- 0
Forum - Off-topic
Yleinen v*tutus topic
Seuraava vapaapäivä ensviikon sunnuntaina..tulee sitten sellanen 13 päivän duuniputki. Vittu.
- 0
Vituttaa vähä.. Eilen olin menossa allrightin miittiin niin kippasin Hondan 1km ennen määränpäätä :D Ei paljoa paskaks enemmänkin hajonneet vaatteet. Sitten aamulla kun menen prätkän luokse niin, vittu joku repinyt yön aikana penkin irti ja vienyt multa akun :D Ois saatana vieny koko paskan niin ois saanu uuden.. Eihän toi oo kun 1vk ja 2 päivää vanha :D
- 0
hookkis112 kirjoitti 13.09.2009 18:21: Vituttaa vähä.. Eilen olin menossa allrightin miittiin niin kippasin Hondan 1km ennen määränpäätä :D Ei paljoa paskaks enemmänkin hajonneet vaatteet. Sitten aamulla kun menen prätkän luokse niin, vittu joku repinyt yön aikana penkin irti ja vienyt multa akun :D Ois saatana vieny koko paskan niin ois saanu uuden.. Eihän toi oo kun 1vk ja 2 päivää vanha :DSun paska mäihä piristi jo muutenkin hyvää päivääni :D
- 0
Joskus tuntuu siltä että siellä kirjoittelis 10v jätkä..
- 0
Varmaan ihan tarkoituksella rengasliike rikkonut jotain vitun pulloja tuohon tiehaaraan että saavat enemmän tuloja... Prkl !
Vittu mitä mulkkuja...
- 0
Wilttu!
Sormen poltin ruokaa laittaessa.
Sitä koskee nyt.
- 0
Joku vitun kyynaama meinas kiilata autolla kun oltiin prätkillä liikenteessä. Oli pakko lähteä ohi vaikka vastaan tuli autoja ja kurvas sit vajaan parin metrin raosta eteen.
Pakko oli seurata setää kylille ja antaa valoissa vähän palautetta :D
- 0
RaabForRehab kirjoitti 15.09.2009 17:59: Joku vitun kyynaama meinas kiilata autolla kun oltiin prätkillä liikenteessä. Oli pakko lähteä ohi vaikka vastaan tuli autoja ja kurvas sit vajaan parin metrin raosta eteen. Pakko oli seurata setää kylille ja antaa valoissa vähän palautetta :DHienoa :P Mulla taas kauheen paha olo ku join sitä maitoo :(
- 0
Mulla on soinut 2 päivää Lauri Tähkän uusin "hittibiisi" päässä.
Ei ole kivaa.
Ei yhtään kivaa.
- 0
Suu - de - llaa - n.
Kiva biisi, oon sitä koulussa lauleskellu, ei oo vielä kukaan kyllä nielly syöttiä. Ja palaten aiheeseen, meijän koira ottaa päähän, taas on nylkytys kuuminta hottia.
- 0
Oot sitten mennyt heittämään balladit myös koiruudelle?!?
- 0
Schimanski76 kirjoitti 18.09.2009 16:47: Mulla on soinut 2 päivää Lauri Tähkän uusin "hittibiisi" päässä. Ei ole kivaa. Ei yhtään kivaa.mulla on soinut joku irwinin rallatus päässä pari päivää. käsittämätöntä, en edes moista musaa kuuntele kokeiles tän kuuntelua jospa tähkät lähtis päästä :http://www.youtube.com/watch?v=JbB1s7TZUQk&feature=related
- 0
SIL0KKI kirjoitti 18.09.2009 19:53:Huh huh,oli aika jylhää menoa. :) Sehän siinä pahin onkin,vaikka kuuntelee jotain muuta välillä,niin silti se biisi joka on soinut päässä,tulee sinne heti uudestaan.Ja se on aina joku Wiltun paska piisi. Esim. viime viikkojen antia Tähkän lisäksi: -Mamba:Vielä on kesää jäljellä -Eini:kesä ja yö -Pikkukakkosen posti (no,se on oikeastaan aika hyvä) -Valintatalon kassissa(se Junnun esittämä mainospiisi jostain 80-luvulta) Voi perkama! Enkä oikein ymmärrä mistä nuo aina tarttuu,kun en radiota himassa paljon kuuntele.Joku salaliitto varmaan!Murentavat mun psyykeen hiljalleen.Schimanski76 kirjoitti 18.09.2009 16:47: Mulla on soinut 2 päivää Lauri Tähkän uusin "hittibiisi" päässä. Ei ole kivaa. Ei yhtään kivaa.mulla on soinut joku irwinin rallatus päässä pari päivää. käsittämätöntä, en edes moista musaa kuuntele kokeiles tän kuuntelua jospa tähkät lähtis päästä :http://www.youtube.com/watch?v=JbB1s7TZUQk&feature=related
- 0
Hikka.
