Jupe San
25.11.2009
hookkis112 wrote:
Vittuu! Just sain tehtyä 920 layerin päivitetyt tiimimaalit niin kone päättää kaatua!! Eikä ole tullut tallennettua :D
Eikö toi oo aika normia sulle jo? :D
kurppak
25.11.2009
Kolme punaista valoa ja kuolema perään. Piru perii omansa. Huomenna Saksaan lähtee hän. Olutta juomaan ja naisia tiirailemaan. Kivasti vehnäolutta hän juo. Ja tulee myös takaisin parin viikon päästä. Kivasti.
Finski fani
25.11.2009
Menin sitte sukat jalassa suihkuun... Sukat on nyt ihan märät. =(
Schimanski76
26.11.2009
Suunnilleen kerran vuodessa sattuu sellainen päivä, jolloin kaikki menee ihan päin helvettiä!
**Tänään näyttäisi olevan se päivä!!!**
TehBigBunny
26.11.2009
Köyhää !
Mulla tollanen järjestyy vähintään kerran kuussa, välillä useamminkin.
vaiski75
01.12.2009
Schimanski76 wrote:
Suunnilleen kerran vuodessa sattuu sellainen päivä, jolloin kaikki menee ihan päin helvettiä!
**Tänään näyttäisi olevan se päivä!!!**
"Se" ei ollut se päivä, se on tänään ja minulla!
JANIchargedTT
02.12.2009
Vittu helvetin perkele saatana. Miks pokerissa donkit voittaa aina? keittää kun perunakattila taas
AJfin
02.12.2009
JANIchargedTT wrote:
Vittu helvetin perkele saatana. Miks pokerissa donkit voittaa aina? keittää kun perunakattila taas
Soon kuule silleen että jos susta vedetään ohi niin voit olla tyytyväinen... mutta jos itse vedät lähes aina ohi niin vaihda peliä.
RaabForRehab
02.12.2009
Mä oon aina sanonu: "Tää on pokeria" :D Kyl se vituttaa kun joku tiputtaa sut riverillä kun oot aatellu että nyt on ihan saletti käsi..Ja VARSINKIN jos vetäsee all-in ennen floppia :D Pari kertaa meinannu näppis ja hiiri lähtee aika tujusti seiniin joskus kun pelas enemmän netissä :)
jasamy
02.12.2009
no kerronpa tässä yhden tarinan ajoilta kun vielä tuli pelattua nettipokeria:
elikkä pelinä oli nolimits käteispeli mulla sattuu tulemaan turnissa täyskäsi jonka slowaan ja kaveri korottaa (erittäin agressiivinen pelaaja) mä korotan lisää ja kaveri korottaa jota jatketaan niin pitkään että on all in(sillä oli kolmoset) no eiköhän viimeisenä korttina tule kaverille NELOSET (just se ainut kortti millä se voi voittaa mut) hävisin noin 100dollaria siinä kädessä
AJfin
02.12.2009
Mulle soitti eilen RedKingsiltä joku akka että miksen oo pelannut niillä 3kuukauteen.?
Sanoin että sain paremman rakebackin muualle.
No akka sitten alko kyseleen että minkäslainen diili mun pitäs niille saada että tuun takasi.
Sanoin ihan läpällä että jos 65% Rakebackin tai sitä vastaavat bonukset saan niin voin harkita.
Se sano lähettävänsä tarjouksensa tänään s-postiin.
Perskeles! just katoin s-postin ja oli tullu bonus tarjous joka vastaa käteispeleissä n.63% Rakebackkia ja sittareissa melkein 70%...
Taitaa Redkings saada "asiakkaan" takasin. :)
Finski fani
02.12.2009
Selitäs tyhmälle mitä nää termit sitte tarkottaa... =)
tede82
03.12.2009
Nyt vilkkuu punanen boxissa e74, ja lauantaina hajos töllö. prkl miks kaikki samaa aikaa!!
vaiski75
03.12.2009
tede82 wrote:
Nyt vilkkuu punanen boxissa e74, ja lauantaina hajos töllö. prkl miks kaikki samaa aikaa!!
Useimmiten videokaapelissa vika.
Tarkasta vanha kaapeli ja liitännät, mahdollisesti kokeile myös toisella..
tede82
03.12.2009
vaiski75 wrote:
Useimmiten videokaapelissa vika.
Tarkasta vanha kaapeli ja liitännät, mahdollisesti kokeile myös toisella..
Jeps kokeilin uusilla kaapeleilla , ei auttanut.No jotai positiivistakin sentää, ku samal sai syyn ostaa hdmi kaapelillisen boxin. Nyt on taas millä pelaa.
jasamy
06.12.2009
nyt on PAHA olo perkele ja pitäs mennä ens yöksi töihin :-(
ikinä ei muista että ei kannata käydä lauantaina kuppilassa kun on yövuoro viikko
SIL0KKI
07.12.2009
flunsassa, niin pökerryksissä että pari hotläppiä niin pitää mennä hetkeksi pitkälleen, ei jaksa edes vituttaa.tällä iällä lenssut ei viikossa katoa, yleensä tuppaavat kestämään 2-3 viikkoa. ei tässä muuta mutta kun pitäisi asiat hoidella mutta ei näin pyörryksissä tuu hommien hoitamisesta mitään, taloyhtiö taas jaksoi yllättää ja lähetti 170 eetun laskun desinfionti- ja siivouskuluista, pitäisi ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteys, eihän mun nyt perkele pidä maksella mitään homevaurion desinfiointi- ym kuluja. siivouslaskukin on syvältä= keittiössä kasa tiiliä,partsi täynnä remonttiromua ja makkariin jättivät lankkuja joihin on hauska kompastella. hohhoi. taidanpa tuunata jonkun rassin kun ei typerämpääkään tekemistä keksi/jaksa.
ainiin; tuunamisesta tuli mieleen että kun joutuu tohon "top rated" sivulle niin ei mene kovin kaun kun popula on käynyt mättämässä yhtä tahteä kaikkeen mitä store sisältää.
JANIchargedTT
11.12.2009
Vituttaako, naminami, vai miten se meni....