Forum - Off-topic

PPPP

Tuomo33

Tuomo33 31.08.2010

• 1
Toisinaan ku ajattelee niin ei se n30e oo edes paha hinta ajatellen sitä hupia minkä saa poksin ja live vituillusta, mutta kun ei oo mitään harrastutsta, koulua, eikä edes töitä niin mikäs siinä pelailessa
djrunkkari

djrunkkari 31.08.2010

• 0
juu aamupäivällä en päässyt äsken toimi monta tuntia normaalisti =)
Olenko

Olenko 31.08.2010 (edit 31.08.2010)

• 0
Kivasti kertoo Xbox Live Status kaiken muun olevan "up and running" paitsi marketplacen kohdalla tämmöstä: Käyttäjillä voi olla ongelmia seuraavien palveluiden kanssa: * Users may observe missing items in their Download History. Olemme tietoisia tästä ongelmasta ja pyrimme selvittämään sen...jne Jotenki semmonen kutina et multa puuttuu muutakin ku joitakin itemei dowload historystä, esim live yhteys. // Ei voi vortsaakaan mennä pelaamaan ku muuten häipyy kaikki DLC autot tallista :(
TJP27

TJP27 31.08.2010 (edit 31.08.2010)

• 0
tampereella oli live mykkänä päivällä ainakin muutaman tunnin, eli aika isoja ongelmia taitaa olla liikenteessä? E toivottavasti pirssit ei häviä
Tuomo33

Tuomo33 31.08.2010

• 0
TJP27 wrote: tampereella oli live mykkänä päivällä ainakin muutaman tunnin, eli aika isoja ongelmia taitaa olla liikenteessä? E toivottavasti pirssit ei häviä
Samallailla täällä hämeen koskella kuuluupi myös pirkanmaan piirin. Olenko, mullakin oli eilein havaittavissa tuon förtzän kanssa tuo dcl ongelma kaikki on ladattu mutta silti pisti uhkauksen että jos pelaan fotrzaa kaikki dcl autot ato tallista katoaa :O
TJP27

TJP27 31.08.2010

• 0
Tuomo33 wrote: Samallailla täällä hämeen koskella kuuluupi myös pirkanmaan piirin. Olenko, mullakin oli eilein havaittavissa tuon förtzän kanssa tuo dcl ongelma kaikki on ladattu mutta silti pisti uhkauksen että jos pelaan fotrzaa kaikki dcl autot ato tallista katoaa :O
Juu, eli onkohan täällä pirkanmaalla sit ollut vain ne yhteyskatkot, vaiko yleinen huoltotauko? pitäis päästä jahtaamaan polkuautolla noita skimanskin aikoja kera uusien setuppien....
Tuomo33

Tuomo33 31.08.2010

• 0
TJP27 wrote: Juu, eli onkohan täällä pirkanmaalla sit ollut vain ne yhteyskatkot, vaiko yleinen huoltotauko? pitäis päästä jahtaamaan polkuautolla noita skimanskin aikoja kera uusien setuppien....
Mutta ihmettelen KERRANKIN syvästi jos on ollut yhteys,huolto yms katko niin sittenhän PERIAATTEESSA koko pirkanmaaanalueella ei pitäisi edes toimia puhelimet, jos nyt oikein olen ymmärtänyt laggulan=mokkula toiminta periaatteen tai varmaan jotakin mitä joku korkeampi taho pimittää prkl
Aliboz

Aliboz 31.08.2010

• 1
!http://www.tecnomagazine.it/tech/wp-content/uploads/2007/09/bill_gates_in_the_space.jpeg! TÄSSÄ ON MAAILMAN PASKIN JÄTKÄ!!!! Jos mä kerran vielä nään tän tyypin niin mä tempasen sitä niin perkeleesti turpaan! Haista sinä Bill vittu!
TJP27

TJP27 31.08.2010

• 0
Tuomo33 wrote: Mutta ihmettelen KERRANKIN syvästi jos on ollut yhteys,huolto yms katko niin sittenhän PERIAATTEESSA koko pirkanmaaanalueella ei pitäisi edes toimia puhelimet, jos nyt oikein olen ymmärtänyt laggulan=mokkula toiminta periaatteen tai varmaan jotakin mitä joku korkeampi taho pimittää prkl
Aivan niin, omituista toi yhteyden katoaminen,kun itelläkin netti (kaapeli) toimi ihan kelvollisesti(jopa täällä) ja boxilla ei onnistunut kirjautuminen ollenkaan liveen.
TJP27

TJP27 31.08.2010

• 0
Aliboz wrote: !http://www.tecnomagazine.it/tech/wp-content/uploads/2007/09/bill_gates_in_the_space.jpeg! TÄSSÄ ON MAAILMAN PASKIN JÄTKÄ!!!! Jos mä kerran vielä nään tän tyypin niin mä tempasen sitä niin perkeleesti turpaan! Haista sinä Bill vittu!
onhan sillä jo noita arpia naamassa:)
Tuomo33

