Forum - Off-topic

PPPP

Pottae

Pottae 05.08.2010

• 0
Mudinski wrote: Porukkaa ny driftaan prkl ! edit: Mie iskin partyn ja lobbyn pystyyn jo.
Voisin tulla kun forza koneessa atm.. En kyllä varmaan kuule puheita, mutta tuun silti..
Mudinski

Mudinski 05.08.2010

• 0
Pottae wrote: Voisin tulla kun forza koneessa atm.. En kyllä varmaan kuule puheita, mutta tuun silti..
Jeesbox ! Lisää porukkaa ! Vedellään mm. noita sarjan ratoja lävitse !
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 05.08.2010

• 0
Muo ette varmaa ota mukaa?
Mudinski

Mudinski 05.08.2010

• 1
El PiNk DeViL wrote: Muo ette varmaa ota mukaa?
Tänne !
Ac3Way

Ac3Way 05.08.2010

• 3
Ei mennyt 40km, meni vaan Turkuun ja takas. Vitusti pieni iniseviä ötököitä, toivottavasti en samalla syönyt Jusbaa ja Kaijaa. Vähän Thunderstonea ja Sonata Arcticaa, pimeyttä ja kylmyyttä sekä vauhtia ja fiilistä. Ai ai...
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 05.08.2010

• 0
Oon muuten parin viime viikon aikana törmännyt teemuun (siis teemu1337) tosi useesti vaikka ei olla samassa komppaniassakaan. Esim tällä viikolla oon nähny teemun joka päivä ja tänään jopa kahdesti! Nyt oon lomilla, jes!
Finski fani

Finski fani 06.08.2010

• 0
Nipsuhuuli wrote: Oon muuten parin viime viikon aikana törmännyt teemuun (siis teemu1337) tosi useesti vaikka ei olla samassa komppaniassakaan. Esim tällä viikolla oon nähny teemun joka päivä ja tänään jopa kahdesti! Nyt oon lomilla, jes!
Lomilla on aina kivaa. =) Mites on, meettekö te sunnuntaiksi vai maanantaiksi takasi sinne?
Aliboz

Aliboz 06.08.2010

• 0
Nyt yöruoka metsästykseen,,, Kallioon Harrin Nakkiin syömään, jeah.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 06.08.2010

• 0
"Yöruokaa":http://www.youtube.com/watch?v=mJUAbIx4jLI
Aliboz

Aliboz 06.08.2010 (edit 06.08.2010)

• 0
kirves wrote: "Yöruokaa":http://moontv.fi/ohjelmat/yoruokaa/harrin-nakki
Tuolta mä ton Harrin Nakin nimenomaan bongasinkin... Huomenna uusi yritys. Eihän sieltä mitään ruokaa saanut. Julkiset ei kulkenu mihinkään (vaikka olisi pitänyt) ja kaikki lähellä olevat paikat olivat kiinni.
Finski fani

Finski fani 06.08.2010

• 2
Ilkeitä ootte! Nyt mullakin on nälkä...
Aliboz

Aliboz 06.08.2010

• 0
Mie teen ite hampurilaisen sitten. Ainekset: Paahtoleipää Pekonia Pihviä Mozzarellaa Oltermannia Salaattia Heinz Ketsuppia Majoneesia Hampurilaiskastiketta vai mitä olikaan.
Aliboz

Aliboz 06.08.2010

• 0
Ei, teenpäs hodareita, mutta tungen ne täyteen edellämainittuja täytteitä. Paahtoleipää en ehkä sinne tunge.
Finski fani

Finski fani 06.08.2010

• 0
Millanen pihvi? Onko aitoa Mozzarellaa?
Aliboz

Aliboz 06.08.2010 (edit 06.08.2010)

• 0
Finski fani wrote: Millanen pihvi? Onko aitoa Mozzarellaa?
Aitoa mozzarellaa on, pihviä en jaksanut tehdä, kun ei se oikeen tuonne hodariin istu. Itse väsätty kokolihapihvi olisi ollut kyseessä. Aika köyhä hodari taas, mutta kyllä se nyt saa kelvata.
FINBULLET

FINBULLET 06.08.2010

• 0
Alibozin grilli on auki.
Finski fani

Finski fani 06.08.2010

• 0
Sä tapat mut noilla eineksillä. Mulla kaappi ammottaa tyhjyyttään... =( Huomenna ostan kaikkea hyvää!
FINBULLET

FINBULLET 06.08.2010

• 0
Onko huomenna raha päivä?
Finski fani

Finski fani 06.08.2010

• 0
Indiana Hopo wrote: Onko huomenna raha päivä?
Ei ole. Rahapäivä ei ole ollut pariin kuukauteen...
Aliboz

Aliboz 06.08.2010

• 0
mmmm... tämähän on helvetin hyvää... lisäsin vielä joukkoon paahdettua sipuli rouhetta. pekonit paistoin mukavan rapeiksi niin rouskuu hyvin...

Write a post

Sign in to post a post.