Mutta sain sen pois pidättämällä henkeä nenästä, ihan jonkin verran.
- 0
Vituttaa kun tyttöystävän pyörä varastettiin.
- 0
I Rabbit X3 FIN kirjoitti 19.09.2009 06:42: Vituttaa kun tyttöystävän pyörä varastettiin.Noi ärsyttää aina! Miten voi olli niin kivaa varastaa muka pyörä.. Ei voi käsittää... Varastettiinko apupyörät ja satulakin?
- 0
Schimanski76 kirjoitti 18.09.2009 20:14:Pikkukakkosen posti- joo tää soi aina välillä. oliskohan joku kilpaileva tiimi salaliiton takana? * menee tarkastamaan kattolamput salakuuntelulaitteden varalta * :)SIL0KKI kirjoitti 18.09.2009 19:53:Huh huh,oli aika jylhää menoa. :) Sehän siinä pahin onkin,vaikka kuuntelee jotain muuta välillä,niin silti se biisi joka on soinut päässä,tulee sinne heti uudestaan.Ja se on aina joku Wiltun paska piisi. Esim. viime viikkojen antia Tähkän lisäksi: -Mamba:Vielä on kesää jäljellä -Eini:kesä ja yö -Pikkukakkosen posti (no,se on oikeastaan aika hyvä) -Valintatalon kassissa(se Junnun esittämä mainospiisi jostain 80-luvulta) Voi perkama! Enkä oikein ymmärrä mistä nuo aina tarttuu,kun en radiota himassa paljon kuuntele.Joku salaliitto varmaan!Murentavat mun psyykeen hiljalleen.Schimanski76 kirjoitti 18.09.2009 16:47: Mulla on soinut 2 päivää Lauri Tähkän uusin "hittibiisi" päässä. Ei ole kivaa. Ei yhtään kivaa.mulla on soinut joku irwinin rallatus päässä pari päivää. käsittämätöntä, en edes moista musaa kuuntele kokeiles tän kuuntelua jospa tähkät lähtis päästä :http://www.youtube.com/watch?v=JbB1s7TZUQk&feature=related
- 0
Suuressa viisaudessa laiton kaljat ulos kylmenemään viimeyöksi, vittu eipä lämpö laskenu kuin 13 asteeseen, nyt kaljat auton taka konttiin ja menoks, sitä juodaan tänään lämmintaä kaljaa.
No pääasia että juodaan kaljaa.
- 0
villek00 kirjoitti 19.09.2009 07:38:Apupyörät jätettiin.I Rabbit X3 FIN kirjoitti 19.09.2009 06:42: Vituttaa kun tyttöystävän pyörä varastettiin.Noi ärsyttää aina! Miten voi olli niin kivaa varastaa muka pyörä.. Ei voi käsittää... Varastettiinko apupyörät ja satulakin?
- 0
no nyt vituttaa kympillä. mikkisofta ilahdutti minua hassunhaskalla updatella ja live ei toimi ja puusee-guru kaverini on 5 promilleen kännissä eli jos en saa noita perkeleen portteja motukasta auki niin mua ei näy livessää muutamaan päivään. ja jää toi kolmosen demokin lataamaatta.*saatana!*