- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Ac3way soitto mulle launtai yöllä neljän aikaa :D:D:D Sovittiin siinä sitten et ens viikonloppuna mennää kattoo Anna Abreuta, tai näin mulle sanottiin, kun ite en muista. :) Ja ilmeisesti lupasin hakee
- 0
Makau kirjoitti 19.01.2009 08:18: Ac3way soitto mulle launtai yöllä neljän aikaa :D:D:D Sovittiin siinä sitten et ens viikonloppuna mennää kattoo Anna Abreuta, tai näin mulle sanottiin, kun ite en muista. :) Ja ilmeisesti lupasin hakee
- 0
Hyvin alkoi tämä päivä aamusta.
Koulumatkalla tulin sitten Volvon runtelemaksi.
Pyörä paskaksi (lunariin)
Muija maksaa koko paskan ja teen siitä ilmoituksen vielä Kissalanpojille.
- 0
Kattelin Google earthista Sebrinkiä ihan huvikseen ja löysin syyn miksi rata on niin perkeleen paska.... Koko perkeleen rata on rakennettu jollekkin vanhalle rupuselle lentokentän raadolle! Tuhoisivat koko radan nii kaikki olisivat iloisempia. Päälle voitais rakentaa vaikkapa kunnollinen lentokenttä :D
- 0
Siinäkö meni markin XT :D Taisit kylläkin olla polkupyörällä ;)
Löysin ipin kodin ja nyt älyyn miks sen on noin vajaa! Tappais pois ;) Läppää älä suutu :D
- 0
hookkis112 kirjoitti 19.01.2009 16:58: Siinäkö meni markin XT :D Taisit kylläkin olla polkupyörällä ;) Löysin ipin kodin ja nyt älyyn miks sen on noin vajaa! Tappais pois ;) Läppää älä suutu :DKyllä äitskän tsykkelihän se oli, kohta lähetään faijan kaa hakemaan pois sitä koulun pihalta
- 0
Kaadoin sitten kahvit parketille ja sohvan käsinojalle. Vituttaa tämmönen kahvintuhlaus! Saludoa nyt olisikin varaa heitellä joka paikkaan, mutta tämä oli Presidenttiä.
- 0
Noniin, kovaa menee! Mä taas ostin remix karkkipussin jossa saatanasti samoja karkkeja.. Elämä potkii päähän :D UPS tulee aamulla hekemaan ton paskan poies! JIHUUU!
- 0
hookkis112 kirjoitti 20.01.2009 12:34: Noniin, kovaa menee! Mä taas ostin remix karkkipussin jossa saatanasti samoja karkkeja.. Elämä potkii päähän :D UPS tulee aamulla hekemaan ton paskan poies! JIHUUU!Miehet mustissa kävi juuri viisi minuuttia sitten vieden samalla boksin. boksi oli muuten entisessä Yausan akkuboksissa. Varoitetaan ravistelemasta tai muuten räjähtää ja kädet sulaa.
- 0
Mullekkin olisivat hakeneet tänään mutta soittivat perään että auto ehtinyt jo niin pitkälle että ei tänään ehi, kiitos vaan markki :D
- 0
hookkis112 kirjoitti 20.01.2009 12:52: Mullekkin olisivat hakeneet tänään mutta soittivat perään että auto ehtinyt jo niin pitkälle että ei tänään ehi, kiitos vaan markki :DVaikka mun boxi leipas ennen uutta vuotta, niin eilen se vasta haettiin poijes :D Omaa laiskuutta vaikka ei tossa mikään iso homma ole. Yks puhelu ja boxi pakettiin... Katotaan kuka saa boxin eka saksasta :D
- 0
Mun piti ite soittaa upsille joten 2 puheluu!
- 0
hookkis112 kirjoitti 20.01.2009 12:52: Mullekkin olisivat hakeneet tänään mutta soittivat perään että auto ehtinyt jo niin pitkälle että ei tänään ehi, kiitos vaan markki :DNiiden täytyy ajaa pitkiä ajoja, kun on niin paljon bokseja haettavana ;)
- 0
Niinhän se taitaa olla ;)
- 0
Jaahas ! Spotilta pamahti uusi auto ! Lanceri se sieltä tuli A-luokkaan !
- 0
varatkaa mulle se black edition ja keltanen!!
Maksan kyllä kun boksi tulee takas!! PYYD
- 0
Hookkis hätää kärsimässä :D
- 0
No jos viittitte oikeesti?
- 0
Ei siitä Lancerista ole kuin yksi versio. Bobber on tehnyt niin hienot maalit, ettei kuulema tarvita LE versioita. Sen lisäksi forum special Subaru julkaistaan kohta ja kovasti odotellaan Il3:n autoa.
- 0
Eiks se knoivarin mitsu tullukkaan? No voitteko ostaa mulle se mikä nyt on? Maksan takas sit..