- 0
Forum - Off-topic
Yleinen v*tutus topic
Kaikki rakastavat koiran omistajat tiedättekö sen **ihanan** tunteen, kun tulet kotiin väsyneenä töistä ja ajattelet löhöillä uudellä divaanisohvallassi. Kun tulet olohuoneeseen huomaat, että se **ihana** koirasi on ihan vain sinun mieliksesi mm. repinyt sohvan auki, syönyt osan pehmusteista, levitellut untuvatyynyjen täytteet pitkin taloa ja vielä oksentanut täyteet parketille.
Minä niin rakastan koiraani, koska se teki tämän minun vanhempieni luona:D
//Onneksi heitä ei vituta:P
- 2
Rapula,ihan helvetin kova rapula.
Se ketuttaa.
Pari lasia viiniä oli tarkoitus maistaa eilen,lapasista lähti.
Onko kaupat auki huomenna moneen? Onko huomenna se joulu? Onko Tampere Le Manse?
Sijaitsevatko nännit emättimessä?
Mie en tiiä mittää!!! Pää jumissa!!! :)
- 0
Joulu siivous......
- 0
Huomenna loppuu loma :(
- 0
Turha viikonloppu. Vois olla Ibizalla.
- 0
Loma tai tämmönen loppuu sitten kun saa töitä.
- 0
Flunssa. Saikku.
- 0
Northg7 wrote: "Flunssa". Saikku.korjasin
- 0
Kyllä nyt vituttaa.Pelailin tossa paria peliä,enkä saa niistä tehtävistä asiaan kuuluvia ätsejä.Vituttaa niin rankasti.Perkeleen perkele.
- 0
Ei mikään :) < 3< 3
- 0
Ipi on iloinen kun on puhunu mun kanssa
- 0
Toisaalta vois jopa vituttaa tää vannehuorailu. Ostin (taas) Harvinaiset 3-osaset vanteet. No olipahan ainenkin halvat
- 0
Rullaporrasbanaanit vituttaa aika ankarasti tällähetkellä.
- 0
Tappi siellä katkerana :D Kyllä mä ainakin ymmärrän ;)
- 0
Kyllä mua vituttais ostella ihme rotiskoja ja peltipurkkeja vaan siihen pihalle maisemaa rumentamaan sillä varauksella, että joskus käy ostamassa tarjoustalosta sen tuuninkivalosarjan ja "kromisen" pakoputkenpään!! Sitten niitä pitää kippoja vaihdellaan toisiin kippoihin tai tamagotchiin ..tää mikään tupperware -kutsut ole ..tana!
Vaikka nyt jossain mettätiellä ajeliskin, niin w00t!
Ketutus on atm valtava.. emt appelsiini, rauhottumaan ->
///Semmostaläpälävaan
- 0
tappileipa wrote: ei saakeli.. kiitos päivän nauruista.. mitä ideaa on ostella jokapäivä uudet vanteet? ..ainiin mutta sehän kuuluu tuohon teän leikkiin..Noh. Mielummin käytän rahat hienoihin ja harvinaisiin vanteisiin kuin ostan jotkut 20e/kpl barzettan massateinituning vanteet. Ja sen mitä jätkillä palaa körsään rahaa mie käytän vanteisiin ja autoihin yleensäkkin. Mutta eihän tuollanen tuning jumala leepu tuollasten päälle ymmärrä
- 0
Aaperi001 wrote: Noh. Mielummin käytän rahat hienoihin ja harvinaisiin vanteisiin kuin ostan jotkut 20e/kpl barzettan massateinituning vanteet. Ja sen mitä jätkillä palaa körsään rahaa mie käytän vanteisiin ja autoihin yleensäkkin. Mutta eihän tuollanen tuning jumala leepu tuollasten päälle ymmärräKALJAA !
- 1
Nyt ei vituta. Sain ilmaseks kaks lippua Rammsteinin keikkaloiselle!!! AAAHAHAHAHAHAHHAAAA!!! DU HAST!!!
- 0
Tappileipa tuo tuning jumala leepu.