- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Mulla on nyt viime aikoina hiipunut tosissaan motivaatio Forzaan.
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 21.01.2009 18:49: Mulla on nyt viime aikoina hiipunut tosissaan motivaatio Forzaan.
- 0
Tahtoo Skate2 jo :(((
- 0
Uskon että kun race pro saapuu niin muuta en pelaa ennen forza 3:sta.. Sm sarjaakaan en jaksa ajaa kun ei enään mahdollisukksia mihinkään ole..
- 0
[linkki http://www.fabdirect.com/BMW-wallpaper/fab-bmw-breakers-yard.jpg]T
- 0
TAHTOO FEAR2
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 21.01.2009 18:49: Mulla on nyt viime aikoina hiipunut tosissaan motivaatio Forzaan.
- 0
Olipas täyttä painajaista ajaa suoraan R1 endurancen jälkeen stock 911 GT2 Challenge. Oikein laatta lentää. Kun ei muutenkaan tykkää ajaa noilla "perämoottoreilla":http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135237974150.jpeg.
--
*Tauko tekee hyvää.* Pari kolme viikkoa.
Tapana on edelleen, että keskityn vain yhteen peliin kerrallaan ja tällä hetkellä se on tämä kirottu. Boxi ollut nyt aika tasan vuoden ja empä ole muuta peliä vielä näin tahkonnut. Ainoastaan Half Life 2:sta tahkosin pari ensimmäistä kk:tta FM2:n kanssa limittäin.
Mietin, että jos en ala Race Prota tai FM3 hakkaamaan niin joku Fable 2 -tyyppinen voisi olla ihan hauska ja hyvää vaihtelua rallille.
Aika ei riitä pelaamaan montaa peliä kerralla.
- 0
ZAMMPPALAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
- 0
*"Moi!
Tilaamasi tuotteet on postitettu, kiitos kaupoista!"*
SKATEE PERJANTAINAAAAHAHAHHAHAHAHAH!!!
- 0
Toivottavasti jo huomenna tuohon lähi prismaan tulis muutama kappale Skatea :-)
Ei jaksais tuota demoa hakata enää : (
- 0
Mirror's Edge vois olla kans toinen joka voisi koukuttaa. Se on myös hyvin erilainen peli. Demoa oon pelannu. Hyvä peli sen perusteella, kunhan nappikombot tulee tutuiksi paremmin.
Ei vaan varmaan kovin pitkä peli josta miinusta.
- 0
Northg7 kirjoitti 21.01.2009 22:27: Mirror's Edge vois olla kans toinen joka voisi koukuttaa. Se on myös hyvin erilainen peli. Demoa oon pelannu. Hyvä peli sen perusteella, kunhan nappikombot tulee tutuiksi paremmin. Ei vaan varmaan kovin pitkä peli josta miinusta.SUOSITTELEN! Pelasin läpi ensin ilman aseita(saapi 80g lisää pojoja) ja nyt alottelen sitten Hardilla aseiden kanssa. Hyvää vaihtelua Forzalle. COD4:ää en oo jaksanu pelailla vissiin pariin viikkoon..
- 0
Ja niin kuin olen jo aiemminkin maininnut, FallOut 3 iski meikäläiseen todella lujaa. Nyt on takana jo yli 70 tuntia hyviksenä heilumista ja tarkoitus on tutkia about kaikki paikat ennen viimeisen tehtävän tekemistä. Sitten voikin aloittaa nopean läpi rynnimisen pahiksena vaikealla tasolla. Jos jaksaa harrastaa Achievement-horoilua, niin sitten tarttis vielä vetäistä kolmas kerta "hajuttomasti" (=neutraalisti) toimien...
FO3 on kyllä vakuuttanut monella tavalla, koska missään vaiheessa ei ole tullut turhautumisen tunnetta vaan vaikeusaste on tuntunut sopivalta ja vähitellen oppii tuntemaan pelin ajatusmaailmaa. Eniten on hämmästyttänyt se tosiasia, että homma tuntuu koko ajan tuoreelta vaikka tunteja on jo moninkertaisesti muiden pelaamieni seikkailu/räiskintäpelien juonen kestoon nähden.
Tulee jopa mieleen, että pelin tekijäthän on hulluja, kun laittavat yhteen pakettiin tämmöisen määrän pelattavaa ;)
- 0
Mirrors Etke on ihan turha peli.
- 0
TehBigBunny kirjoitti 22.01.2009 11:26: Mirrors Etke on ihan turha peli.Niin myös Jänikset, kun niitä kerran vuodessa saa vapaasti ampua :D
- 0
Uskallan myös suositella Fallout 3:sta, pelattaavaa tosiaan riittää ja wastelandissa riittää tutkittavaa vaikka varsinaista juonta ei pelaisi ollenkaan. On kanssa tullut häröiltyä siellä autiomaassa ja kaikkea erikoista on vastaan tullut.
Alueet on myös mallinnettu todella hienosti, maisemat ovat juuri niin karun näköisiä kuin pitääkin. Välillä tosin tuntuu että niitä örkkejä tulee liikaakin vastaan siellä erämaassa, Fallout 2:ssa sai kulkea joskus pitkiäkin matkoja rauhassa.
Itse olen pelannut vaikeimmalla tasolla, eikä silti ole ollut liian vaikea peli. Parempi vaan kun ei voi vain päättömästi juoksennella aseen kanssa.
- 0
RaabForRehab kirjoitti 22.01.2009 12:20:":(":http://miriella.files.wordpress.com/2007/06/tai_shan.jpgTehBigBunny kirjoitti 22.01.2009 11:26: Mirrors Etke on ihan turha peli.Niin myös Jänikset, kun niitä kerran vuodessa saa vapaasti ampua :D
- 0
TehBigBunny kirjoitti 22.01.2009 12:43:Sääd litlö phandaaaaah!!! :D Jaa että muille saa kettuilla, mutta kun itte saa ritiikkiä niin siitä sitten on palko nenässä? ;)RaabForRehab kirjoitti 22.01.2009 12:20:":(":http://miriella.files.wordpress.com/2007/06/tai_shan.jpgTehBigBunny kirjoitti 22.01.2009 11:26: Mirrors Etke on ihan turha peli.Niin myös Jänikset, kun niitä kerran vuodessa saa vapaasti ampua :D
- 0
RaabForRehab kirjoitti 22.01.2009 12:50:SAD PANDA !!11TehBigBunny kirjoitti 22.01.2009 12:43:Sääd litlö phandaaaaah!!! :D Jaa että muille saa kettuilla, mutta kun itte saa ritiikkiä niin siitä sitten on palko nenässä? ;)RaabForRehab kirjoitti 22.01.2009 12:20:":(":http://miriella.files.wordpress.com/2007/06/tai_shan.jpgTehBigBunny kirjoitti 22.01.2009 11:26: Mirrors Etke on ihan turha peli.Niin myös Jänikset, kun niitä kerran vuodessa saa vapaasti ampua :D