- 0
Forum - Off-topic
Yleinen v*tutus topic
Ens työviikko vituttaa jo. Vittu vitun vittu vittu vittujen vittu, kiitos ja anteeks.
- 0
Muakin vituttaa kun taas joutuu töihin ens viikolla.No plussana saa rahnaa.Rahalla saa Forza kolmosen.
- 0
Tylsä, paska, epäkiinnostava, laiska, turha, ärsyttävä ja vielä kerran tylsä loman jälkeinen maanantai. Oisko tällä päivällä palautusoikeutta...? Rerunin parempana päivänä vois ottaa...
- 0
ei vittujen vitun vittu perkele, nyt on hyvä ilta, vitun vittu...
- 0
kirves kirjoitti 08.08.2009 08:59: Tämä on vituttanut siitä lähtien, kun olen täällä käynyt. Pitäisi varmaan laittaa palaute menemään, niin voisi korjaantua. Ensin kuitenkin vittuunnun tässä ja yksin, ehkä masennun. Esim. Miqqe on kirjoittanut Examin profiiliin viestin "Miss u
- 0
Ei kyllä pahemmin vituta.
Kivasti lämmintä ja silleen. No vähän on kyllä kuuma. Kohta kun pyörällä lähden vähän ajelemaan niin auringonpistoksenhan sielä saa.
Sitten kun tulee kotiin niin täällä on törkeen kuuma ja orava oon syönnyt ruuat.
Vituttaa.
- 0
Pääsin sentään vihdoin eroon varpaankynnestä ehkä se nyt paranee.
VINDOUS VISTA ON VITTU SIKA, PASKA, JEE JEE !!
- 0
TehBigBunny kirjoitti 08.08.2009 12:11: Pääsin sentään vihdoin eroon varpaankynnestä ehkä se nyt paranee. VINDOUS VISTA ON VITTU SIKA, PASKA, JEE JEE !!eikä o *kaikki mikä liitty winukkaan on paskaa*, saatana hommasin media center editionin, ja kovasti oonkin käyttänyt sitä. yksi loistoesimerkki mikkisoftan ohjelmista, hidas paska, käynnistyy puoli päivää ei huoli paljon mitään videotiedostoja ja sama media playerissä. käytänkin kiltisti winamppia ja VLC:tä. pieniä ja nopeita. ton media playerin saa muuten pienellä viilauksessa hyväksymään kaikki tiedostot, muistaakseni ei tartte edes mennä rekisteriin, senkun poistaa DRM (muistaakseni) kansion niin lähteepi toi kopiosuojaus veks ja jos välttämättä MP:tä haluaa käyttää niin tolla kikalla se pyörittää melkein kaiken :)
- 0
SIL0KKI kirjoitti 08.08.2009 14:08:Winamppi vaa jää koneelle kummittelemaan vaikka sen poistais... CCleanerillakaan ei lähteny kokonaan menemään :(TehBigBunny kirjoitti 08.08.2009 12:11: Pääsin sentään vihdoin eroon varpaankynnestä ehkä se nyt paranee. VINDOUS VISTA ON VITTU SIKA, PASKA, JEE JEE !!eikä o *kaikki mikä liitty winukkaan on paskaa*, saatana hommasin media center editionin, ja kovasti oonkin käyttänyt sitä. yksi loistoesimerkki mikkisoftan ohjelmista, hidas paska, käynnistyy puoli päivää ei huoli paljon mitään videotiedostoja ja sama media playerissä. käytänkin kiltisti winamppia ja VLC:tä. pieniä ja nopeita. ton media playerin saa muuten pienellä viilauksessa hyväksymään kaikki tiedostot, muistaakseni ei tartte edes mennä rekisteriin, senkun poistaa DRM (muistaakseni) kansion niin lähteepi toi kopiosuojaus veks ja jos välttämättä MP:tä haluaa käyttää niin tolla kikalla se pyörittää melkein kaiken :)
- 0
IIPPONEN kirjoitti 08.08.2009 16:06:mene program filesiin= oma tietokone>hdd c>program fiels ja jos siellä on winamp-kansio poista se. käynnistä ja sammuta ja buuttaa vielä varmuudeksi. järjestelmän palautus saatta myös auttaa. jos ei vieläkään auta mene rekisteriin= käynnista>suorita>(kirjoita "regedit" (ilman lainausmerkkejä)>H_KEY_LOACAL MACHINE > sofware ja jos sieltä löytyy vielä winamp heitä se huitsin nevadaan. nyt pitäisi toimia :) edit : kai oot kokoellit tota normaalia "lisää tai poista sovellus"? noi em neuvot vasta sitten jos toi "lisää..." ei auta.SIL0KKI kirjoitti 08.08.2009 14:08:Winamppi vaa jää koneelle kummittelemaan vaikka sen poistais... CCleanerillakaan ei lähteny kokonaan menemään :(TehBigBunny kirjoitti 08.08.2009 12:11: Pääsin sentään vihdoin eroon varpaankynnestä ehkä se nyt paranee. VINDOUS VISTA ON VITTU SIKA, PASKA, JEE