TehBigBunny
23.09.2009
kirves kirjoitti 22.09.2009 03:10:
Jos olisin vikisevä kakkaperse, niin saattaisi vituttaa se, että olen herännyt viimeksi maanantaina klo 10.00 ... ts. en nukkunut edellisenä yönä yhtään ja nyt pitää lähteä ajamaan autolla 150km vittuun ja illalla 150km takaisin perseeseen. Välissä pitää kuunnella 8-9h paskaa.
Jos jaksaa vielä valittaa ei voi olla oikeasti väsynyt !
SIL0KKI
23.09.2009 (edit 23.09.2009)
kirves kirjoitti 23.09.2009 17:06:
Reset-nappi palauttaa modeemin tehdasasetuksiin, eli ei se mitään riko - älkää hätäilkö. Jos kyseessä on WLAN-purkki, niin netti on sitten taas vapaasti naapureiden käytettävissä. Toki sen voi jälleen suojata, mutta ei se kannata.
totta mut tos ohjees oli että jos sitä ei pidä pohjassa(=palauta tehdas-asetuksia) vaan vähän "hipaisee" sitä, purkki sekoaa. mulla oli tos kaikki auki, ilmeisesti toi resetointisekoitus jotenkin palattaa sen siihen tilaan mihin se on eka kertaa säädetty. tarkistin vielä huvikseni : kutosportti oli jossain hevonkuusen asetuksissa, reset-klikkauksen jälkeen 0/100 + Bxxx säädetty, niinkuin puusee-gurukaverini ton joskus sääti että saapi poxin ja puuseen yhdyntään. toinen vaihtoehto on että toi resetointisekoitus on hölynpölyä ja tehdasasetukset sallii boxin ja puuseen jutustelen. jälkimmäinen kuulostaa uskottavammalta toi kikka kuulosti niin hölynpölyltä mut on se 2 kertaa toiminut.
Northg7
26.09.2009 (edit 03.10.2009)
Urheilijoiden ja poliitikoiden painostus sekä grillaaminen mediassa.
e: Lisätään listaan entisten (nykyisten) BB-julkkisten mediahakuinen esiintyminen kaikenmaailman tv-visoissa. Mutta mitäs minä niistä tiedän. Hyvät pädät ne niistä saa. Kai.
e: JUMAALAUUTA! Sain kerättyä kasaan 50 screwsia Mega Man 9:ssä ja vahinkossa menin Title Screeniin ja se ei tietenkään tallentanu niitä saavutuksia kun vahingossa klikkasin "yes". :D 'ttu että ärsyttää. Nyt vain 22 screwsia.
TehBigBunny
10.10.2009
Tana kun korpeaa.
Lavvantai aamu ja heräsin kello 0750. Olisi voinnut nukkua vaikka iltapäivään mutta ei saatama pitää herätä ennen kahreksaa.
Nukkumatti saa selkäänsä kun ensi kerralla tavataan baarissa !
RaabForRehab
10.10.2009
TU KUN VITUTTAA!!!
Ei pääse forssaa pelaamaan, ennen kun siirrän vanhalta kovolta DLC:t tai lataan ne uudelleen :(
KUUSSA ON K
TeroKortelainen
19.10.2009
Kiitokset MikkiSoftalle hienosta tuotteesta nimeltä "Data Migration Kit", jolla ei saa aikaiseksi muuta kuin käyttäjälle migreenin. En minä sitä ihan noin ymmärtänyt tilausvaiheessa. Noh, onneksi tämän päänsäryn saa ihan ilmaiseksi...
Eli ongelma on seuraavanlainen: yrityksenä on siis siirtää vanhan 20 gigan kovalevyn sisälmykset Eliten 120 gigaiselle ja olen mielestäni toiminut ohjeen mukaisessa järjestyksessä. Kun isken softalevyn Boksiin, kone raksuttaa epämiellyttävän kuuloisesti hetken aikaa ja sitten "My Xbox"-kohdassa lukee vain "Open Tray", vaikka pitäisi päästä seuraamaan ruudulta jatko-ohjeita.
Jos jollakulla on hyviä vinkkejä, miten datat saisi siirrettyä ilman muistikortin hankintaa suhteellisen kivuttomasti, niin kiitollisena otan vinkit vastaan YV:nä tahi sitten tänne foorumille, jos muillakin joskus tulee samaa ongelmaa vastaan.
Kohta lähtee Xbox lopullisesti tästä taloudesta kun mikään ei tuon kanssa toimi kunnolla...
Nipsuhuuli
19.10.2009
TeroKortelainen kirjoitti 19.10.2009 19:46:
Kiitokset MikkiSoftalle hienosta tuotteesta nimeltä "Data Migration Kit", jolla ei saa aikaiseksi muuta kuin käyttäjälle migreenin. En minä sitä ihan noin ymmärtänyt tilausvaiheessa. Noh, onneksi tämän päänsäryn saa ihan ilmaiseksi...
Jaahas, täällä on toinenkin joka joutuu kärsimään tästä pirullisesta vaivasta. Itse olen siitä onnekas, että edellisestä migreenistä on jo 2,5 vuotta. :)
kurppak
20.10.2009
Markki tuossa datan siirrossa on ainakin onnistunut, häneltä kannattaa kysellä.
TeroKortelainen
20.10.2009
Juttelinpa tänään Mikkisoftan asiakaspalvelun sedän & tädin kanssa yli puoli tuntia löytämättä datansiirto-ongelmaan ratkaisua. Lähettävät mulle lopulta uuden Data Migration Setin, jos tuo lätty on sitten oikeasti viallinen.
Toinen ongelma olikin sitten mun vanhan 20 gigaisen rekisteröinti, jota en ole itse pystynyt ikinä Xbox.comin kautta jostain syystä tekemään. Ei myöskään asiakaspalvelun kautta onnistunut suoraan. Sieltä jopa soitti asiakaspalvelun "erikoisagentti" takaisin päin, kun olivat saanet tuolta osin bitit järjestykseen. Eivät voineet lähettää uutta settiä ennen kuin rekisteröintiasia on kunnossa...
Eli tämmöinen oli meikäläisen ensikontakti tuohon Boksin AsPaan. Sinänsä ihan asiallista palvelua tuntui olevan ja aidosti kiinnostusta auttaa & löytää ratkaisu tuohon ongelmaan.
Draghar
20.10.2009
Jos ei muuten ala onnistumaan niin saat meikäläiseltä lainaksi muistikorttia. Ostin taannoin arcade boxin ja siellä tuli mukana sellainen.
TeroKortelainen
20.10.2009 (edit 20.10.2009)
Draghar kirjoitti 20.10.2009 16:04:
Jos ei muuten ala onnistumaan niin saat meikäläiseltä lainaksi muistikorttia. Ostin taannoin arcade boxin ja siellä tuli mukana sellainen.
Kiitos tiedosta! Palataan asiaan, jos homma ei uudella setillä onnistu. En viitsinyt ostaa omaa korttia, kun hintaa näyttää olevan vaivaiset 49,90 egeä...
RaabForRehab
27.10.2009
Nenästä vuotaa nestettä AIVAN solkenaan..Joutuu niistämään minuutin välein. Nenässä ei ou kohta nahkaa ollenkaan. VITTU!!!