- 0
Forum - Off-topic
Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?
Mukana ehdottomasti ..tätä vähän ehdottelinkin, kun kipinän sain sierroista Hyvinkäällä.
- 0
Kuulostaa siltä että tänä vuonna on toinenkin FRC Miitti :) Ei sillä, mukana olen kyllä tässäkin!
- 0
Siä voi heittää kirvestä!
- 0
Miksi niitten pitää olla kaikkien miittien siellä etelässä?
ED Voi juma Siellä vois talvella lumikenkäillä. Se on huippu hommaa se. Ainakiin lapin tuntureilla oli huippu hauskaa tuo lumikenkäily
- 0
Saahan sitä ehdotella muitakin paikkoja missä voi myös päristellä yhtä edullisesti.
- 0
Messis toki.
- 0
Pitemmältä tulijoille saatasi irota yöpymis paikkakin-- ~10km säteellä tuosta asustelen..
Ja ajankohdasta riippuen, "afterpartyt" saataisi onnistua myöskin.
- 0
Messis jos aikaa ja rahaa löytyy.
- 2
joonas6 wrote: Miksi niitten pitää olla kaikkien miittien siellä etelässä? ED Voi juma Siellä vois talvella lumikenkäillä. Se on huippu hommaa se. Ainakiin lapin tuntureilla oli huippu hauskaa tuo lumikenkäilyNo että viltussa tule tänne häröleimään. NÄÄ ON MUN MAITA SAITANA!!!
- 3
Mielenkiinosta laitoin kyselyä, ja vastaustakin sain .
----------------------------
Hei!
Ajot ajetaan noin viiden auton erissä, kaikki ajavat ensin yhdistetyn harjoitus/aika-ajon. Parhaiden kierrosaikojen perusteella ajajat jaetaan lopuksi ajettaviin finaaleihin. Ajoaikaa tulee jokaiselle kilpailijalle 2 x 10 min. Ajanoton hoitaa tietokone, joten jokainen saa omat kierrosaikansa myös tulostettuna. Aikaa 10 henkilön ryhmällä crosskartingiin kuluu vaatteidenvaihtoineen, ohjeistuksineen ja ajoineen vajaa kaksi tuntia.
Kartingia varten saatte haalarit, kypärät ja ajolasit käyttöönne meiltä, tarvitsette vain omat ulkoilujalkineet. Kartingissa on säävaraus, runsaalla vesisateella rata menee liian pehmeäksi, jolloin ajoja ei voida järjestää. Tilalla voimme halutessanne silloin järjestää maastoautosafarin.
Alkoholijuomien nauttiminen ennen kilpailuja ja kilpailujen aikana ei ole sallittua. Alkoholiraja moottoroiduissa ohjelmissamme on 0 promillea. Tarkastamme ajajien kunnon alkometrillä. Omavastuu crosskartingissa ohjeiden vastaisista kuljettajan virheistä aiheutuvista vaurioista esim. auton kaatamisesta on 150 Eur.
-------------------------------------------
Miten olsi jos järjestätäisiin toinen miitti tälle vuodelle myös. Palautetta/muuta mielusti.
- 3
75€/20 min on omalle opiskelija budjetille kyllä aikas paljon liikaa. Jos koko päivän olis saanu ruisailla, niin homma olis ollu hieman eri...
- 0
Finski fani wrote: 75€/20 min on omalle opiskelija budjetille kyllä aikas paljon liikaa. Jos koko päivän olis saanu ruisailla, niin homma olis ollu hieman eri...Joo vähän sama homma tääl....
- 1
töihin hipit
- 0
Eeegac wrote: töihin hipitTähän menee viel vuasi. Opiskelut pois alta ja sitte miittailen ihan kunnolla. Tosin oman alan palkat ei oo mittään suuria... =/
- 2
"Top Kiäriin":http://tglfi.symphonyonline.co.uk/tglfi_2012/fi/ voisi tietty mennä ja sitten joku saunailta halukkaille/täysi-ikäisille sen jälkeen.
Saattaa vaan nuo liput mennä äkkiä,kun myyntiin tulevat.
- 0
Schimanski76 wrote: "Top Kiäriin":http://tglfi.symphonyonline.co.uk/tglfi_2012/fi/ voisi tietty mennä ja sitten joku saunailta halukkaille/täysi-ikäisille sen jälkeen. Saattaa vaan nuo liput mennä äkkiä,kun myyntiin tulevat.Minä olen mukana jos lippu.
- 0
Huomenna Rallicross Finaalit Hyvinkäällä. Onko ketään tulossa? Itse pääsen KortelaisenTerden kyydissä, tämän Datsunilla paikalle :)
- 3
ACSssä tuli käytyä ja Pyde sekä Tinmppa tuli tavattua.
- 0
^ Ja pytzi kaato muumilimut..
- 7
!http://i6.minus.com/ibhetUSx9p9Nk1.jpg!
Ehkä Suomen kovin JDM miitti oli.