Forum - Off-topic

PPPP

I bQ I

I bQ I 07.08.2010

• 1
Kotiuduin juuri Turun reissulta. Eilen kävin tutustumassa Turun yöelämään. Hyvä ilma oli laivan terassilla ottaa muutamat oluset, kivasti. Ja hyvän näkösiä pers...Naisia joka puolella. ;)
villek00

villek00 07.08.2010 (edit 07.08.2010)

• 0
vaiski75 wrote: Raaka-Aine - Miehen Työ
Onpas laulaja Vesku Jokisen kuulonen. Siis sillein hyvässä mielessä :D EDIT: Eikös tässä bändis ollu jottain Warcryn tuttuja?
Ac3Way

Ac3Way 07.08.2010

• 5
I bQ I wrote: Kotiuduin juuri Turun reissulta. Eilen kävin tutustumassa Turun yöelämään. Hyvä ilma oli laivan terassilla ottaa muutamat oluset, kivasti. Ja hyvän näkösiä pers...Naisia joka puolella. ;)
Niin jos maistuu teinikäiset pissikset..
djrunkkari

djrunkkari 07.08.2010

• 0
Pottae wrote: World Cyber Games Finland 2010 - Forza Motorsport 3 - National Finaalissa tuli ronssia. Kivasti.
mistä voi kattoo kisojen vireoita? (:
Pottae

Pottae 07.08.2010 (edit 07.08.2010)

• 0
djrunkkari wrote: mistä voi kattoo kisojen vireoita? (:
Eipä kukkaan kuvaillu niitä.. Kultamatsi ajetaan kai tossa 23.00 aikoihin. Siitä voi tulla kuvaa Assembly TV:seen

Show hidden message

hulluseon

hulluseon 07.08.2010

• 1
^Toi on jotain ihan hirveen kauheen hyvän näköstä. 80-luvulla vielä osattiin suunnitella kauniita autoja. Siellä se Honda mörkö vielä jossain kutkuttelee, vaikka yhtään en enää omistakkaan.

Show hidden message

vaiski75

vaiski75 07.08.2010

• 1
Uskaltaakohan tänne enään kirjoitella, vai onko tämä taas viimmeinen viesti? Kuka on liimannut autoni perään uskovaisten kalan? Ainakin ensi yrittämällä, se ei irtoa sormin sieltä.. Olkoon sitten siellä ja tehdään töissä sille kaveri, rosterinen kirkkovene..

Show hidden message

Mudinski

Mudinski 07.08.2010

• 0
vaiski75 wrote: Uskaltaakohan tänne enään kirjoitella, vai onko tämä taas viimmeinen viesti? Kuka on liimannut autoni perään uskovaisten kalan? Ainakin ensi yrittämällä, se ei irtoa sormin sieltä.. Olkoon sitten siellä ja tehdään töissä sille kaveri, rosterinen kirkkovene..
Ei mitään muuta Väiski kuin vähän siimaa käteen ja "sahaamaan" se irti.
Mudinski

Mudinski 07.08.2010 (edit 07.08.2010)

• 0
vaiski75 wrote: Uskaltaakohan tänne enään kirjoitella, vai onko tämä taas viimmeinen viesti? Kuka on liimannut autoni perään uskovaisten kalan? Ainakin ensi yrittämällä, se ei irtoa sormin sieltä.. Olkoon sitten siellä ja tehdään töissä sille kaveri, rosterinen kirkkovene..
Tupla-aa-a...
TehBigBunny

TehBigBunny 07.08.2010

• 3
Mie olen nähny sellaisen jossa siitä kalasta on isketty atrain läpi. Hyvä hyvä !
vaiski75

vaiski75 07.08.2010

• 4
"Asiaa Bunnystä":http://hiki.pedia.ws/wiki/Bunny
vaiski75

vaiski75 08.08.2010

• 7
Huomasin ettei persettä tule kotiin odottomalla, vaikka kuinka toivoisi ja haluttaisi.. Edessä siis hassun hauska baarikierros ja humalaisia ihmisiä + tietenkin minä.. Muistan kehua teitä ja teidän käytöstapojanne.. =D
hulluseon

hulluseon 08.08.2010

• 5
Ai väiski hommaat akkoja koko FRC:n porukalle koko vuodeksi? Voi että se on kiva tämä väiski.
Eeegac

Eeegac 08.08.2010

• 11
NYT NE KÄDET KATTOO JA KUKAT MULTAAN! TÄNÄÄ ON JENKKIEN HAMMASPÄIVÄ JA TARKOITUS ONKIN KERÄTÄ 100 DOLLARIA ELÄINTEN VÄRJÄÄMISEEN! TULOKSENA ON 3 X 726 JOKA TARKOITTAA SITÄ, ETTÄ ULKONA ON KOIRIA. TERVETULOA JUHLIMAAN TUPAREITANI VIIME VUONNA! SAIN LAHJAKSI KANNEN, LEHDEN KANNEN JOSSA ON NUMERO 2, JOKA MUISTUTTAA MINUA VUODESTA 1358 EKR, JOLLOIN MIEHET OLI MIEHII JA KALAT KUKKOJA.
Mudinski

Mudinski 08.08.2010

• 2
Eeegac wrote: NYT NE KÄDET KATTOO JA KUKAT MULTAAN! TÄNÄÄ ON JENKKIEN HAMMASPÄIVÄ JA TARKOITUS ONKIN KERÄTÄ 100 DOLLARIA ELÄINTEN VÄRJÄÄMISEEN! TULOKSENA ON 3 X 726 JOKA TARKOITTAA SITÄ, ETTÄ ULKONA ON KOIRIA. TERVETULOA JUHLIMAAN TUPAREITANI VIIME VUONNA! SAIN LAHJAKSI KANNEN, LEHDEN KANNEN JOSSA ON NUMERO 2, JOKA MUISTUTTAA MINUA VUODESTA 1358 EKR, JOLLOIN MIEHET OLI MIEHII JA KALAT KUKKOJA.
Nyt tuli kyllä kunnon WTF momentti ?
Pure Black40

Pure Black40 08.08.2010

• 0
Mudinski wrote: Nyt tuli kyllä kunnon WTF momentti ?
Et ole ainoa
vaiski75

vaiski75 08.08.2010 (edit 08.08.2010)

• 2
Varasin kaikki akat teille, kokoon katsomatta ja jäin sitten itse ilman.. Onko Eeegackki käynyt minun baarikaapilla vai mistä moinen henkinen purkaus? Suosittelen jotain teräviä tuohon lisää, että saadaan sinut pois pelistä ja oksentamaan..

Write a post

Sign in to post a post.