Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

SIL0KKI

SIL0KKI 13.07.2009 (edit 13.07.2009)

• 0
ariko kirjoitti 13.07.2009 06:18: Mee sinne uimahalliin, ei kaloja saa tappaa likaveteen.
en mene. soitin kiasmaan ja kysyin kiinostaisko niitä löyhkä-performanssi, nyt täytyy paskoa housuun ja pitää paskat siellä ja lisäksi ajattelin yöpyä roskiksessa. niin ja tietty myös kusta housuihin, mitä enemmän löyhkään sitä paremman palkan maksavat . tämän hetkinen haisemis-PI on C467 ja kiasma vaatii U999+, siihen tähtään :)
IIPPONEN

IIPPONEN 14.07.2009 (edit 14.07.2009)

• 0
Vittu! Väittävät xbox tuessa että boxille joka tulee huollosta ei oo takuita! VITTU! Väitti että takuu on voimassa 3 vuotta ostopäivästä eteenpäin. Vitustako minä muistan milloin ensimmäinen boxi ostettiin ja jos sieltä on tullut aina uus boxi uusilla sarjanumeroilla takasin. JA KEHTASIVAT VITTU SANOO LOPUKS "Kato internetistä ohjeita jos xbox 360 konsolisi on rikki." VITTU! Ja mitäs se XBOX.comin huoltosivu oikein " sanookaan ":https://service.xbox.com/common/errors/servergeneric.htm
Mudinski

Mudinski 14.07.2009

• 0
IIPPONEN kirjoitti 14.07.2009 08:56: Vittu! Väittävät xbox tuessa että boxille joka tulee huollosta ei oo takuita! VITTU! Väitti että takuu on voimassa 3 vuotta ostopäivästä eteenpäin. Vitustako minä muistan milloin ensimmäinen boxi ostettiin ja jos sieltä on tullut aina uus boxi uusilla sarjanumeroilla takasin.
Tota noinnnii... Vaikka boxisi käy huollossa niin ei siihen tule lisää takuu aikaa. ( Näin olen ymmärtänyt asian ) Ja kyllä, 3 vuoden RROD takuu ostopäivästä saakka. Ja sarjanumero ei ole mulla muuttunut ainakaan ikinä kun boxi tullut korjauksesta.
SIL0KKI

SIL0KKI 14.07.2009 (edit 14.07.2009)

• 0
kirves kirjoitti 14.07.2009 08:50: Muista laittaa kuvia tänne sitten julkaisun aikaan, eli kun olet U-class athlete.
lähetäön joka jannulle U999+ PI vaatteita. mutta koska joudun käyttämään samoja kledjuja koko ajan, niin leikkaan ne PI:n saavutettuani kappaleiksi ja sitten tippuu joka jannulle paskalle haiseva ylläri postiluukusta. saatana, tänään katkaisivat vedentulon, ei pääse edes hampaita pesemään. *vittu!*
SIL0KKI

SIL0KKI 14.07.2009

• 0
IIPPONEN kirjoitti 14.07.2009 08:56: Vittu! Väittävät xbox tuessa että boxille joka tulee huollosta ei oo takuita! VITTU! Väitti että takuu on voimassa 3 vuotta ostopäivästä eteenpäin. Vitustako minä muistan milloin ensimmäinen boxi ostettiin ja jos sieltä on tullut aina uus boxi uusilla sarjanumeroilla takasin. JA KEHTASIVAT VITTU SANOO LOPUKS "Kato internetistä ohjeita jos xbox 360 konsolisi on rikki." VITTU! Ja mitäs se XBOX.comin huoltosivu oikein " sanookaan ":https://service.xbox.com/common/errors/servergeneric.htm
muista myös että on olemassa huoltotakuu aeli jos paskalootasi on ollut n 6kk:n sisään huollossa, niin ne korjaavat sen ilman sen kummempia sössötyksi. lisäksi on virhevastuutakuu, eli jos tuete on selvasti viallinen, myyjä on velvollinen korvaamaan romukasasi vastaavalla tai uudella. itse sain uuden boxin kun edellinen paskaläjä hajosi vajaan vueden sisään 3 krtaa. soitin asiakastukeen, sanoin että vaadin uuden laitteen tilalle, koska tämä hajoilee vähän väliä. tuesta soittivat saksaan teknikolle, joka lupasi käytetyn tai uuden vastaavan tilalle. sain uuden :) tota xbox.comia kannattaa painostaa ei sieltä mitään tipu jos ei ala niitä painostamaan. noi virhevastuut sun muut otin kuluttaja-asiameheltä selville.
Makau

Makau 22.07.2009

• 1
Vitun puhelinmyyjät! Jäi hyvät päikkärit ihan kesken :'(
Northg7

Northg7 22.07.2009

• 0
Loma alkaa loppumaan. Mutta vielä on kesää jäljellä, vai miten se meni.
Makau kirjoitti 22.07.2009 15:15: Vitun puhelinmyyjät!
Joo. Onneksi olen nykyään välttynyt näiltä häiriköiltä *Koputtaa puuta*..
SIL0KKI

