Pottae
05.08.2010
Mudinski wrote:
Porukkaa ny driftaan prkl !
edit: Mie iskin partyn ja lobbyn pystyyn jo.
Voisin tulla kun forza koneessa atm.. En kyllä varmaan kuule puheita, mutta tuun silti..
Mudinski
05.08.2010
Pottae wrote:
Voisin tulla kun forza koneessa atm.. En kyllä varmaan kuule puheita, mutta tuun silti..
Jeesbox !
Lisää porukkaa !
Vedellään mm. noita sarjan ratoja lävitse !
El PiNk DeViL
05.08.2010
Muo ette varmaa ota mukaa?
Ac3Way
05.08.2010
Ei mennyt 40km, meni vaan Turkuun ja takas. Vitusti pieni iniseviä ötököitä, toivottavasti en samalla syönyt Jusbaa ja Kaijaa. Vähän Thunderstonea ja Sonata Arcticaa, pimeyttä ja kylmyyttä sekä vauhtia ja fiilistä. Ai ai...
Nipsuhuuli
05.08.2010
Oon muuten parin viime viikon aikana törmännyt teemuun (siis teemu1337) tosi useesti vaikka ei olla samassa komppaniassakaan. Esim tällä viikolla oon nähny teemun joka päivä ja tänään jopa kahdesti! Nyt oon lomilla, jes!
Finski fani
06.08.2010
Nipsuhuuli wrote:
Oon muuten parin viime viikon aikana törmännyt teemuun (siis teemu1337) tosi useesti vaikka ei olla samassa komppaniassakaan. Esim tällä viikolla oon nähny teemun joka päivä ja tänään jopa kahdesti! Nyt oon lomilla, jes!
Lomilla on aina kivaa. =) Mites on, meettekö te sunnuntaiksi vai maanantaiksi takasi sinne?
Aliboz
06.08.2010
Nyt yöruoka metsästykseen,,, Kallioon Harrin Nakkiin syömään, jeah.
El PiNk DeViL
06.08.2010
"Yöruokaa":http://www.youtube.com/watch?v=mJUAbIx4jLI
Aliboz
06.08.2010 (edit 06.08.2010)
kirves wrote:
"Yöruokaa":http://moontv.fi/ohjelmat/yoruokaa/harrin-nakki
Tuolta mä ton Harrin Nakin nimenomaan bongasinkin... Huomenna uusi yritys.
Eihän sieltä mitään ruokaa saanut. Julkiset ei kulkenu mihinkään (vaikka olisi pitänyt) ja kaikki lähellä olevat paikat olivat kiinni.
Finski fani
06.08.2010
Ilkeitä ootte! Nyt mullakin on nälkä...
Aliboz
06.08.2010
Mie teen ite hampurilaisen sitten.
Ainekset:
Paahtoleipää
Pekonia
Pihviä
Mozzarellaa
Oltermannia
Salaattia
Heinz Ketsuppia
Majoneesia
Hampurilaiskastiketta vai mitä olikaan.
Aliboz
06.08.2010
Ei, teenpäs hodareita, mutta tungen ne täyteen edellämainittuja täytteitä. Paahtoleipää en ehkä sinne tunge.
Finski fani
06.08.2010
Millanen pihvi? Onko aitoa Mozzarellaa?
Aliboz
06.08.2010 (edit 06.08.2010)
Finski fani wrote:
Millanen pihvi? Onko aitoa Mozzarellaa?
Aitoa mozzarellaa on, pihviä en jaksanut tehdä, kun ei se oikeen tuonne hodariin istu. Itse väsätty kokolihapihvi olisi ollut kyseessä.
Aika köyhä hodari taas, mutta kyllä se nyt saa kelvata.
Finski fani
06.08.2010
Sä tapat mut noilla eineksillä. Mulla kaappi ammottaa tyhjyyttään... =( Huomenna ostan kaikkea hyvää!
FINBULLET
06.08.2010
Onko huomenna raha päivä?
Finski fani
06.08.2010
Indiana Hopo wrote:
Onko huomenna raha päivä?
Ei ole. Rahapäivä ei ole ollut pariin kuukauteen...
Aliboz
06.08.2010
mmmm... tämähän on helvetin hyvää... lisäsin vielä joukkoon paahdettua sipuli rouhetta. pekonit paistoin mukavan rapeiksi niin rouskuu hyvin...