- 9
Forum - Off-topic
Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?
^
Nikde on kuulemma niin JDM, että se nukkuukin sängyn oikeessa laidassa...
- 0
Khyllä!
Noh, ainaki pari jannua nyt "tavannut IRL" täältä :)
- 9
Sfäden oon nähny pari kertaa, tai no en kokonaan. Niska ei kestänä.
- 0
Ehkä runkkarin, kuulemma samalta paikkakunnalta kotoosi.
Nii ja jo boxinsa haudanneen jEsm0n ny tunnen vähä paremmin.
- 2
TTJK107 wrote: Ehkä runkkarinKaho peiliin niin siällä se on.... ^Carcuun suunnistaa hän^
- 2
savulohi wrote: Sfäden oon nähny pari kertaa, tai no en kokonaan. Niska ei kestänä.Mulla oli niska seuraavan viikon jumissa.
- 2
hulluseon wrote: Kaho peiliin niin siällä se on.... ^Carcuun suunnistaa hän^No eiku sen djrunkkarin. Ihan itte saat kans peiliin kattella.
- 0
Oon muuten kerran nähnyt Nikden vilaukselta kun satuin tämän duunipaikan ohi kävelemään. :P En viitsinyt mennä häiriköimään, kun Nikdellä näytti olevan asiakkaita :D Ainiin, itse oon duunissa siinä puolen kilsan päässä!
- 0
Exami oli rusalla tässä taannoin. Onko niin ylpistyny, että ei voi morjestaa? ;)
- 0
Aini, ipi morjestettu bimmerparteil! :)
- 0
Räyhis ja Tuomo(33) käväs täällä, Tuomo osti multa mun vanhan (rikkinäisen) koneen poies, siitä ittelleen rakentaa kivan härvelin. Käytiin kanssa kattomassa ja kuvaamassa vähä kouvolan rataa.
Rotari Starlet
- 0
Viimeviikonloppuna Pottaa moikkasin Kemoralla.
- 0
Warjoa nähny liikenteessä ja joskus pizzeriassa, tosin morjestamiset on jääny aina jostain syystä pois..
- 0
Piti tännekki huudella. Nipsuhuulen kans kaljalla muistaakseni viime viikon perjantaina.
- 0
djrunkkari wrote: Piti tännekki huudella. Nipsuhuulen kans kaljalla muistaakseni viime viikon perjantaista lähtien.I FIX IT!
- 0
Tästä tuli mieleen, pitäiskö ens kesänä pitää FRC muistelo miitti hyvässä -hengessä- humalassa? :)
- 0
Oon kuullu huhuu jostain ulkosen avaruuden jutuista, kun pääsee hyvään humalaan.
- 0
sjamy wrote: Warjoa nähny liikenteessä ja joskus pizzeriassa, tosin morjestamiset on jääny aina jostain syystä pois..Pitäs kyllä joku kerta ihan oikiasti juua ne kahavit ku puhuttii. Ja vois tuon tuon Mehun raahata mukkaa kans :D Villeki tuli morjesteltua alakukesästä btw.