Forum - Racing and Techniques

Ajovälineesi + tapasi

TehBigBunny

TehBigBunny 17.01.2011

  • 0
HULLUSEON ! Bunny Approved²
Pure Black40

Pure Black40 17.01.2011

  • 0
hulluseon wrote: Teinkö virheen? Tilasin GT2 ruorin ja Clubsport pedaalit.
Kolme on sitä mieltä että teit. :D
Nikde

Nikde 17.01.2011

  • 0
TehBigBunny wrote: HULLUSEON ! Bunny Approved²
+ Nikde Approved Otitko sifterin samaan settiin? Kauan toimitusaika? Mistä rahat moiseen pakettiin? Tilasithan tallikavereille myös?
DarkWarjo

DarkWarjo 17.01.2011

  • 0
saako nyt itkee et miksi G25 ei käy boxiin? saahan? ÄÄÄÄÄ! toi rattu rismon moninpeli vaa on niin lasten kengis verrattuna tuohon forzan PI arvo / luokka järjestelmään. GTR Evo taas on vähä liian rata-autojuttuu ja LFS on toisinaan kiva.. mut ku forza ois just paras!
Nikde

Nikde 17.01.2011

  • 0
Myy G25 ja osta Fanatec? G-sarjan rateilla on vielä kova kysyntä, kun ovat kaikista kaupoista loppuneet Suomessa jos pitkän aikaa sitten.
DarkWarjo

DarkWarjo 17.01.2011

  • 0
Nikde wrote: Myy G25 ja osta Fanatec? G-sarjan rateilla on vielä kova kysyntä, kun ovat kaikista kaupoista loppuneet Suomessa jos pitkän aikaa sitten.
Emmää taho myyä ku soon nii hyvä :D ja joutus viel pistää paljo väliin et sais hyvän faniboyteckin.
hulluseon

hulluseon 17.01.2011

  • 3
Nikde wrote: + Nikde Approved Otitko sifterin samaan settiin? Kauan toimitusaika? Mistä rahat moiseen pakettiin? Tilasithan tallikavereille myös?
En ottana sifteriä ja 15 päivä enskuuta tulee Suomen varastoon ja siitä päivä kaks niin tulee mulle, luulisin. Veron palautuksia vielä jälellä kun en oo kerenny kaljotella kaikkia. Ja sitten tuossa lauantaina kävi sen verran huono tuuri että sain töitä. No totta kai mä tilasin sulle ja Jimmylle ja Warjolla tilasin varuilta kolme. Voi laittaa sitten poksiin ja leikkariin ja vaikka siihen taivaanrantaan sen viimosen.
DarkWarjo

DarkWarjo 17.01.2011

  • 0
hulluseon wrote: En ottana sifteriä ja 15 päivä enskuuta tulee Suomen varastoon ja siitä päivä kaks niin tulee mulle, luulisin. Veron palautuksia vielä jälellä kun en oo kerenny kaljotella kaikkia. Ja sitten tuossa lauantaina kävi sen verran huono tuuri että sain töitä. No totta kai mä tilasin sulle ja Jimmylle ja Warjolla tilasin varuilta kolme. Voi laittaa sitten poksiin ja leikkariin ja vaikka siihen taivaanrantaan sen viimosen.
Vittu sie oot reilu jätkä, lupaan tarjota rundin heti sen jälkee ku tupsahtaa ohjaimet kämpille!
hulluseon

hulluseon 17.01.2011

  • 8
Tämmösiä tilasin, menikö oikein?
FINBULLET

FINBULLET 17.01.2011

  • 0
Forzan peluu saa uusia ulottuvuuksia ton myötä.
superiorjerde

superiorjerde 17.01.2011

  • 1
hulluseon wrote: Tämmösiä tilasin, menikö oikein?
Uiuiuiui mulla on ollu joskus ton tapanen =P Siinä sai avaimesta väännellä ja rattia käännellä.
FINBULLET

FINBULLET 17.01.2011

  • 1
Sit siinä oli pieni näyttö missä se auto meni.
TehBigBunny

TehBigBunny 17.01.2011

  • 3
Mulla on tollanen käyttöautona.
Nikde

Nikde 17.01.2011

  • 0
hulluseon wrote: En ottana sifteriä ja 15 päivä enskuuta tulee Suomen varastoon ja siitä päivä kaks niin tulee mulle, luulisin. Veron palautuksia vielä jälellä kun en oo kerenny kaljotella kaikkia. Ja sitten tuossa lauantaina kävi sen verran huono tuuri että sain töitä. No totta kai mä tilasin sulle ja Jimmylle ja Warjolla tilasin varuilta kolme. Voi laittaa sitten poksiin ja leikkariin ja vaikka siihen taivaanrantaan sen viimosen.
Tattista vaan! :D
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 17.01.2011 (edit 17.01.2011)

  • 0
hulluseon wrote: En ottana sifteriä ja 15 päivä enskuuta tulee Suomen varastoon ja siitä päivä kaks niin tulee mulle, luulisin. Veron palautuksia vielä jälellä kun en oo kerenny kaljotella kaikkia. Ja sitten tuossa lauantaina kävi sen verran huono tuuri että sain töitä. No totta kai mä tilasin sulle ja Jimmylle ja Warjolla tilasin varuilta kolme. Voi laittaa sitten poksiin ja leikkariin ja vaikka siihen taivaanrantaan sen viimosen.
Kiitoksia!
superiorjerde wrote: Uiuiuiui mulla on ollu joskus ton tapanen =P Siinä sai avaimesta väännellä ja rattia käännellä.
Sama. Hieno vehje oli. Ja kohta pääsen leikkimään sillä uudestaan.
TehBigBunny

TehBigBunny 23.01.2011

  • 5
ETCC:n kaverin iRacing/PC setuppi !http://img153.imageshack.us/img153/1645/img4834s.jpg! Aika miähekäs ...
FINBULLET

FINBULLET 23.01.2011

  • 0
Kelpaa pelata.
pokalemestari

pokalemestari 23.01.2011

  • 7
TehBigBunny wrote: ETCC:n kaverin iRacing/PC setuppi Aika miähekäs ...
Ei täytä Suomalaisia laatu standardeja. Juomateline puuttuu.
TehBigBunny

TehBigBunny 23.01.2011

  • 6
!http://www.7gadgets.com/wp-content/uploads/2008/07/172-08001p1.jpg!
Zolvi

Zolvi 01.03.2011 (edit 01.03.2011)

  • 0

Write a post

Sign in to post a post.