Forum - Off-topic

Mistä on kyse?

Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 16.03.2010

• 0
Finski fani wrote: Pistän äkkiä uuden ja helpomman, kun Bunnya ei kiinnosta kuin ratkoa näitä. Tien vasemmalla puolella on viisi mäntyä ja oikealla kuusi. Kuinka monta puuta on yhteensä?
5
TehBigBunny

TehBigBunny 16.03.2010

• 3
6
Finski fani

Finski fani 16.03.2010

• 1
TehBigBunny wrote: 6
Jälleen kerran Bunny veti pisimmän porkkanan. No nyt voi joku muu pistää...
DarkWarjo

DarkWarjo 17.03.2010

• 0
No laitetaas tämmöne heleppo tähän väliin: Olet bussikuski. Bussiin astuu kaksi vanhaa naista, jotka tervehtivät sinua. Seuraavalla pysäkillä tulee yksi vanha mies ja kolme lasta. Vanhat naiset taas poistuvat seuraavalla pysäkillä, ja mies sitä seuraavalla. Taas kyytiin tulee nuori tyttö. Yksi lapsi poistuu bussista, jonka jälkeen toinen. Jäljellä on enään kaksi, nuori tyttö ja yksi lapsi. Tyttö lähtee ja lapsi jää yksin bussiin. Kun lapsi lähtee, lapsi kysyy bussikuskin nimeä. Mikä on bussikuskin nimi?
hulluseon

hulluseon 17.03.2010 (edit 17.03.2010)

• 1
Oma nimi eli hulluseon se pussikuski. Pussi on päässä
DarkWarjo

DarkWarjo 17.03.2010

• 0
Jeh, näinhän se menee, ole hyvä ja pistä uus :D
IL3

IL3 17.03.2010

• 2
Häh, mä en nyt tajunnut? Eihän noilla matkustajilla ole asiaa eikä arpaa tähän osaan pulmaa?
Mudinski

Mudinski 17.03.2010

• 1
IL3 wrote: Häh, mä en nyt tajunnut? Eihän noilla matkustajilla ole asiaa eikä arpaa tähän osaan pulmaa?
Juurikin näin :)
IL3

IL3 17.03.2010

• 0
Mudinski wrote: Juurikin näin :)
Eli jos nyt siis käsitin oikein, niin ongelman ratkaisun avaimet liittyvät siihen toiseen "vanhaan naiseen", joka siis onkin transu, eli se mies joka tulee alussa kyytiin, siis periaatteessa?
Mudinski

Mudinski 17.03.2010

• 0
IL3 wrote: Eli jos nyt siis käsitin oikein, niin ongelman ratkaisun avaimet liittyvät siihen toiseen "vanhaan naiseen", joka siis onkin transu, eli se mies joka tulee alussa kyytiin, siis periaatteessa?
Hah ! Ei voinut muuta kuin revetä tähän kommenttiin ! Juuri näin Ile, juuri näin ;D
IL3

IL3 17.03.2010

• 0
En oo kyllä varma käsitinkö vieläkään oikein, koska noi naisethan oli jo dösäs ku se mies tulee.. :D
TehBigBunny

TehBigBunny 17.03.2010

• 3
Eivoitietääjoseikerrotamikäbussilinjaonkyseessä!
IL3

IL3 17.03.2010

• 0
TehBigBunny wrote: Eivoitietääjoseikerrotamikäbussilinjaonkyseessä!
No just tätä mä hain takaa!
AJfin

AJfin 17.03.2010 (edit 17.03.2010)

• 0
IL3 wrote: En oo kyllä varma käsitinkö vieläkään oikein, koska noi naisethan oli jo dösäs ku se mies tulee.. :D
Toi Warjon tarina alkaa.... OLET BUSSIKUSKI. ja loppuu... Mikä on bussikuskin nimi? Mä voisin vastata että AJ Joko ILE hoksasi vai käydäänkö hakeen rautalankaa?? :D
IL3

IL3 17.03.2010 (edit 17.03.2010)

• 0
AJfin wrote: Toi Warjon tarina alkaa.... OLET BUSSIKUSKI. ja loppuu... Mikä on bussikuskin nimi? Mä voisin vastata että AJ Joko ILE hoksasi vai käydäänkö hakeen rautalankaa?? :D
Jesh, innostuihan joku vihdoin :D Ihan aluksi asian kyllä ymmärsin, mutta pitihän sitä porukkaa hieman testata ;) Laitan tänne linkin "inspiraatiostani", niin lukaskaapas muutama eka sivu :D Warjolle voipi olla tuttukin threadi.. Tämä tässä: http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=55161.0
DarkWarjo

DarkWarjo 17.03.2010

• 0
Yeah.. Tuo oli kyl paha topic tos eräänä päivänä, hieman tipahteli lukies taas vaihteeksi. (viime aprillipäivänä oli vastaava, mikä oli itteasiassa paljon vakuuttavampi, alkuun.)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 17.03.2010

• 0
Pitäskö tosta mun perustaa oma topic? Sais kertoo mielipiteitään :D Mä ainakin haluaisin kertoa, ja angstia :D
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 20.03.2010

• 0
Kuka laittaa arvotuksen?
villek00

villek00 20.03.2010

• 0
El PiNk DeViL wrote: Kuka laittaa arvotuksen?
Hmm.. Tää on paha.. En kyl pysty nyt tähän sanoo mittää.. odottakaamme taas bunnyn oikeeta vastausta :(
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 20.03.2010

• 0
Pistän arvoituksen. Bunny arvaa heti! Aamun neljällä, päivän kahdella ja illan kolmella jalalla. Mikä se on?

Write a post

Sign in to post a post.