- 0
Forum - Off-topic
Mistä on kyse?
Numerot on tavuja, ja Finski on oikeassa! Meidän oma pikku runomestari. Opin noikin koulussa tässä viime viikolla. Perskele. Hatunnosto!
Yksi haikurunoni:
Ru-no-na hai-ku
Pääs-sä-ni tyh-mä kai-ku
ei o-le hy-vä. :D
- 0
Muutan jääkarhut valkoisiksi/
ja saan sinut itkemään./
Saan pojat käymään pissalla,/
ja tytöt kampaamaan hiuksensa./
Minä saan julkkikset näyttämään typeriltä,/
ja normaalin ihmisen näyttämään julkkikselta./
Muutan pannukakut ruskeiksi,/
ja saan shamppanjasi kuplimaan./
Jos puristat minua, minä poksahdan./
Jos katsot minua, sinä poksahdat.
Mikä minä olen?
- 0
Teinkö liian vaikean, kun ei edes Bunny ole ratkaissut tai edes yrittänyt ratkaista?
- 0
Osa ei varmaa muista kattella tänne.. ja mä en uskalla arvata.. toi loppu hämää pahasti :D
- 0
Arvaa arvaa. Ei se ketään satuta. Ennen perjantaita pitää saada oikea vastaus, kun lähen hetkeks pois mestoilta...
- 0
Muuten kyl arvaisin mut ei oikeesti oo mitää fiksua arvausta :D
- 0
Hiilihappo?Ei se voi olla.On kyllä vaikee.
- 2
Sakari Orava ja Riitta Väisänen?
- 0
kirves wrote: Oisko joku Volvo?Hahhah. Toihan melkeen sopis, muttei ollut ihan se vastaus mitä etsin... @ I. Hopo ei ole hiilihappokaan... =) @ Schimmy XD
- 0
Semmonen vielä, että elkää ottako tota ihan sanatarkasti. Käänsin sen Lontoosta, joten kaikki vihjeet ei mahdollisesti toimi niin hyvin kuin Lontooksi... Jos pistäisin sen Lontooksi tänne, niin joku vaan kuuklettaisi sen ja silleen saisi helposti vastauksen...
- 0
Arvoitus.
- 2
Tää o aika helppo jos laittaa vaan tarpeeks aperturee vastaukseen.
- 0
Vastaus on olemassa! Jopa melko tieteellinen, kivasti.
- 0
Mie olen kuullut tämän enklanniksi aikaisemmin.
Vastaus onkin sitten hyvin jännä juttu.
^paine^
- 0
TehBigBunny wrote: Mie olen kuullut tämän enklanniksi aikaisemmin. Vastaus onkin sitten hyvin jännä juttu. ^paine^OIKKEIN! Bunny teh king of ridlesssss!
- 0
Mä just kattelin sitä englannin versioo.. en oikee niele tota "paine" vastausta ;)
Joten, mistä luotettava lähde? :D
- 1
IHA PASKA PUSLE OLI TÄMÄ!!!!!!
- 0
Schimanski76 wrote: IHA PASKA PUSLE OLI TÄMÄ!!!!!!Hiljaa siellä takana! @ PimiäWarjoMiäs Tää nyt on tämmönen arvotus, joka on kiärtäny ympäri nettiä tiäs kuin kauan. Yleisin oikea vastaus, jonka tähän löytää on paine, mikä selitettynä kuulostaakin ihan järkevältä. Selitys enklanniks: Polar bears are white because the pressure at the poles is low, so they have to be able to absorb heat. Pressure makes you cry if it's too much. Pressure in your bladder makes you have to pee. Peer pressure makes girls comb their hair. Celebrities usually crack under pressure. Many normal people will shine under pressure. Pancakes turn brown thanks to pressure generated by the heat. Champagne will bubble until the pressure of the carbonation has disappeared. If you squeeze something under pressure, BAM, there it goes. If you are "looking" at pressure, you're in it. for example-> in an airplane your ears pop under pressure Toi jääkarhu-juttu on kyl piäles...
- 0
Pistän äkkiä uuden ja helpomman, kun Bunnya ei kiinnosta kuin ratkoa näitä.
Tien vasemmalla puolella on viisi mäntyä ja oikealla kuusi. Kuinka monta puuta on yhteensä?
- 0
Mun puolesta Kari Mänty voi painua vittuun, joulukuusista mä tykkään. Entäs Mikko Koivu tai xylitolikoivu. Lehtinen on ihan puska ja Jukka täydentää vastauksen Sakun pelipaidalla. kuusijussi