- 0
Forum - Off-topic
PPPP
no voi vattu, tublaa.
- 0
Ac3Way wrote: Ei mennyt 40km, meni vaan Turkuun ja takas. Vitusti pieni iniseviä ötököitä, toivottavasti en samalla syönyt Jusbaa ja Kaijaa. Vähän Thunderstonea ja Sonata Arcticaa, pimeyttä ja kylmyyttä sekä vauhtia ja fiilistä. Ai ai...Asutko jossain Turun lähi-alueilla ?
- 4
Voiko olla mahdollista, että nuuskan käyttö on estänyt irtosuhteet viimeisen kahden vuoden aikana? Ke-iltana loppu nuuska ja eilen sai pitkästä aikaa kokea naisen hellän kosketuksen..Joku yhdistävä tekijä tässä on nyt kyseessä.
Sain puhelinnumeronkin :D
- 2
RaabForRehab wrote: Voiko olla mahdollista, että nuuskan käyttö on estänyt irtosuhteet viimeisen kahden vuoden aikana? Ke-iltana loppu nuuska ja eilen sai pitkästä aikaa kokea naisen hellän kosketuksen..Joku yhdistävä tekijä tässä on nyt kyseessä. Sain puhelinnumeronkin :DHÄ ooxä joku takapiiska hocari vai!!1 Nyt loppu se pascan käyttö niin tulee naista.
- 1
MrD St Jimmy wrote: Nyt loppu se pascan käyttö niin tulee naista.+1
- 0
MrD St Jimmy wrote: HÄ ooxä joku takapiiska hocari vai!!1 Nyt loppu se pascan käyttö niin tulee naista.Ei kun etupiiska hikari. Jo se loppu ja heti natsas, eli asia on todistettu. En edes saanut orgasmia :D
- 2
RaabForRehab wrote: Ei kun etupiiska hikari. Jo se loppu ja heti natsas, eli asia on todistettu. En edes saanut orgasmia :DEi enempää yksityiskohtia kiitoksia, tuo riitti jo vallan mainiosti! Pitääkö minun nyt aloittaa nuuskan käyttö, sitten lopettaa se jossain vaiheessa ja sitten poimia parhaat päältä kotiin vientiä varten? Vai olisiko niin, että: Kahdessa vuodessa ainakin minun rimani laskee todella alas, ei haeta enään missiä ja melkein kaikki kelpaa paitsi Tukiainen..
- 0
vaiski75 wrote: Ei enempää yksityiskohtia kiitoksia, tuo riitti jo vallan mainiosti! Pitääkö minun nyt aloittaa nuuskan käyttö, sitten lopettaa se jossain vaiheessa ja sitten poimia parhaat päältä kotiin vientiä varten? Vai olisiko niin, että: Kahdessa vuodessa ainakin minun rimani laskee todella alas, ei haeta enään missiä ja melkein kaikki kelpaa paitsi Tukiainen..Näin pitää varmaan munkin tehdä. FRC:ssä alkaa nuuskaajien aika, paitsi Potalla, jolla on kuuma naisystävä, jonka kanssa se menee lintsille, ja Seqa/Artikainen, jonka vaimoke voittaa sen TrialsHD:ssa+muut FRC:n ukkomiehet, joita ei varmaankaan ole kovin montaa... =P
- 0
Väiski rikkoi FRC:n !
- 0
Onko rikki tämä? :)
- 0
PPPP MÄN RIKKI !
- 0
Vieläkö tää on särki
- 0
Ei ole enää särki. Hyvin pelittää...
- 0
Oli vain levytila loppunu kuulemma :)
- 0
LOL
- 0
Kuka myöntää lihoneensa?!? Bunny?
- 0
Vilttu soikoon..
- 0
Jusbazon wrote: Asutko jossain Turun lähi-alueilla ?Kyllä, Vahdolla.
- 0
Iltaa.
- 4
Taas lomilla? Mikä hemmetin lepokoti se LOL joku intti nykyään on?