SIL0KKI 23.07.2009

• 0
Northg7 kirjoitti 22.07.2009 17:49: Loma alkaa loppumaan. Mutta vielä on kesää jäljellä, vai miten se meni.
Makau kirjoitti 22.07.2009 15:15: Vitun puhelinmyyjät!
Joo. Onneksi olen nykyään välttynyt näiltä häiriköiltä *Koputtaa puuta*..
hehee, kaveri oli tulossa yllärivierailulle juhannuksen alla, en vastannut luuriin kun katsoin että jaha, tuntematon numero=joku myy paskaa puhelimella. no, luuri oli äänettömällä koko juopottelujuhlan,jonka jälkeen katoin viestit jossa kaveri ilmoitti että kiitti vitusti kun et vastannut puhelimeen, ja jokunen viesti et "multa on vaihtunu numero vastaa perkele,en o puhelinmyyjä". ei vitutttanut. kaveria varmaan vitutti kun heinolasta asti oli tänne tulossa :)
kurppak

kurppak 23.07.2009

• 0
Miepä olin alkukesän puhelinmyynnissä. Rupes ottaan päähän se homma niin lopetin.
SIL0KKI

SIL0KKI 23.07.2009

• 0
kurppak kirjoitti 23.07.2009 04:50: Miepä olin alkukesän puhelinmyynnissä. Rupes ottaan päähän se homma niin lopetin.
muija oli kanssa vajaan kuukauden ja otti loparit, varmaan tv-lupatarkastajan ja lappuliisan ohelle vittumaisimpia ammatteja..
villek00

villek00 23.07.2009

• 0
SIL0KKI kirjoitti 23.07.2009 06:15:
kurppak kirjoitti 23.07.2009 04:50: Miepä olin alkukesän puhelinmyynnissä. Rupes ottaan päähän se homma niin lopetin.
muija oli kanssa vajaan kuukauden ja otti loparit, varmaan tv-lupatarkastajan ja lappuliisan ohelle vittumaisimpia ammatteja..
Itse olin kerran nuorenpana haastattelussa, mutta jo se tilanne oli niin pelottava etten koskaan mennyt kirjoittamaan työsopimusta :) Puhelimia, liittymiä ja oheislaitteita kyllä sitten myinkin Soneralla 7kk, mutta se tapahtui kasvotusten ja oli ihme kyllä, joskus aika mukavaakin työtä :) Nykyäänkin kun näkee vanhoja asiakkaita, tulee vaihdettua kuulumisia
SIL0KKI

SIL0KKI 23.07.2009

• 0
perkele, oon pelannut tunnin viiksiniekan lahjoittamaa bondia eikä tissin tissiä o es vilahtanut, kireistä perseistä puhumattakaan. taidan ottaa relasta loparit kun näin mua kiusaa :) kostoksi ehdotin sille dead spacen paskaa, mutta ei huolinut, no se onkin varmaan yksi paskimmista peleistä ever :) hinkit kehiin perkele!
Mudinski

Mudinski 24.07.2009

• 0
Siis jos ihan totta puhutaan... Pepsi Maxin ( Ja monen muunkin 2l pullot ) pullo on nykyään ihan VITUSTA !!! Säästetään vittu kuluissa sen verran että pystytään tarjoamaan 0.5l enemmän paskaa pulloon ja tehdään pullosta sellanen että varmana menee vittu se 0.5l pöydälle... VITTU...
Hookkis

Hookkis 24.07.2009

• 0
Nyt kyllä vituttaa, toisaalta ei.. Moottoripyörä viety viimeyönä. Saapahan tehokkaamman pyörän heti kun tulee vakuutusrahat.
Mudinski

Mudinski 24.07.2009 (edit 24.07.2009)

• 0
Mä jätin sulle viestin kyllä että lainaan sitä. Olisit voinut laittaa sinne vähän enemmän petroolia tankkiin kyllä. Samantien jouduin tankille. :) Miulla hajosi tuo dvd soitin autosta pari päivää sitten... myö mentiin vähän liian lujaa töyssystä ja levy oli soittimen sisällä... No, tietenkin se hajos sinne sisään sitten :( Ei muuta kun kuoren auki vaan.
TehBigBunny

TehBigBunny 24.07.2009

• 0
Schimanski76

Schimanski76 24.07.2009

• 0
Kesäkunto vituttaa. Normaalisti juoksen noin 40-50km viikossa,nyt juoksukalenterin sarakkeet näyttävät hirveän totuuden kesä-heinäkuun osalta,4 kertaa käyty juoksemassa.Kaljaa vaan on tissutellut mies ja lihoja tiristellyt,naisissa juossut korkeintaan. Hyväähän kevyt tauko noissa hommissa aina tekee,mutta nyt on vissiin otettava itseään niskasta kiinni ja aloitettava taas reenaus. Ensi viikolla.Ehkä. Ja taas on olut auki,Perkele.
Northg7

Northg7 24.07.2009

• 0
^ +1 (Paitsi viinilasi kädessä)
Miqqe

Miqqe 24.07.2009 (edit 24.07.2009)

• 0
Ei vituta ku ei juo eikä juokse. Paskooki vaa ku o iha pakko ! nuqq ->
Mudinski

Mudinski 24.07.2009

• 0
Miqqe kirjoitti 24.07.2009 20:15: Ei vituta ku ei juo eikä juokse. Paskooki vaa ku o iha pakko ! nuqq ->
Vittuuko sä täällä sitten teet jos ei vituta ?!? Painu ny vittuun... Ny mua alko taas vituttaan :)

Write a post

Sign in to post a post.