Forum - Off-topic

Mistä on kyse?

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 15.03.2010 (edit 16.03.2010)

• 0
Numerot on tavuja, ja Finski on oikeassa! Meidän oma pikku runomestari. Opin noikin koulussa tässä viime viikolla. Perskele. Hatunnosto! Yksi haikurunoni: Ru-no-na hai-ku Pääs-sä-ni tyh-mä kai-ku ei o-le hy-vä. :D
Finski fani

Finski fani 15.03.2010

• 0
Muutan jääkarhut valkoisiksi/ ja saan sinut itkemään./ Saan pojat käymään pissalla,/ ja tytöt kampaamaan hiuksensa./ Minä saan julkkikset näyttämään typeriltä,/ ja normaalin ihmisen näyttämään julkkikselta./ Muutan pannukakut ruskeiksi,/ ja saan shamppanjasi kuplimaan./ Jos puristat minua, minä poksahdan./ Jos katsot minua, sinä poksahdat. Mikä minä olen?
Finski fani

Finski fani 16.03.2010

• 0
Teinkö liian vaikean, kun ei edes Bunny ole ratkaissut tai edes yrittänyt ratkaista?
DarkWarjo

DarkWarjo 16.03.2010

• 0
Osa ei varmaa muista kattella tänne.. ja mä en uskalla arvata.. toi loppu hämää pahasti :D
Finski fani

Finski fani 16.03.2010

• 0
Arvaa arvaa. Ei se ketään satuta. Ennen perjantaita pitää saada oikea vastaus, kun lähen hetkeks pois mestoilta...
DarkWarjo

DarkWarjo 16.03.2010

• 0
Muuten kyl arvaisin mut ei oikeesti oo mitää fiksua arvausta :D
FINBULLET

FINBULLET 16.03.2010 (edit 16.03.2010)

• 0
Hiilihappo?Ei se voi olla.On kyllä vaikee.
Schimanski76

Schimanski76 16.03.2010

• 2
Sakari Orava ja Riitta Väisänen?
Finski fani

Finski fani 16.03.2010 (edit 16.03.2010)

• 0
kirves wrote: Oisko joku Volvo?
Hahhah. Toihan melkeen sopis, muttei ollut ihan se vastaus mitä etsin... @ I. Hopo ei ole hiilihappokaan... =) @ Schimmy XD
Finski fani

Finski fani 16.03.2010

• 0
Semmonen vielä, että elkää ottako tota ihan sanatarkasti. Käänsin sen Lontoosta, joten kaikki vihjeet ei mahdollisesti toimi niin hyvin kuin Lontooksi... Jos pistäisin sen Lontooksi tänne, niin joku vaan kuuklettaisi sen ja silleen saisi helposti vastauksen...
TehBigBunny

TehBigBunny 16.03.2010

• 0
Arvoitus.
Schimanski76

Schimanski76 16.03.2010

• 2
Tää o aika helppo jos laittaa vaan tarpeeks aperturee vastaukseen.
Finski fani

• 0
Vastaus on olemassa! Jopa melko tieteellinen, kivasti.
TehBigBunny

TehBigBunny 16.03.2010 (edit 16.03.2010)

• 0
Mie olen kuullut tämän enklanniksi aikaisemmin. Vastaus onkin sitten hyvin jännä juttu. ^paine^
Finski fani

Finski fani 16.03.2010

• 0
TehBigBunny wrote: Mie olen kuullut tämän enklanniksi aikaisemmin. Vastaus onkin sitten hyvin jännä juttu. ^paine^
OIKKEIN! Bunny teh king of ridlesssss!
DarkWarjo

DarkWarjo 16.03.2010 (edit 16.03.2010)

• 0
Mä just kattelin sitä englannin versioo.. en oikee niele tota "paine" vastausta ;) Joten, mistä luotettava lähde? :D
Schimanski76

Schimanski76 16.03.2010

• 1
IHA PASKA PUSLE OLI TÄMÄ!!!!!!
Finski fani

• 0
Schimanski76 wrote: IHA PASKA PUSLE OLI TÄMÄ!!!!!!
Hiljaa siellä takana! @ PimiäWarjoMiäs Tää nyt on tämmönen arvotus, joka on kiärtäny ympäri nettiä tiäs kuin kauan. Yleisin oikea vastaus, jonka tähän löytää on paine, mikä selitettynä kuulostaakin ihan järkevältä. Selitys enklanniks: Polar bears are white because the pressure at the poles is low, so they have to be able to absorb heat. Pressure makes you cry if it's too much. Pressure in your bladder makes you have to pee. Peer pressure makes girls comb their hair. Celebrities usually crack under pressure. Many normal people will shine under pressure. Pancakes turn brown thanks to pressure generated by the heat. Champagne will bubble until the pressure of the carbonation has disappeared. If you squeeze something under pressure, BAM, there it goes. If you are "looking" at pressure, you're in it. for example-> in an airplane your ears pop under pressure Toi jääkarhu-juttu on kyl piäles...
Finski fani

Finski fani 16.03.2010

• 0
Pistän äkkiä uuden ja helpomman, kun Bunnya ei kiinnosta kuin ratkoa näitä. Tien vasemmalla puolella on viisi mäntyä ja oikealla kuusi. Kuinka monta puuta on yhteensä?
Ac3Way

Ac3Way 16.03.2010

• 0
Mun puolesta Kari Mänty voi painua vittuun, joulukuusista mä tykkään. Entäs Mikko Koivu tai xylitolikoivu. Lehtinen on ihan puska ja Jukka täydentää vastauksen Sakun pelipaidalla. kuusijussi

Write a post

Sign in to post a post.