Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

Northg7

Northg7 07.09.2009 (edit 07.09.2009)

• 0
Ei tämä oikein kirjoitus ole mikään uusi juttu; on täällä ennenkin asiasta käyty keskustelua ja muutamille huomauteltu, joten No big deal oikeasti. Enkä usko, että siitä kukaan nyt loukkaantuisikaan, vaikka hieman muistuttaisi :) Mitä pidempi viesti, sitä kivempi sitä on lukea kun asian esilletuomiseen on peruskielioppia käytetty. jos ny yherivin kirjottaa ni vitun välii miten tekee "Oikeinkirjoitus oli perseestä, tuvat oli perseestä!!...":http://www.youtube.com/watch?v=NqWrz0SauZM
Arsestaja

Arsestaja 07.09.2009

• 0
Voi ny jumalauta jos joku kirjottaa niinkun kirjottaa.Sitten itketään kun ei saada selvää ja ei jakseta kirjottaa.Voi morjes.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 07.09.2009

• 0
Northg7 kirjoitti 07.09.2009 06:23: Ei tämä oikein kirjoitus ole mikään uusi juttu; on täällä ennenkin asiasta käyty keskustelua ja muutamille huomauteltu, joten No big deal oikeasti. Enkä usko, että siitä kukaan nyt loukkaantuisikaan, vaikka hieman muistuttaisi :) Mitä pidempi viesti, sitä kivempi sitä on lukea kun asian esilletuomiseen on peruskielioppia käytetty. jos ny yherivin kirjottaa ni vitun välii miten tekee
Erkki Mustakarin sanoin: "Asia on juurikin näin."
Miqqe

Miqqe 07.09.2009

• 0
Olen myöskin itse oikeinkirjoituksen ystävä ja olen huomannut, että asia on monelle yllättävänkin arka paikka. Kukaanhan ei voi kieltää, etteikö korrekti kirjoitusasu parantaisi lukukokemusta ja selventäisi viestiä, mitä kirjoittaja haluaa lähettää. Siksi minusta olisi parempi, että henkilöt keille asiasta huomautetaan, eivät kokisi sitä vihamieliseksi vittuiluksi, tai muunlaiseksi negatiiviseksi argumentoinniksi. Toivoisinkin, ettei asiasta tarvitse minkään tahon toimesta herneitä imusarjaan vetää ja voisimme jatkaa sivustollamme keskustelemista hyvillä mielin ja edes kappalejakojen ja isojen alkukirjaimien kera.
warcryFIN

warcryFIN 07.09.2009

• 0
Joo kylmunki mielstä on hyvä jos kirjotetaa sillai niinku selkeesti ettei niinku ois mitää turhaa shittiä ja sillai ettei tehdä kirjoutus virheitä että ois helpompi niinku lukea ja ymärtää myös pisteet ois hyviä että tietää millon niinku puhuu toisessa lauseessa niinku
teemu1337

teemu1337 07.09.2009

• 0
warcryFIN kirjoitti 07.09.2009 15:45: Joo kylmunki mielstä on hyvä jos kirjotetaa sillai niinku selkeesti ettei niinku ois mitää turhaa shittiä ja sillai ettei tehdä kirjoutus virheitä että ois helpompi niinku lukea ja ymärtää myös pisteet ois hyviä että tietää millon niinku puhuu toisessa lauseessa niinku
mä oon ihansamaa mielt .
TehBigBunny

TehBigBunny 08.09.2009

• 0
Mökille oli tarkoitus mennä. Laittaa paikat talvikuntoon .. mutta nyt nuo lakkoilevat eikä lautat taida kulkea. Joutuu kai sitten ottamaan kotona vähän keittoa, vaikka lihakeittoa.
LeetPotta

LeetPotta 09.09.2009

• 0
Woop woop.. Nyt ei enään tule erroria kun yrittää uploadata forzasta kuvaa tai yrittää laittaa autoa AH:seen (Ratkaisu oli niin naurettavan yksinkertainen etten sitä viitti tässä mainita) Mutta nyt sitten ei toimi FM.net? En näe upittuja kuvia tai mun AH:ssa olevia autoja. Toivottavasti vaan säätävät, ettei ole mun koneesta kiinni.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 10.09.2009

• 0
Ei kai SIL0KKI loukkaantunut kritiikistäni, kun ei ole häntä täällä näkynyt kolmeen päivään? Kritiikkini oli tarkoitettu aggressiivisesta asustaan huolimatta vain rakentavaksi palautteeksi eikä karkoittamiseen, joten onkohan vain Silokille sattunut väärinkäsitys? SIL0KKI, tule takaisin!
djrunkkari

djrunkkari 10.09.2009

• 0
En avaudu dragnetista
Miqqe

Miqqe 10.09.2009

• 0
Mitäs jos dj kutsuisit sen pelaa GOW2 ni kaikki ois taas hyvi?
Arsestaja

Arsestaja 10.09.2009

• 0
SILOKKI TAKAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 10.09.2009 (edit 10.09.2009)

• 0
Jos ei Silokki lähipäivinä ilmaannu tänne, niin pistän sille privaa Liven kautta. Edit: Tän siitä saa, kun käyttää toisinaan aggressiivista kirjoitusasua. Porukka lähtee vittuun FRC:stä. :S
Northg7

Northg7 10.09.2009 (edit 10.09.2009)

• 0
Kyllä arvoisa Silo-pappa nähtiin täällä illasta, kävi päivittämässä Silokki myy -aihettaan, joten eiköhän asiat ole kaikki ok :) ..kuten ennenkin.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 10.09.2009

• 0
Northg7 kirjoitti 10.09.2009 18:39: Kyllä arvoisa Silo-pappa nähtiin täällä illasta, kävi päivittämässä Silokki myy -aihettaan, joten eiköhän asiat ole kaikki ok :) ..kuten ennenkin.
Aa.. No kiva kuulla. :)
PetuK

PetuK 10.09.2009

• 0
Päättötyö ei etene. Töissäkin on tukkoista. Pitää lähtee aamulla Poriin. Vittu.
Jupe San

Jupe San 10.09.2009

• 0
LOL!!!
Makau

Makau 10.09.2009 (edit 10.09.2009)

• 0
Miqqe

Miqqe 11.09.2009

• 0
kirves kirjoitti 11.09.2009 16:53: 2) Makau lähettää foorumille liian vanhoja videolinkkejä.
No toi muaki! Jumalauta, ainaki 4h vanha linkki ja kehtaa viel laittaa sen tänne. En tosin ollu viel nähny sitä videoo, mut kummiski :D
kurppak

kurppak 11.09.2009

• 0
kirves kirjoitti 11.09.2009 16:53: Kaksi asiaa vituttaa: 1) Mun kone on varmaan rikki, kun "se väittää, että ulkona sataa":http://img30.imageshack.us/img30/4861/sataa.png vaikkei sadakaan. Tai sitten elämme Matrixissa, jonka Linux nyt sitten paljasti. Oli miten oli, kyllähän se vituttaa. Pitää viedä kone huoltoon, tai palata todellisuuteen huomatakseen elämän perustuvan tunneleissa hengailuun ja satunnaiseen oraakkelin fudutteluun.
Vaihda ubuntuun tuosta feikki-Mintistä. :P

Write a post

Sign in to post a post.