 supra rz, altezza -Nissan: 2000 silvia, 2003 fairlady -Honda: 2006 Civic si coupe(onko pelissä ilman dlc packia?), 2002 Integra type r(ei mugenia), 2004 civic type r, -Mitsu: 2003 eclipse gts(saako takavetoa?) -Mazda: Maxspeed familia, rx8, rx7 -Chevrolet: cobalt, 2002 camaro ss -Dodge: srt4, 2006 charger -Ford: 2005 Mustang, 2006 focus -Chrysler: Crossfire, Talon jos saa takavedoksi -Lexus: is300, is350, sc430 -Pontiac: 2004 gto -Cadillac: cts-v -Porsche: 944 -BMW: 1997 m3, 2005 m3 -Mersu: c32, clk55 -Maserati: GranSport -Lotus: Carlton -Jaguar: XK -Vauxhall: Astra, monaro -Aston martin: db9 -Saab: 9-3 -Seat: leon cupra r 2003 -Hyundai: tuscani Jos mukana on jotain dlc autoja niin ne voidaan poistaa. Heittäkää mielipidettä listasta ja ehdottakaa jos jotain välttämätöntä puuttuu
knoivari

knoivari 22.05.2008

  • 0
Hyvältä näyttää mun mielestä eikä noista mikään vaikuta näin heti ylivoimaiselta tosin en ole kaikilla A-luokassa ajanu. Mun mielestä toi 2006 Civic Si on DLC auto mut parhaiten sen tietää joku joka ei oo niitä ladannu.
TehBigBunny

TehBigBunny 22.05.2008

  • 0
Muutama noista varmaan putoaa pois ihan sen takia että on perus PI liian korkea ja parissa taitaa olla liikaa tehoa ( jos
Northg7

Northg7 22.05.2008 (edit 22.05.2008)

  • 0
TehBigBunny kirjoitti 22.05.2008 13:48:
TeroKortelainen kirjoitti 22.05.2008 13:36: Mutta taas tulee se kysymys, pitäisikö megamuskelit kieltää ja hakea jokin järkevä ylätehoraja autoille?
Ehdottomasti. Mä lähtisin siitä että rajataan nelivedot pois. Keskimoottorit pois. Rajoitettu maksimi teho. Vanhimmat autot pois. Mahdollisesti lista autoista esille sitä mukaan kun porukka kokeilee niitä ja kisa-autot tulee olla siinä listassa. (vastaavasti voidaan laittaa listaa ei sallituista autoista)
Samoilla linjauksilla. B-luokan auto. Autoja en ole yhtään ehtinyt testaamaan, joten en osaa sanoa tässä vaiheessa vielä niistä tarkemmin. Edes uramoodissa ei ole ehtinyt tulla __niin__ tutuksi, ja pitkä aika urassa pelaamisestakin :p
IIPPONEN

IIPPONEN 23.05.2008

  • 0
Jos joka tallilla pitää olla eri auto niin valkkaan jo tallilleni(?) maseratin :) se on vaan niin hieno :D
EvoBobber

EvoBobber 23.05.2008

  • 0
Crossfire on ainakin mun kokemuksien mukaan ihan saatanan hidas b-luokassa... :P
TehBigBunny

TehBigBunny 23.05.2008

  • 0
kirves kirjoitti 23.05.2008 07:13: Kikkelis kokkelis. Viritetyn puolelle puskee näköjään, no mutta tuota että niin, voitaisko vaan kaikki virittää samoilla palikoilla ja jättää säädöt vakioiksi? Eipä siinä muuta, suostun mä säätämiseenkin mut tuskin säädän itse mitään. Ei ole kiinnostusta testailla ja sitten tehdä olevinaan hieno säätöratkaisu mikä menee kuitenkin päin vitalista :D ...Varsinkin kun joka radalla pitäis olla omat säädöt ja osalla sit varmasti on ja osalla ei. Niin, eipä tuota säätämistä voi mitenkään valvoa (kai?) eli hankalaksi menee jos tämä esittämäni vaihtoehto edes ketään kiinnostaisi... Rehellisyys Forzan perii? Mielestäni valitun auton pitää olla takaveto, kaikki muut on vaan niin tylsiä jopoja ettei kiinnosta yhtään.
Kyllä meidän on varmasti pakko sallia auton säätäminen joissain autoissa oletus setup on meinaan niin pärseellään että ... Muistutan taas että tallikaverin kanssa kannattaa katsoa sitä auton säätämistä jos ei itse halua tai osaa.
EvoBobber

EvoBobber 23.05.2008

  • 0
Säätöjä saa myös ostettua... kannattaa tsekata fm.netin foorumi
TehBigBunny

TehBigBunny 23.05.2008

  • 0
EvoBobber kirjoitti 23.05.2008 08:59: Säätöjä saa myös ostettua... kannattaa tsekata fm.netin foorumi
Ja jos alla on taas joku perushyvä auto ( ei mikään tehohirmu) niin B luokan scoreboardista voi löytyä aika sopivat säädöt.
Myyris

Myyris 23.05.2008

  • 0
ite en ota kantaan ajetaan sillä mikä valitaan :P ennoo valittanu autosta enkä valita :D kaikkeen tottuu mutta mieluummin ehkä viritetty koska aika tuskaa ajella hitaalla autolla. Toisaalta onse mukava körötelläkkin :D
TehBigBunny

TehBigBunny 23.05.2008

  • 0
Myyris kirjoitti 23.05.2008 10:15: ite en ota kantaan ajetaan sillä mikä valitaan :P ennoo valittanu autosta enkä valita :D kaikkeen tottuu mutta mieluummin ehkä viritetty koska aika tuskaa ajella hitaalla autolla. Toisaalta onse mukava körötelläkkin :D
Myyris antaa vähän tasoitusta ja tulee mukkaan vakio Elanilla.
Miqqe

Miqqe 23.05.2008

  • 0
TehBigBunny kirjoitti 23.05.2008 12:55:
Myyris kirjoitti 23.05.2008 10:15: ite en ota kantaan ajetaan sillä mikä valitaan :P ennoo valittanu autosta enkä valita :D kaikkeen tottuu mutta mieluummin ehkä viritetty koska aika tuskaa ajella hitaalla autolla. Toisaalta onse mukava körötelläkkin :D
Myyris antaa vähän tasoitusta ja tulee mukkaan vakio Elanilla.
Mutta se voittaa silti ja wakiosta on paha laittaa hitaammaksi :/

Write a post

Sign in to post a post.