- 1
Forum - Off-topic
PPPP
EI OLE HYVÄ TÄMÄ TORNI !
- 2
:D
Kyllä on niin tehokkaasti nykyään täytetty nää päivät ohjelmalla (~14h/päivä), että kyllä ainakin mun kunnolla tulee lomat tarpeeseen ;)
^ps. Ja Nipsu se vaan lusmuilee ;D^
- 0
Finski fani wrote: Lomilla on aina kivaa. =) Mites on, meettekö te sunnuntaiksi vai maanantaiksi takasi sinne?Sunnuntaiksi pitäis mennä takaisin. Viime viikon vapautussaldo oli 4*VPO ja 1*VMTL, tällä viikolla puolestaan 4*VMTL. :D Jos jalka oireilee vielä maanantaina, niin otetaan röntgen-kuvaus uusiksi sekä lisää vapautuksia olisi tiedossa. Pari viikkoa sitten jo mun jalassa epäiltiin marssimurtumaa, kun rasituksessa tuntui kovaa kipua...
- 5
Nipsuhuuli wrote: Sunnuntaiksi pitäis mennä takaisin. Viime viikon vapautussaldo oli 4*VPO ja 1*VMTL, tällä viikolla puolestaan 4*VMTL. :D Jos jalka oireilee vielä maanantaina, niin otetaan röntgen-kuvaus uusiksi sekä lisää vapautuksia olisi tiedossa. Pari viikkoa sitten jo mun jalassa epäiltiin marssimurtumaa, kun rasituksessa tuntui kovaa kipua...Höpön höpö ! Kaupunkilais poeka ei vain ole tottunut marssimaan ! Ja jatkuu tahdissa ! Yks kaks yks kaks... Bunnykin kutsutaan kertauksiin nyt kun pääsi vähän lihomaan liikaa että FRC särky :)
- 0
:(
- 0
Nipsuhuuli wrote: Sunnuntaiksi pitäis mennä takaisin. Viime viikon vapautussaldo oli 4*VPO ja 1*VMTL, tällä viikolla puolestaan 4*VMTL. :D Jos jalka oireilee vielä maanantaina, niin otetaan röntgen-kuvaus uusiksi sekä lisää vapautuksia olisi tiedossa. Pari viikkoa sitten jo mun jalassa epäiltiin marssimurtumaa, kun rasituksessa tuntui kovaa kipua...Ei ole kiva jos on jalka särki, toivottavasti ei ole murtumia.
- 0
TehBigBunny wrote: :(Ei muuten kauheasti kertauksia pidetä, koska valtio on nyt säästölinjalla :D Bunny on siis turvassa ! Ainakin toistaiseksi... :)
- 1
TehBigBunny wrote: :(Voi helvetti, miksi minulle tuli huono omatunto? Nyt pojat siistitään vähän sitä juttua ja saadaan Bunnylle parempi mieli.. Minähän se olin joka rikkoi teidän FRC-sydeemin ja kivasti sen teinkin.. Juoksee karkuun ja yrittää hypätä Skimmyn Taunuksen kyytiin...
- 0
Olenko wrote: Ei ole kiva jos on jalka särki, toivottavasti ei ole murtumia.Nyt alkaa jalka olla jo paremmassa kunnossa, mutta eilen innostuin juoksemaan muutamaan otteeseen VMTL:stä huolimatta ja illalla sitten jalka oli taas kipeänä. Eli vieläkään jalka tuskin kestää täysipainoista rasitusta :S Toivottavasti maanantaina sitten olisi vielä paremmassa kunnossa.
- 0
Nipsuhuuli wrote: Nyt alkaa jalka olla jo paremmassa kunnossa, mutta eilen innostuin juoksemaan muutamaan otteeseen VMTL:stä huolimatta ja illalla sitten jalka oli taas kipeänä. Eli vieläkään jalka tuskin kestää täysipainoista rasitusta :S Toivottavasti maanantaina sitten olisi vielä paremmassa kunnossa.Burana on kiva. Ite tuli syötyä yhdessä vaiheessa joku nelisen viikkoa putkeen buranaa, kun ei oikeen voinu mennä hakemaan vapautuksiakaan. (pakollisia koulutus tsydeemejä, joista ei ollut mitään hyötyä...)
- 0
Missäs päin muuten kukin on suoritamassa tätä ihanaa palvelusta?
- 1
vaiski75 wrote: Missäs päin muuten kukin on suoritamassa tätä ihanaa palvelusta?Mää olin Säkylässä Spol ja TiedK tiedustelualikki saapumiserää 2/04...eli kotiutumisestakin vierähtänyt jo viitisen vuotta :) Jälkeenpäin aateltuna ihan mahtava vuosi oli, paikanpäällä tosin oli ajoittain pientä hajoilua havaittavissa. // tarkotit kyl varmaan noita tällä hetkellä sotimassa olevia mut vastasin silti
- 1
I/09 Upinniemessä/Santiksessa/Isosaaressa matruusina. Niih.
- 0
Nipsun kanssa vaikutetaan Vekaralla.
II/10 ^(surprise?)^
- 0
I/02 Hennala Spol
varmaan mielenkiintoisimpia koulutuksia mitä intistä löytyy. Tosin oli myös eniten gineksiä, mutta hauskaa oli näin jälkeenpäin ajateltuna (aika kultaa muistot)
edit: tää olikin näköjään näile junnuille. sorry my bad
- 1
"Näin":http://www.riemurasia.net/jylppy/73190/We+Drink+More+Than+Any+Other+Nation...
- 1
3/93 Santahamina
- 0
2/09 Säkylä, PSTK:n Ohjusmies.
- 0
2/05 Hennala