JEE !!eikä o *kaikki mikä liitty winukkaan on paskaa*, saatana hommasin media center editionin, ja kovasti oonkin käyttänyt sitä. yksi loistoesimerkki mikkisoftan ohjelmista, hidas paska, käynnistyy puoli päivää ei huoli paljon mitään videotiedostoja ja sama media playerissä. käytänkin kiltisti winamppia ja VLC:tä. pieniä ja nopeita. ton media playerin saa muuten pienellä viilauksessa hyväksymään kaikki tiedostot, muistaakseni ei tartte edes mennä rekisteriin, senkun poistaa DRM (muistaakseni) kansion niin lähteepi toi kopiosuojaus veks ja jos välttämättä MP:tä haluaa käyttää niin tolla kikalla se pyörittää melkein kaiken :)
- 0
Popeda - Mudi ( Alkuperäinen kappale Aino )
Mudi, sut bannattiin nyt
sä olet varmaan hyvin kyrpiintynyt
Sut bannattiin Codis, me huomattiin modis
oi Mudi, nyt livessä näe sua en
sä hakkeroit codia nyt kaikki tietää sen
hakkeroit mudi, complatintia vaan
mä jaan, sulle ainoastaan
Mudi, mä complasin sua
sä jatka enään et pelailua
eikö tunnu missää, mä complaan sit lissää
oi Mudi, mitä nytten sanot
vedät kunnon kännit ja vain Liveä anot
hakkeroit mudi, complaintia vaan
mä jaan, sulle ainoastaan
Mudi sait jenkkipellet complaamaan
kun olet vain parempi pelaamaan
Mudi, sun taidoist jenkkipellet tykkää
sä piinaamasta heitä et häivykkään
oi Mudi, sait jenkkipellet complaamaan
nyt mä skarppaan
sain taas turpaan
taas mä vaan, turpiinni saan
Mudi sait jenkkipellet complaamaan
kun olet vain parempi pelaamaan
Mudi, sun taidoist jenkkipellet tykkää
sä piinaamasta heitä et häivykkään
oi Mudi, sait jenkki pellet complaamaan
nyt mä skarppaan
sain taas turpaan
taas mä vaan, turpiinni saan...
---------------------------------------------------
Ou jees... Mudinski bannattiin Cod4 live toimminnasta.
Live! haastattelu tuomion julkistamisen jälkeen... Olkaa hyvä.
K: Mudinski: Mitkä ovat tunnelmat nytten kun sait tietää banneistasi ?
V: Ei paljon naurata. Rehellisellä toiminnalla ollaan liikenteessä ja tälläistä paskaa tulee niskaan.
K: Mitä teit että ansaitsit sen ?
V: Pelasin liian hyvin varmaan.
K: Käytitkö cheattejä ? God mode ? Wallhack ?
V: En käyttänyt mitään.
K: Mutta lähteidemme mukaan olet aikaisemmin kuitenkin käyttänyt ?
V: En ole ikinä käyttänyt, koska en ole tarvinnut.
K: Miten perustelet tämän eilen saamasi 45 tapon kill streakin Call Of Duty 4 Hardcore Headquarters - pelissä ?
V: No, ne ( jenkkipellet ) olivat sen verran tyhmiä että heidän ampumisensa oli POC...
K: Tiedätkö viellä syytä banneihin ?
V: En, kun en ole tehnyt mitään mikä oikeuttaisi banneihin.
K: Epäiletkö jotakin/joitakin liittyen sinun bannaukseen ?
V: Jenkkipellejä... Jotka epäilevät jokaista jos on "ylivoimainen".
K: Aiotko valittaa tuomiosta Cod4:n bannaus toimistoon ?
V: Asia ei jää minun osaltani tähän. Otan parhaimmat Live! asianajajat hoitamaan asian puolestani.
K: Viimeiseksi viellä omin sanoin: Miltä nyt tuntuu ?
V: Vitun apina... Sä kysyit ne jo mutta vittu... Vituttaa vitusti tietenkin. Tietää sen nyt sitten että näinkin voi saada bannit ! Ei saa olla liian hyvä. BANNIT ON IHAN SIKA VITTU JEE !!!
- 0
Pois sieltä kiven sisältä.
____
Vituttaa. Perse puutus. Voi ei.
- 0
LeetPotta wrote 08/08/2009 @ 21:33: Pois sieltä kiven sisältä.Paraskin puhuja perkele :D
- 0
Noniin, pois sieltä mapin ulkopuolelta, HETI!
- 0
Karkit loppu :'( nyt vituttaa ku ei oo rahaa kaupassakäyntii varten
- 0
Tuomioistuimen päätös Mudinski vs Cod4 banni... Mudinski vapautetaan bannauksesta.
Ei se sitten ollut kun varmaan 12h bannaus. Kun tämän päivän on toiminut hyvin.
- 0
No props. Sua ei ees olla luultu kunnon badass motherfockheriks.
- 0
mut kerran bannattiin gearboksista
- 0
No sähän oot oikeestiki yhtä PAHA ku vuoden vanha kaalilaatikko.
- 0
Vimonen lomapäivä :((((((((((((((((((((((((((((((((.