Forum - Racing and Techniques

Ajovälineesi + tapasi

hulluseon

hulluseon 20.03.2011

  • 0
Semmonen piti kysymäni, mistähän lie johtuu että ratin kautta kuuluu toisten puhe niin pirun hiljaa? Padilla ja MadCatzillä samaa ongelmaa ei ollut. Muut tuntuvat kuulevan minun horinat ihan selvästi, mutta minä en kuule muita. Tarkistin muiden neuvomana sieltä valikostakin että onko vika siellä. Voice oli kohdassa 10 ja headsetistäkin täysillä. Siis käytössä on Mikkisoftan headset.
TehBigBunny

TehBigBunny 20.03.2011

  • 0
Siin on jotain softajuttua, sama Fanatecin/MS ratin kanssa ihan samat volat. Joskus tulee käytettyä Liveä chattiin niin pädillä hjämmästyy kuinka paljon paree se kuuluu.
Mace

Mace 20.03.2011 (edit 20.03.2011)

  • 0
TehBigBunny wrote: ETCC:n kaverin iRacing/PC setuppi !http://img153.imageshack.us/img153/1645/img4834s.jpg! Aika miähekäs ...
Tollane olis kyllä ketun hieno! Tälläsella muoviromulla mä yritän pelata Forzaa !http://www.simhq.com/_technology2/images/technology_092a_002.jpg!
Nikde

Nikde 20.03.2011

  • 8
!http://www.consolecontrol.co.uk/wp-content/themes/shopperpress/thumbs/Black_xbox_360_controller.png! Tuosta sitten vasemman käden peukalolla ohjaan ja etusormella jarrutan. Oikean käden etusormella kaasutetaan ja peukalolla vaihdetaan vaihteita ylös ja alas!
jasamy

jasamy 23.03.2011 (edit 23.03.2011)

  • 0
Nyt olisi Playseat Solberg Edition tulossa vielä kokoonpanoon mukaan. Vielä pitäs saada clubsportin petaalit... Ei ole kyllä vielä hajuakaan siitä mihin mä saan ton piilotettua siististi
TehBigBunny

TehBigBunny 23.03.2011

  • 0
NOM NOM :)
hulluseon

hulluseon 25.03.2011

  • 0
Persaukinen kun olen, niin arvelin ite hitsailla räkin johon sitten teippaan vintiltä löytyvän istuimen. Siis jos nyt tämä työtilanne pikkusen rauhottuu.
Nikde

Nikde 10.04.2011

  • 0
Kertokeepa mihin nappiin ootte pädillä kytkimen sijoittanut ja miten sitä tulisi käyttää? Pitäs varmaan opetella tuon käyttö kun noista vaihteisto-osista tulee turhaa kustannusta Jokkiksessa ja PI:kin nousee ikävästi :(
Schimanski76

Schimanski76 10.04.2011 (edit 10.04.2011)

  • 0
Nikde wrote: Kertokeepa mihin nappiin ootte pädillä kytkimen sijoittanut ja miten sitä tulisi käyttää? Pitäs varmaan opetella tuon käyttö kun noista vaihteisto-osista tulee turhaa kustannusta Jokkiksessa ja PI:kin nousee ikävästi :(
LB. Pari iltaa kiroilua,sitten sujuu. e/Jaa että miten sitä tulisi käyttää?Mie käytän aina silloin,kun vaihdan vaihdetta. :)
Nikde

Nikde 10.04.2011

  • 0
Schimanski76 wrote: LB. Pari iltaa kiroilua,sitten sujuu. e/Jaa että miten sitä tulisi käyttää?Mie käytän aina silloin,kun vaihdan vaihdetta. :)
Eli jarrutatko keskisormella ja käytät etusormella kykää?
villek00

villek00 10.04.2011

  • 1
Nikde wrote: Kertokeepa mihin nappiin ootte pädillä kytkimen sijoittanut ja miten sitä tulisi käyttää? Pitäs varmaan opetella tuon käyttö kun noista vaihteisto-osista tulee turhaa kustannusta Jokkiksessa ja PI:kin nousee ikävästi :(
Itse pistin A-napin taakse, siitä sitä on helppo painaa samalla ku vaihtaa vaihteita B- ja X-napeista..
Nikde

Nikde 10.04.2011

  • 0
Perustuuko toi kykän käytön etu sitten siihen että napauttaa mahollisimman nopeesti kykää samaan aikaan kun vaihtaa vaihdetta? Tarviiko kaasua nostaa vaihdoissa ja mites alaspäin vaihdot? Kykä pohjassa jarruihin vai rev-matchia kaasulla ja moottorijarrua?
RaabForRehab

RaabForRehab 10.04.2011

  • 0
Ittellä on kytkin LB:ssä. Painan etusormen nivelellä, niin ei tarvii keskisormea käyttää. Alaspäin vaihdoissa annan itte välikaasua ja ylöspäin vaihdoissa en yleensä nosta kaasua pois ollenkaan. Riippuu tietty missä kohtaa vaihtaa.
Nikde

Nikde 10.04.2011

  • 0
RaabForRehab wrote: Ittellä on kytkin LB:ssä. Painan etusormen nivelellä, niin ei tarvii keskisormea käyttää. Alaspäin vaihdoissa annan itte välikaasua ja ylöspäin vaihdoissa en yleensä nosta kaasua pois ollenkaan. Riippuu tietty missä kohtaa vaihtaa.
Tattista vinkeistä, täytyy lähteä harjotteleen.
RauhaMees

RauhaMees 10.04.2011

  • 0
RaabForRehab wrote: Ittellä on kytkin LB:ssä. Painan etusormen nivelellä, niin ei tarvii keskisormea käyttää. Alaspäin vaihdoissa annan itte välikaasua ja ylöspäin vaihdoissa en yleensä nosta kaasua pois ollenkaan. Riippuu tietty missä kohtaa vaihtaa.
mulla sama juttu, mut mä nostan aina kaasun ylöspäin vaihtaessakin
Nikde

Nikde 10.04.2011

  • 0
Hyi helvetti kun on vaikeaa, nyt on laatikko ihan solmussa lyhyen kisan jälkeen :D
RauhaMees

RauhaMees 10.04.2011

  • 0
mul meni pari iltaa oppimiseen. kytkimen kaa saa sillasii pommeja tehtyy civicillä etse ampasee horisonttiin aina ku vaihtaa vaihdetta
Nikde

Nikde 10.04.2011

  • 0
No meni tuo toinen jo huomattavasti kivuttomammin, mutta kovissa jarrutuksissa on kyllä hirveetä vaappumista havaittavissa ku ei osaa samaan aikaan kontrolloida jarrua ku painaa LB:tä. Kylä se tästä, ainaki ajamisen fiilis nous paljon ku pääsee välikaasua antaa jne :)
TehBigBunny

TehBigBunny 10.04.2011

  • 2
Shimmyn 'kytkynreenit' oli legendaariset :D
Nikde

Nikde 10.04.2011

  • 0
TehBigBunny wrote: Shimmyn 'kytkynreenit' oli legendaariset :D
Kerro kaikki heti nyt tässä!?

Write a post

Sign in to post a post.