Nipsuhuuli
09.08.2009 (edit 09.08.2009)
K: Miten perustelet tämän eilen saamasi 45 tapon kill streakin Call Of Duty 4 Hardcore Headquarters - pelissä ?
V: No, ne ( jenkkipellet ) olivat sen verran tyhmiä että heidän ampumisensa oli POC...
Jos näkisin, että joku saa vastaavan striikin kämppimättä, niin mulla alkaisi soida hälytyskellot. :P
E. Vittu en osaa pistää jälkikäteen Mudinskin nimeä quoteen saatana.
djrunkkari
09.08.2009
Nipsuhuuli wrote 08/09/2009 @ 21:13:
K: Miten perustelet tämän eilen saamasi 45 tapon kill streakin Call Of Duty 4 Hardcore Headquarters - pelissä ?
V: No, ne ( jenkkipellet ) olivat sen verran tyhmiä että heidän ampumisensa oli POC...
Jos näkisin, että joku saa vastaavan striikin kämppimättä, niin mulla alkaisi soida hälytyskellot. :P
veikkaan että itse käytät kerssiä forsas
Nipsuhuuli
10.08.2009
Sain viime yönä Team Deathmatchin aikana 48 tappoa ja mappina oli Backlot. Valitettavasti se oli vain unta.
Ac3Way
15.08.2009
Viikon verran ollut kipeenä, maantaina voisi mennä veksiin. Vaikuttaisi olevan kurkkuputken tulehdus. Vituttaa tämmöiset heikot äijät, saatana!
IIPPONEN
15.08.2009
Ac3Way kirjoitti 15.08.2009 06:25:
Viikon verran ollut kipeenä, maantaina voisi mennä veksiin. Vaikuttaisi olevan kurkkuputken tulehdus. Vituttaa tämmöiset heikot äijät, saatana!
Possuflunssa sulla on....
Artikainen
15.08.2009
Nonni. Huomaa, ett otti yöajelu veronsa. Yritin juoda kokista korkki kiinni ja hammas lohkes. Putkee menee...
SIL0KKI
15.08.2009 (edit 15.08.2009)
tietsikkaan pamahti sininen ruutu, teksi oli jotain että asenna ohjelmisto uudelleen, buuttasin, auttoi. mitähän tässä tekisi kun winukka on jemmattu biosiin, sen ehkä juuri ja juuri onnettomilla puusee-taidoillani saisin rompulle, mutta jos toi pirun sininen virheilmoitus tulee uusiksi,eikä kone buutilla käynnistykään niin sitten jurppii kyllä kympillä. eli onkos täällä puusee-guruja joilla on kokemusta tommosesta? järkevintä tässä tapauksessa oli kai siirtää kaikki tärkeä softa ulkopuolisille muisteille=skydrive jne??
Northg7
17.08.2009
Ma tahton lähteä kolmeksi-neljäksi kuukaudeksi Hawaijille loikoilee ja opettelee surfaamaan ja viihteelle. Voisin sitten tulla takaisin Suomeen uudelleen miettimään, mikä ois kivaa.
Splat Number1
17.08.2009 (edit 17.08.2009)
Koska kaikki meni vituiks maanantain takia, EI mun takia! Olin menossa hakkaamaan säkkiä. Mutta kuin ihmeen kaupalla ystäväni TUOPPI löysi minut ja rupesin juomaan :D
Schimanski76
17.08.2009
Laatikot.
Puiset laatikot.
Ihan väärään paikkaan laitetut laatikot.
Ne minua on tänään vituttanut aivan suunnattoman paljon.
Vitun typerät laatikot.
Moottorisahalla ne saatanan laatikot jyystän tuhannen pillun päreiksi.
SIL0KKI
17.08.2009 (edit 17.08.2009)
tottapuhuen pinna kireellä ton perkeleen loton kanssa. en saatana moista järkkää uusiksi, jokunen ulkomaan elävä soutaa ja huopaa jo toista ellei kolmatta päivää että lähetänkö rassin vai en. laitoinpa viestin että pidä rassis jos se on niin saatanan hankalaa päättää. hohhoh, taidanpa piruillessani vähän muutella lopputuloksia ettei tyhjät lupaajat saa kuin jonkun tuunamattoman paskan :)
ilkeäksi heittydyn, hetken mielijohteesta. L
Jupe San
18.08.2009 (edit 18.08.2009)
Työt jatkuu jouluun saakka todennäkösesti!!! JIPIIIIIIIIIIIII!!!
E: oho väärä topici
TeroKortelainen
18.08.2009
jupe kirjoitti 18.08.2009 07:58:
Työt jatkuu jouluun saakka todennäkösesti!!! JIPIIIIIIIIIIIII!!!
E: oho väärä topici
Mutta eikös se ole niin, että Herrat tekisi kaikki työt, jos työnteko olisi mukavaa ?!? :)
TehBigBunny
18.08.2009
Schimanski76 kirjoitti 17.08.2009 20:06:
Laatikot.
Puiset laatikot.
Vitun typerät laatikot.
Vainajia Shimmy kovin vähän kunnioittaa ...
SIL0KKI
18.08.2009
TehBigBunny kirjoitti 18.08.2009 09:00:
Schimanski76 kirjoitti 17.08.2009 20:06:
Laatikot.
Puiset laatikot.
Vitun typerät laatikot.
Vainajia Shimmy kovin vähän kunnioittaa ...
siellä se öisin pentagrammikoru kaulassa hautakiviä kaatelee ja törkeyksiä huutelee. ties mitä on shimmyllä vaatekaapisssa :)
TehBigBunny
21.08.2009
Vilttu, aikanen herätys !