- 0
Forum - Off-topic
PPPP
^Ois aika jees ja kun ei ole vielä niin pitkä matka kuitenkaan, etteikö sen takia lähtisi. Mutta todennäköisesti tulee tehtyä muuta.
PS. Tälle päivälle pitäisi keksiä jotain hyvin jännää tekemistä, ettei jännästä olisi puutetta. Jos ei ole jännää, niin se ei ole jännää.
- 0
On hyvin jännää kattoa vesisadetta, on se jännä kuinka taivaalta tulee vettä pilvistä, jotka leijuvat siellä. Vielä jännempää ois keksiä jotain muuta tekemistä, no ainahan sitä voi maalinpoistoa harrastaa.
- 0
Splat Number1 kirjoitti 08.06.2009 18:19: Onkos kukaan menossa viikonloppuna katsomaan Lahteen F1-veneitä(Naisia)? (. )( .)aika varmasti paikalla :)
- 0
Aamu meni sitten Vajosuon lintutornissa :)
- 0
Ac3Way kirjoitti 09.06.2009 10:53: Aamu meni sitten Vajosuon lintutornissa :)Hapanta olit siellä ottamassa. Pikkupullosta naukkailit.
- 0
Elämän suuret kysymykset.
- 0
djrunkkari kirjoitti 09.06.2009 10:59: Elämän suuret kysymykset.AI NIINKU 'PALJO KELLO ?'
- 0
TehBigBunny kirjoitti 09.06.2009 11:01:eiku hevostyttö96: onko sulla luokkakaveri joka on lesbo hevostyttö96: tai edes bi Miqqe: eipä oo :( Nimi on muutettu!djrunkkari kirjoitti 09.06.2009 10:59: Elämän suuret kysymykset.AI NIINKU 'PALJO KELLO ?'
- 0
Joo o..
Tulipa otettua texusussa elämäni isoin potti (turpaan)..
Vajaa 600 taalaa keskellä ja flopilta rahat sisään, Itsellä QQ ja vihulla QT pöydässä Q J 4.. no turniin 9, riveriin K ja potti paistille...
Well played.. ty
- 0
kirves wrote 06/09/2009 @ 21:28: Jee e.. Voitinpa kerrankin hold emissä kunnon potin! Sellanen 600 dollaria potissa, flopilta all in. Itsellä Q 10 ja vastustajalla QQ. Pöytään tuli Q J 4, no turniin sopivasti 9 ja riverillä K. Olihan tuo pieni ohiveto, mutta that's poker. Meitsi rahavittujee!!! :DDD Sori oli pakottava tarve. En se oikeesti ollu mie...kai...LOL :D :D Jos ois menny noin niin oisin ampunut itteni.. :P
- 0
Mä rekisteröidyin Livegamersin sivulle, mutta kun mä yritän kirjoittaa viestiä keskustelupalstalle, niin tulee ilmoitus, että mulla ei ole oikeuksia kirjoittaa viestejä. Mistä tämä voisi johtua?
- 0
AJfin kirjoitti 09.06.2009 21:23: Joo o.. Tulipa otettua texusussa elämäni isoin potti (turpaan).. Vajaa 600 taalaa keskellä ja flopilta rahat sisään, Itsellä QQ ja vihulla QT pöydässä Q J 4.. no turniin 9, riveriin K ja potti paistille... Well played.. tyAah, nuo ihanat runner-runnerit. Ne ei jätä koskaan kylmäksi...
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 09.06.2009 21:40: Mä rekisteröidyin Livegamersin sivulle, mutta kun mä yritän kirjoittaa viestiä keskustelupalstalle, niin tulee ilmoitus, että mulla ei ole oikeuksia kirjoittaa viestejä. Mistä tämä voisi johtua?Voiskoha siel olla ''nevarit venailkaa'' käytäntö?
- 0
Enää ei ole ongelmaa kirjoittamisen suhteen. Näyttäisi olevan kunnon keskustelupalsta Livegamersin sivulla, niin hyvä että tuli rekisteröityä :)
- 0
hookkis vähä lensi xD
- 0
djrunkkari kirjoitti 10.06.2009 19:59: hookkis vähä lensi xDOttiko se Red Bullia ?
- 0
En vaan kasan 87-vuosimallin wttc autoja race pro:ssa :D
- 0
Vajaa kuuden tunnin ja reilun 12 km:in kuvausreissu takana, siellä onpi hyttysiä ihan helevatusti!
- 0
Ac3Way kirjoitti 11.06.2009 16:58: Vajaa kuuden tunnin ja reilun 12 km:in kuvausreissu takana, siellä onpi hyttysiä ihan helevatusti!Ei ole, lääkkeet taas
- 0
TehBigBunny kirjoitti 11.06.2009 17:17:Ac3Way kirjoitti 11.06.2009 16:58: Vajaa kuuden tunnin ja reilun 12 km:in kuvausreissu takana, siellä onpi hyttysiä ihan helevatusti!Ei ole, lääkkeet taas