Pottae
10.04.2010
Finski fani wrote:
Mitä peliä nää pelaat?
Call of Duty: Modern Warfare 2 :S
villek00
14.04.2010
1) DNA
Voisin avautua tähän enemmänkin, mutta lyhyesti...
Liittymäni laskut oli rästissä, ja liittymäni suljettiin, vaikka sovittiin Intrum Justitian kanssa että maksan laskut ja he kertovat DNAlle siitä sitten. No maksoin laskut on nyt maksettu ja kuitit maksuista pistetty DNAlle ja Intrumille. No mutta arvatkaa onko liittymäni auki? Ei ole ei.. Eivät DNAlla kuulemma pysty varmistamaan kuiteista että maksut ovat maksettu oikein, ja Intrumilla eivät suostu palauttamaan rahoja koska perintä on aiheellinen.. Joo on tää siis nin hienoo kyl et ei prkl..
2) Vanheneminen
Ei ole kivaa kun on synttärit ja sitten tulee tälläistä paskaa mitä kohdassa 1 jo valoitin hiukan. Ja jotenkin tuntuu kauhean vanhalta tää 26 vuotta, vaikka se on vissiin nuori. No mutta toisaalta aika sama minkä ikänen sitä on..
Ja ei sit mitää avautumisii tähän perään, muutenkin paska fiilis. kiitos ja anteeksi vielä kerran.
IL3
14.04.2010
Ville, tiedän mikä tohon auttaa ja piristää;
My horse and me 2
XD
Tervetuloa 26v Clubiin
TehBigBunny
14.04.2010
TTUttaa nää TANAN tenavat jotka itkee iästään täällä FRCeeessä :D
TJP27
14.04.2010
Lautp! bunnylle:) paljon kovempi jengi soccerissa, ku joku "lupi":) ketuttaa tuollaset rupu-jengit
I bQ I
17.04.2010
Eilen meni rahat baariin ja nyt päätä särkee ja vituttaa. Eli iha normi lauantai päivä :D
El PiNk DeViL
17.04.2010
Tätä vitutusta ei voi sanoin kuvailla. Siitepölyt alkaa kukkimaan, ja kaikkia paikkoja kutittaa, aivastuttaa, kun hinkkaa silmiä, niin ne turpoaa, ja niitä kirvelee, nenää yrittää hinkata liikaa, niin alkaa verta vuotamaan, kurkussa tuntuu, kun olisi kilo pölyä, ja sitten yskittää, ja kun yskii, niin kurkkusta tulee verta! Perus kesä...
vaiski75
17.04.2010
Ihan pikku vinkkinä kaikille, asiat voisi kumminkin olla loppujen lopuksi oikeasti huonommin..
El PiNk DeViL
17.04.2010
vaiski75 wrote:
Ihan pikku vinkkinä kaikille, asiat voisi kumminkin olla loppujen lopuksi oikeasti huonommin..
Niin vois. Ja tämäkin on ihan oma vika, kun allergialääkkeet on mun vihamiehiä. En ota niitä :D
atomimato
17.04.2010
villek00 wrote:
jotenkin tuntuu kauhean vanhalta tää 26 vuotta, vaikka se on vissiin nuori.
Juoniori. Vanheneminen tulee iän myötä:)
IIPPONEN
19.04.2010
"Tämä":http://xs.to/image-EEAB_4BCCA783.jpg
teemu1337
19.04.2010
IIPPONEN wrote:
Tämä
Paljonko tähän tulee plussia?
Finski fani
19.04.2010
IIPPONEN wrote:
Tämä
En ymmärrä kuvaa, mutta annan plussan, kivasti.
IL3
22.04.2010 (edit 22.04.2010)
Ilokseni huomasin saaneeni 300 tunnin, 6 minuutin ja 24 sekunnin bännit Forzan Liveen..
Ei mitään syytä kerrottu. Eli Forzan pariin palailen sitten 5. toukokuuta..
Oli mulla se yks decali Under Review tilassa mun SF:ssä.
Kyseessä oli "JDM AS F*CK"-tarra ja olin senkin vielä itse jo sensuroinut.
En sitten tiedä oisko siitä johtunut, mutta hieman se kummastuttaisi..
Lievä V*tutus päällä..
Schimanski76
22.04.2010
Kyllä se Banjo on viuhunut juuri tuon F-alkuisen sanan käytöstä.Se ei auta,vaikka sitä sensuroi tuohon malliin.Myös sana Shit aiheuttaa saman toimenpiteen sensuroitunakin.
Paska homma,mutta ei nyt onneksi hirveän pitkää banjosooloa pukannut.