- 0
Forum - Off-topic
Yleinen v*tutus topic
Nyt se oli tällaisen aika tänne perustaa.
Avautukaa, itkekää, angstikaa ja vuotakaa tänne.
Itse hoidin jo omat ongelmani tuonne muille palstoille :D
- 0
Miqqe kirjoitti 16.06.2009 20:02: Nyt se oli tällaisen aika tänne perustaa. Avautukaa, itkekää, angstikaa ja vuotakaa tänne. Itse hoidin jo omat ongelmani tuonne muille palstoille :DJa meseen..
- 0
jupe kirjoitti 16.06.2009 20:03:Ainiin :DMiqqe kirjoitti 16.06.2009 20:02: Nyt se oli tällaisen aika tänne perustaa. Avautukaa, itkekää, angstikaa ja vuotakaa tänne. Itse hoidin jo omat ongelmani tuonne muille palstoille :DJa meseen..
- 0
Vituttaa tollaset tyypit kun tekee tälläsiä aiheita :p
eivaa ...
Live jumissa eikä Forza skulaa = vituttaa.
Korvaa tinnittää = vituttaa.
Paskaa keliä päivästä toiseen = vituttaa.
Hyttysen puremat kutisee ja antihistamiinit loppu = vituttaa.
Saabiakaan ei voi enää haukkua homo-pulkaksi = vituttaa.
Näin nyt tuosta kielenpäältä.
- 0
Itq parq ja surq
- 0
Ismo Alangon sanoin!!! Vittu kun vituttaa!!!
http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
- 0
Vittu! Vitun juhannus, vitun sää juhannuksena, vitun RMJ, vitun Night Factory ku anto ne liput, ja vittu se ihminen, ketä keksi juhannuksen.. Ja vitun juhannus valmistelut ja kaikki muu 'elämä'.. Vittu lopetan työt ja rupeen vaan pelaa, enkä liiku vuoteeen minnekää.
E: Oikein hyvä aihe. Kiitos Miqqe!
- 0
Mua ei vituta mikään! =D
................................
- 0
Finski fani kirjoitti 17.06.2009 18:45: Mua ei vituta mikään! =D ................................
- 1
Vitun HMDI, DVI, VGA Yms paska liittimet !
- 0
TehBigBunny kirjoitti 17.06.2009 19:03:Finski fani kirjoitti 17.06.2009 18:45: Mua ei vituta mikään! =D ................................
- 0
Voi vittujen vittu pitääkö kaikkien vitun ääliöiden mennä tonne vitun kauppaan just nyt, täytyykö niitä vitun kaljoja ja makkaroita ostaa tänään, eikö ne vitun tyypit tajuu et vois siellä vitun kaupassa käydä alkuviikollaki, eikä vittu juuri sillon ku mää siellä oon.
- 0
Vituttaa jo tarpeeks ennen kauppaan menoa. vittujen vittu. samaa mieltä arikon kanssa, että mitä vittua sä tukit sen kauipan!
- 0
No vittu arvasihan sen te kaksi sielä olitte jonoa tekemässä.
JUMAAALAUTA !
- 0
VOI VITTU!!! Ei mulla muuta.
- 0
Northg7 kirjoitti 18.06.2009 09:24: HYV
- 0
Kyllähän se vähän pistää vituttamaan,kun kaikki lähtee Jussin viettoon ja itse pääsee niihin puuhiin näillä näkymin vasta maanantaina.
Polttelen sitten ensi viikolla kokot ja saunat mökillä perkele.
- 0
Kaupast oli juomat lopussa, joten oli tyytyminen Fosterssiin, mikä ei ole mikään mun lemppari...
Ketutti.
- 0
Nuuskat loppu :'( Muuten hyvä fiilis :D Juhannus onkin kiva juhla! Hyvät jussit kaikille!