- 0
Forum - Off-topic
Mistä on kyse?
Hämä-häkkinen?
- 0
Nope.
- 0
Tepilobium?
aamulla krapulassa konttaa, päivällä kävelee jo suht hyvin ja illalla ei taaskaan kovin hyvin kun humalatila nousee :)
- 0
villek00 wrote: Tepilobium? aamulla krapulassa konttaa, päivällä kävelee jo suht hyvin ja illalla ei taaskaan kovin hyvin kun humalatila nousee :)Oikeillä jäljillä mennään.
- 0
El PiNk DeViL wrote: Oikeillä jäljillä mennään.No jos sanon perus ihminen? =)
- 0
villek00 wrote: No jos sanon perus ihminen? =)Juu. Olishan tonkin voinu hyväksyä.
- 1
Jee! Mää tiesin! No kysytäänpä tälläistä vaikkapa.
_Minulla on 2 vartaloa. Molemmat ovat liittyneet toisiinsa. Jos jään paikalleni, juoksen nopeammin. Mikä ihme olen?_
- 2
villek00 wrote: Jee! Mää tiesin! No kysytäänpä tälläistä vaikkapa. _Minulla on 2 vartaloa. Molemmat ovat liittyneet toisiinsa. Jos jään paikalleni, juoksen nopeammin. Mikä ihme olen?_Villen ego?
- 0
villek00 wrote: Jee! Mää tiesin! No kysytäänpä tälläistä vaikkapa. _Minulla on 2 vartaloa. Molemmat ovat liittyneet toisiinsa. Jos jään paikalleni, juoksen nopeammin. Mikä ihme olen?_penis?
- 0
Villen ego vois ollakkin.
- 0
Vastaan yhdistelmäajoneuvo.
- 0
El PiNk DeViL wrote: Pistän arvoituksen. Bunny arvaa heti! Aamun neljällä, päivän kahdella ja illan kolmella jalalla. Mikä se on?Eli kyllähän toi ihminen on. Aamulla eli syntyissään ihminen konttaa ja keskipäivällä eli terveenä nuorena ja vähän vanhempanakin kävelee kahtella jalalla. Iltasilla eli kun me vanhemnemme ja tärtisemme niin hep.. eikun keppiin nojataan ja kivasti ei muisteta lääkkeitä ottaa. Anteeks myöhässä mutta hirveä pätemisen tarve taas tänäänkin.
- 0
hulluseon wrote: Eli kyllähän toi ihminen on. Aamulla eli syntyissään ihminen konttaa ja keskipäivällä eli terveenä nuorena ja vähän vanhempanakin kävelee kahtella jalalla. Iltasilla eli kun me vanhemnemme ja tärtisemme niin hep.. eikun keppiin nojataan ja kivasti ei muisteta lääkkeitä ottaa. Anteeks myöhässä mutta hirveä pätemisen tarve taas tänäänkin.Ville sano jo.
- 0
IIPPONEN wrote: Villen ego?Ei oo mun ego, eikä penis :)
- 7
El PiNk DeViL wrote: Sun peniksen ego?Kyllä sä oot taas prkl niin hauska! Ihan tässä tippuu jo tuolilta..
- 5
Senkin Peenis !
- 0
Onko vastaus juoksumatto?
- 1
kello
- 0
hammeredhuoh wrote: kelloTai aika? // ei sittenkään oo