- 0
Forum - Off-topic
Yleinen v*tutus topic
Kyllä täs taas tuli huamattua että minä olen minä.
Nyt tuoki ongelma on hävinny yhtä nopeesti ku tulikin, ju tuhka tuuleen.
Toivottavasti ei toistu muuten jokin lentää seinälle ja nopeasti voimalla.
- 0
No johan on kummallinen halkeama ku häviääki itestään :D
- 0
No mun kohalla kaikki on aina ollu omituista omituisempaa..
Sama oli laggulan kanssa, ei toiminu häräilin sen kanssa koneella ja lähti toimivaan
- 0
Ku laggula bugailee nii voiskohan näyttökin bugailla?Oisko mahdollista?
Ehkä, ehkä ei
- 0
Nyt lähti niin vihanen soitto tonne asiakas tukee että!
Taas tuohon tuli tuo sama viiva PRKL!!!
- 0
Finski fani wrote: Minkäs merkkinen kone sulla on? Acer on ylivoimaisesti huonoin merkki, jonka tiedän. Itelläni on Fujitsu ja ihan unelma vehe kestävyyden puolesta ainakin. Ja mä syljen omena koneiden päälle. Ylihinnoiteltuja muitituotteita...Tuosta nyt voi olla montaakin mieltä. Oman kokemuksen mukaan nuo Fujitsut on niitä paskimpia. Ja jos ruvetaan niitä käyttökustannuksia laskemaan, niin kyllä se PC-kone tulee todellisissa käyttökustannuksissa kalliimmaksi tulee (virustorjunta, tuottava työaika). Itellä tässä nyt omassa huoneessa käytössä semmonen 8 vuotta vanha iBook, käynnistyy nopeammin ja pelaa monin paikoin sulavammin kuin 5 vuotta vanha pöytäkone, jossa sekä Ubuntu, että Windows XP. Jos muotia haetaan, niin Applen vehkeistä niitä on hieman turha hakea, eivät nääs ole koskaan saavuttaneet mitään mainstream-suosiota (lukuunottamatta iPodeja jne...). Nyt kyllä Sfivnki kusee väärään puuroon. Ja laitetaan vielä hymiö pehmentämään viestin sanomaa :).
- 1
Miten voi olla yhelle viikolle näin paljon tehtävää?!?
Seinät tulloo päälle...
Ei ole yhtään hyvä tämä viikko.
- 3
ei ole hyvä keksintö tämä viikko
e/ ei ole hyvä tämä väsymys
- 0
Veit tekstit viestistäni
- 0
Kurkku kipee ja vituttaa! Mahassa on käynnissä sumopainiottelu, ja kurkussä on puukko ja pallo ottamassa mittaa toisistaan! PERKELE!!!
- 0
No jo on nyt prkl kumma, kun ensiks soitan hp tuotetukeen ja sanovat että, muun pitää soitttaa paikkaan josta ostin koneeni että HE lähettävät ostokuitin/takuutodistuksen HEILLE ,että taas hp voi lähettää mulle lomakkeen jonka täytän että saan koko p*skan huoltoon.
No sitten, soitin cittariin josta ostin koneen ja he sanovat että tuo kone ja osto/takuukuitti jotta he voivat lähettää koneen huoltoon. Kun sanoin mitä ne hp:lta sano vastasivat että: ei sitä niin vaikeasti tarvitse tehdä.
Eli se on varmaanki huomenna lahden reissu.
Ps: älkää ikinä ostako hp:n tuotteita taikka asioitko launeen cittarissa!
- 0
Mul hajonneen Hp:n näytön vaihto tapahtu kyl tosi nopeesti... pistivät mulle uuden näytön, vanha hajonnu näyttö samaan pakettiin mis uus tuli ja kuriiri vei saman tien sen takas hp:lle..
- 0
Minulla on jalka semmosessa kunnossa että hädin tuskin pystyy kävelemään.... Tuli koulussa hypättyä polvi edellä lattialle.
- 0
Aliboz wrote: Minulla on jalka semmosessa kunnossa että hädin tuskin pystyy kävelemään.... Tuli koulussa hypättyä polvi edellä lattialle.Ai saatana. Mulla meni jalka kanssa paskaks, kun viellä harrastin skeittausta. Oli aikas luja vauhti. Yritin kick-flippiä, niin sopivasti polven eteen ilmestyi rampin reuna. Siinä sitten sattu PIKKASEN.
- 0
Mulla on polvet paskana 24/7 :) Synnynnäinen vika, ja lääkäri on kieltäny multa kaiken urheilun mitä oikeesti oisin halunnu tehä. Ei saa kuulemma rasittaa liikaa, kun niissä on läpimittaisia haavaumia ja sellassii neulan ohuita "reikiä". No onpahan aikaa enempi harrastaa valokuvausta ja koodausta :D
- 0
Oudointa tässä on se että itse polvi ei ole niinkään kipeä, vaan pohje... Oiskohan revähtäny?
- 2
El Pink Devil skeittaamassa.
http://www.youtube.com/watch?v=UFPA02lRXFM&feature=related
- 0
Indiana Hopo wrote: El Pink Devil skeittaamassa. http://www.youtube.com/watch?v=UFPA02lRXFM&feature=relatedJoo mähän tuo
villek00 wrote: Mulla on polvet paskana 24/7 :) Synnynnäinen vika, ja lääkäri on kieltäny multa kaiken urheilun mitä oikeesti oisin halunnu tehä. Ei saa kuulemma rasittaa liikaa, kun niissä on läpimittaisia haavaumia ja sellassii neulan ohuita “reikiä”. No onpahan aikaa enempi harrastaa valokuvausta ja koodausta :DOn kyllä varmaan ärsyttävää, jos lääkäri kieltää liikunnan.
- 0
villek00 wrote: Mulla on polvet paskana 24/7 :) Synnynnäinen vika, ja lääkäri on kieltäny multa kaiken urheilun mitä oikeesti oisin halunnu tehä. Ei saa kuulemma rasittaa liikaa, kun niissä on läpimittaisia haavaumia ja sellassii neulan ohuita "reikiä". No onpahan aikaa enempi harrastaa valokuvausta ja koodausta :DSama täälläki polvet sekä nilkat suoraan sanottuna aivan paskat, ja vielä boostauksena kun on tullu telotua itseäni. Lisäksi kun on jalkoja leikelty/ operoitu. Jos sanonta paikat mitkä itsestään rikkoo nuorena niitä vanhana kolottaa, jos tuo sanonta pitää paikkaansa mun kohal tulee olee kivulias vanhuus.
- 0
DarkWarjo wrote: Mul hajonneen Hp:n näytön vaihto tapahtu kyl tosi nopeesti... pistivät mulle uuden näytön, vanha hajonnu näyttö samaan pakettiin mis uus tuli ja kuriiri vei saman tien sen takas hp:lle..Siis ymärsinkö nyt ihan oikein? Eli sun luokses tuli it henkilö vaihtamaan näyötön?