- 0
Forum - Off-topic
Yleinen v*tutus topic
Vituttaa naminami! Tänään piti mennä ottamaan kuva, mutta taas lykkääntyy kun artistille tuli esteitä..Toinen kerta jo.
- 0
RaabForRehab wrote: Vituttaa naminami! Tänään piti mennä ottamaan kuva, mutta taas lykkääntyy kun artistille tuli esteitä..Toinen kerta jo.Missäs oli aika? Ittellä taas ens tiistaina uutta kuvaa.
- 0
Nummelassa..
- 0
Mistä kuvista täällä höpäjätään?
- 1
Finski fani wrote: Mistä kuvista täällä höpäjätään?Tatulointi
- 0
Jaa jaa. Minkäs laista kuvaa ollaan hakkaamassa ihoon?
Tollanen olis aika jännä...
!http://www.tattoosdb.com/tattoo-gallery/albums/userpics/10001/tattoo_ht_tattoo2_060821_ssh.jpg!
Itekkin oon aatellu joskus hakkauttaa jonkin kuvan, muttei vaan ole tullut vastaan mitään mitä kehtais kantaa kymmenen vuoden tai edes vuoden päästä. Mielipiteet vaihtelee sen verran tiuhaan, mutta jotain aasialais suuntaista se varmaan olis, kunhan vaan ei mitään kirjaimia, missä sitten lukee kana-nuudeli tai jotain sellasta... =)
- 0
Sellasta tekstiä hahmotellu tohon oikeen käden kyynervaarteen. En yleensä etukäteen kerro kelleen että mitä oon ottamassa, ettei kukaan vie ideaa :D Voin laittaa kuvaa kun sen siihen viimeinkin saan ja on parantunu.
- 0
Hiukan jänskättää millanen teksti sieltä on tulossa... =)
FRC 4ever!
Rehab is for pussies
Sidu>elämä
Hayabusa+Turbo=Love
etc.
Tällasia tuli heti mieleen... =P
- 0
Tatuointeja on vain rikollisilla ja merimiehillä.
FM3 logon voisi ottaa jos tätä tulee pelattua yhtä paljon kuin FM2:ta.
Ehkä.
- 0
TehBigBunny wrote: Tatuointeja on vain rikollisilla ja merimiehillä. FM3 logon voisi ottaa jos tätä tulee pelattua yhtä paljon kuin FM2:ta. Ehkä.Olen siis rikollinen, kun merimiestä minusta ei kyllä välttämättä saa.. Ja mä en kyllä oikeasti halua arvata Kiveksen aikuisviihdenimeä! Jo pelkkä ajatuskin saa välttelemään nukkumaanmenoa, kivasti.. =D
- 0
herra Ki( r )ves :D
- 0
Soon Suomen Roni Jermu.
- 0
kirves wrote: Kuulin Raabiin varastaneen aikuisviihdenimeni ja nyt sitten tatuiointi siitä vetokäteen on tulossa... Mutta tiedättekö te mikä se mystinen nimi on? Joku saattaa tietääkin...ehkä North..."kuopijon alffonso?":http://www.youtube.com/watch?v=JjEfkyfVJ9I&NR=1
- 0
Animoidut avatarit.
PERSEESTÄ.
HUARAT JA RONSVOT !
- 0
TehBigBunny wrote: Animoidut avatarit. PERSEESTÄ. HUARAT JA RONSVOT !Haluaisin sellaisen animoidun avatarin,missä Rosbergin Keijon viikset leimahtaisivat tuleen ja Galati sammuttaisi ne.
- 0
TehBigBunny wrote: Animoidut avatarit. PERSEESTÄ. HUARAT JA RONSVOT !Itsekkin meinasin avautua tuosta, mutta eihän minun enään tarvitse..
- 0
kirves wrote: :D Mikä uni. Eihän tuo edes voi vituttaa, toisin kuin vaikkapa tämän kaltainen keskeytys.Joo noin käy aina oikeestikkin, ainakin mulle. Aina kun unissa tapahtuu jotain "jännää" niin joku herättää ja sitten vituttaa!
- 1
Kyllä rupee muakin pikku hiljaa vituttamaan noi liikkuvat avatarit.
- 0
Syöpäpotilaat
- 0
kirves wrote: Kuulin Raabiin varastaneen aikuisviihdenimeni ja nyt sitten tatuiointi siitä vetokäteen on tulossa... Mutta tiedättekö te mikä se mystinen nimi on? Joku saattaa tietääkin...ehkä North...Peter Northin velihän se sinä oot.. James North