- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Eiköhän tyhjennetä taas pakka.
- 0
Kuka mua seuraa?
- 0
"Myö mamikset kuullaan sydämemme ääni."
Näin lainasi isoveikka äsken velipuolikuulta,kun pikkuveikka eli minä pöntöllä oksensin.
En ole vielä varma oliko se lohdutusta vai vittuilua.
- 0
jesus
- 0
Omistin aikoinani sellaisen Mika Häkkinen luonnollisessa koossa pahvisysteemin.Kaveri toi sen junalla Helsingistä Lappeenrantaan(Mika sai alennusta lipusta) ja asetin sen olohuoneeseen seisomaan.Oli kuulemma fiksumpi kuin se oikea.
Siinä se Häkä seuraili eloani pari vuotta.Naisystävät eivät tykänneet,Häkkinen kuulemma tuijotti pervosti.
Jouduin muuton yhteydessä luopumaan Mikasta,ero ei ollut helppo.Muistot tulvivat yhä mieleeni,Häkkinen oli parhaimmillaan etenkin jatkoilla,se mies ei sammunut helpolla.
- 0
Kiitos Schimanski.
- 0
Pitäiskö pistää omaa topikkia suomalaisen Kiihdytyspelin pelaajille? Se peli on meinaa legenda :D
- 0
Pääsin inssin läpi! Täysin virheettömästi ajoin! Ei yhtään merkintää tullut! Ajoin virheettömästi! Läpi meni! Hyvin ajoin! Virheitä ei tullut!
- 0
Splat Number1 kirjoitti 04.06.2009 17:32: Pääsin inssin läpi! Täysin virheettömästi ajoin! Ei yhtään merkintää tullut! Ajoin virheettömästi! Läpi meni! Hyvin ajoin! Virheitä ei tullut!Tuurilla. Kaks kolmesta !
- 0
2 fast 2 furious MTV3:lla menossa. Jos ei leffana hyvä, niin katseleehan noita autoja näin viikonloppuhuumassa.
Pitäis nähdä se uusin osa.
- 0
oon nähny ne kaikki jopa sen nelosen se ei oo vielä ees kaupissa. olin ensi-illassa
- 0
Nelonen oli kuraa! Ykkönen selvästi paras, sitten kolomonen ja kakkonen jaetulla sijalla... Toivottavasti vitonen palaa taas juurilleen eikä floppaa niinku nelonen...
- 0
Jos THE END -kisaa ei olisi vielä laitettu esille, niin olisi ollut hyvin lähellä, ettei Tulevat kilpailut -kohdalla olisi mitään kilpailua :p Kun Teh Nürre on ensi sunnuntaina..
Vielä on kesää jäljellä, joku laulaa, mutta eiköhän niitä kisoja ala viimeistään lokakuun lähestyessä sikiämään tuon tuostakin lopun lähestyessä.
New begin.
- 0
Kuka on kingi?
- 0
Splat Number1 kirjoitti 08.06.2009 08:16: Kuka on kingi?Rane on kingi.
- 0
TehBigBunny kirjoitti 08.06.2009 08:19:Veit sanat mun suusta!Splat Number1 kirjoitti 08.06.2009 08:16: Kuka on kingi?Rane on kingi.
- 0
"..Mä voin kertoo! Kellä on maailman paras hanuri! ESA PAKARISELLA!!"
- 0
Uuh. Ostin 200
- 0
"Tekeekö pahaa?":http://two.drawball.com
- 0
Onkos kukaan menossa viikonloppuna katsomaan Lahteen F1-veneitä(Naisia)?
(. )( .)