Forza Racing Club

• Home
  • Photos
  • Videos
  • Events
  • Forum
  • Users

Forum - Off-topic

• Reply to message

Yleinen v*tutus topic

• « First
  • « Prev
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • Next »
  • Last »
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 07.04.2010

• 0
Tuomo33 wrote: Lisäksi kun on jalkoja leikelty/ operoitu. Jos sanonta paikat mitkä itsestään rikkoo nuorena niitä vanhana kolottaa.
Voi helvetti. Taidan tehdä itsemurhan jo 30-vuotiaana. Tulee kivulias vanhuus :(
Tuomo33

Tuomo33 07.04.2010

• 0
Nii en mene lyömään lukkoon tuota sanontaa mutta muistaakseen tuoleen se meni
Pottae

Pottae 07.04.2010

• 1
Vilttu Saksa on paskamaa!!!!!!!! En tilaa sieltä enää mitään.. Suklaakaivureita koko sakki, eivät osaa yhtä tilausta lähettää oikein. Vittuillakseni lähetän tyhjän laatikon takasin, samalla kun lähettävät oikean tuotteen minulle.. Ketuttaa, kiukuttaa, väsyttää, ängstättää.. Menen tivoliin ->
teemu1337

teemu1337 07.04.2010

• 0
Pottae wrote: Vilttu Saksa on paskamaa!!!!!!!! En tilaa sieltä enää mitään.. Suklaakaivureita koko sakki, eivät osaa yhtä tilausta lähettää oikein. Vittuillakseni lähetän tyhjän laatikon takasin, samalla kun lähettävät oikean tuotteen minulle.. Ketuttaa, kiukuttaa, väsyttää, ängstättää.. Menen tivoliin ->
:D Mhitä hän onpi shieltä thilannut?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 07.04.2010

• 0
Pottae wrote: Vilttu Saksa on paskamaa!!!!!!!! En tilaa sieltä enää mitään.. Suklaakaivureita koko sakki, eivät osaa yhtä tilausta lähettää oikein. Vittuillakseni lähetän tyhjän laatikon takasin, samalla kun lähettävät oikean tuotteen minulle.. Ketuttaa, kiukuttaa, väsyttää, ängstättää.. Menen tivoliin ->
Ei cdon.comkaan osaa kyllä mitään! Tilasin kerran sieltä Gt legendsin, ja tuli joku saatanan salaiset kansiot mahtiboksi. Noh olisinhan saanut sen 7€, jos en olis palauttanu, mutta ei kiinnostanut pätkääkään. Ja sehän makso 40€
Pottae

Pottae 07.04.2010

• 5
!http://up6.podbean.com/image-logos/42360_logo.jpg!
teemu1337

teemu1337 07.04.2010

• 0
Pottae wrote: !http://up6.podbean.com/image-logos/42360_logo.jpg!
!http://j.imagehost.org/0160/cool_story.jpg!

Show hidden message

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 07.04.2010

• 0
!http://cdn1.knowyourmeme.com/i/3374/original/Cool_story_bro_.jpg!
vaiski75

vaiski75 07.04.2010

• 7
Toi Pinkin räkää imevä Avatar on kyllä ärsyttävin minkä olen nähnyt koskaan..
teemu1337

teemu1337 07.04.2010

• 0
vaiski75 wrote: Toi Pinkin räkää imevä Avatar on kyllä ärsyttävin minkä olen nähnyt koskaan..
Katos "tosta.":http://www.youtube.com/watch?v=1ravZlWhL1g
Schimanski76

Schimanski76 09.04.2010

• 1
Schimanski76 wrote: Joo,COD:WaW aloitettu veteraanilla ja näyttää viiden tehtävän jälkeen siltä,että tässä saattaa hermo korkata lopullisesti.Ehkä pienissä erissä voisi pelata vielä eteenpäin.Hewletin paljon vaikeampi kuin esim. COD 4.
Jatkan taas täällä vuodatusta. Siis tämähän on ihan perseestä koko peli. Väijyt järjestelmällisesti ja putsaat tekoäly-japseja tai natseja pois kentästä suurella vaivalla.Sitten astut tietyn "rajan tai alueen" yli kentässä,niin jo on noin 14 granaattia joka puolella,vaikka vihuja ei pitäisi olla kilsankaan päässä.Kuka Wiltun supermies niitä heittelee?Metsolan Erkkikö?Mustanaamio?Korjuksen Tapsa? Nyt pitää ottaa uusi taktiikka tähän peliin,mie alan tappamaan vihollisia! Toimiskohan se?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 09.04.2010

• 0
Vituttaa, kun joku on hakkeroinut/jotain mun sähköpostin, ja ehkä koko koneen, eli se kirjottaa mun mesekeskusteluihin kaikkea skeidaa. SAIRASTA! Mitäköhän pitäs tehä?! Vaihdoin jo salasanan.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.04.2010

• 1
Hakkeroinut -> olet hommannut koneelle jotain sontaa :D Ei vaan ole tullut latailtua 'MS-pisteitä' ;)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 09.04.2010

• 0
TehBigBunny wrote: Hakkeroinut -> olet hommannut koneelle jotain sontaa :D Ei vaan ole tullut latailtua 'MS-pisteitä' ;)
Ei en usko siihen soopaan. Kirjotin tapille, nii se (hakkeri) rupes höpöttämään jostain Igorista :D
Mudinski

Mudinski 09.04.2010

• 1
El PiNk DeViL wrote: Ei en usko siihen soopaan. Kirjotin tapille, nii se (hakkeri) rupes höpöttämään jostain Igorista :D
Sitä se teettää kun käydään p.... sivuilla ja suojaus ei ole kunnossa ;)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 09.04.2010

• 0
Mudinski wrote: Sitä se teettää kun käydään p.... sivuilla ja suojaus ei ole kunnossa ;)
Suojaus on kunnossa todellakin, ja en käy sellasilla sivuilla.
Pottae

Pottae 09.04.2010

• 2
Ei se pelkkä jääkiekkokypärä riitä!
Mudinski

Mudinski 09.04.2010

• 0
El PiNk DeViL wrote: Vituttaa, kun joku on hakkeroinut/jotain mun sähköpostin, ja ehkä koko koneen, eli se kirjottaa mun mesekeskusteluihin kaikkea skeidaa. SAIRASTA! Mitäköhän pitäs tehä?! Vaihdoin jo salasanan.
Nii-i... Ja nytten se käyttää sun S-postia hyödykseen ja tekee laittomuuksia sillä ja sinä joudut nuorisovankilaan.
hulluseon

hulluseon 09.04.2010

• 0
Osta tummelia muutama tuubi jo valmiiks
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 09.04.2010

• 1
Mudinski wrote: Nii-i... Ja nytten se käyttää sun S-postia hyödykseen ja tekee laittomuuksia sillä ja sinä joudut nuorisovankilaan.
Veikkaan että täällä pidettäs sen jälkeen bileet :D
  • « First
  • « Prev
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • Next »
  • Last »