Tuomo33 31.08.2010

• 0
TJP27 wrote: Aivan niin, omituista toi yhteyden katoaminen,kun itelläkin netti (kaapeli) toimi ihan kelvollisesti(jopa täällä) ja boxilla ei onnistunut kirjautuminen ollenkaan liveen.
Ainoa ongelma enää täl hetkellä on boksin live muuta ongelmaa enää ole, no vois pitää tänää vähän "lomaa" poksilta peluuseen ja keskittyä nukkumiseen :D
Tuomo33

Tuomo33 31.08.2010

• 0
Aliboz wrote: !http://www.tecnomagazine.it/tech/wp-content/uploads/2007/09/bill_gates_in_the_space.jpeg! TÄSSÄ ON MAAILMAN PASKIN JÄTKÄ!!!! Jos mä kerran vielä nään tän tyypin niin mä tempasen sitä niin perkeleesti turpaan! Haista sinä Bill vittu!
"Tässä on kaikkille billiin vittuuntuille parasta viihdettä billiin tahtiin (älkää ottako tosissanne":http://www.youtube.com/watch?v=U66rzHtW2qQ
TJP27

TJP27 31.08.2010

• 0
Tuomo33 wrote: Ainoa ongelma enää täl hetkellä on boksin live muuta ongelmaa enää ole, no vois pitää tänää vähän "lomaa" poksilta peluuseen ja keskittyä nukkumiseen :D
Täällä lähti n. tunti sitten live toimimaan ja nukkua voi sitten talvella:)
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 31.08.2010

• 1
Pääsin kirjuriksi, kuten olin toivonutkin! Letkeät 129 aamua enää jäljellä :)
RaabForRehab

RaabForRehab 31.08.2010

• 1
Nipsuhuuli wrote: Pääsin kirjuriksi, kuten olin toivonutkin! Letkeät 129 aamua enää jäljellä :)
Aika gay :D Ei vaan, hyvä nakki jos halajaa päästä mahtollisimman pienellä duunilla ja vaivalla.
Finski fani

Finski fani 31.08.2010

• 0
Nipsuhuuli wrote: Pääsin kirjuriksi, kuten olin toivonutkin! Letkeät 129 aamua enää jäljellä :)
Voi juma. Jouduin matruusina tuuraamaan kirjureita kaksi viikkoa, koska vanhat pääs pois, ja uusia ei oltu vielä koulutettu. Niin hajottavaa puuhaa, kuin olla voi. Koko päivän istuu pöydän takana tekemättä mitään. Mikä tahansa muu, kuin kirjuri!
Tuomo33

Tuomo33 31.08.2010

• 0
TJP27 wrote: Täällä lähti n. tunti sitten live toimimaan ja nukkua voi sitten talvella:)
Täällä ei vieläkään toimi live ja talvella ei nukuta vaan silloin valvotaan! Kesällä nukutaan että ei saada milligrammaakaan uv säteilyä paitsi ikkiunan takaa :D
TJP27

TJP27 31.08.2010

• 0
Omassa patterissa näytti aika laiskalta kirjurin meno.. ei kateeksi käynyt! ennemmin itse meni vmtkl+ulkona tehtäviin juttuihin vapautus(nimitystä/lyhennettä ei pieni pää muista) leirille lohtajalle (oli keuhkoputkentulehdus+poskiontelotulehdus) ei muuta, ku meikäläinen mettään vaan kera antibioottien... ja sitäpaitsi loppusota oli aika helppo leiri, paitsi että kisassa oli hankaluuksia sotia vieraalla aseella, kun normi junassa ei yllättäen saanut kantaa omaa rynkkyä:)
villek00

villek00 31.08.2010

• 2
Meidän kirjuri oli muuttanut itsensä kirjoille sonkajärvelle, ja se pääs lähtee lomille aina 12 aikaa ku muut lähti 18 - 19.. Vitutti silloin.. kun se kirjuri asui vieläpä riksussa itsekkin -.-
TJP27

TJP27 31.08.2010

• 0
Tuomo33 wrote: Täällä ei vieläkään toimi live ja talvella ei nukuta vaan silloin valvotaan! Kesällä nukutaan että ei saada milligrammaakaan uv säteilyä paitsi ikkiunan takaa :D
:) no eipä tuota akua paljon tullut otettua, kun ei jaksa makoilla hiekassa.. ja onhan se tosin tasasempaa se valo talvella, varsinkin pimeimpään aikaan:) taitaa olla kaljanhaun paikka, eli lähempä tästä shoppailemaan...

Write a post

Sign in to post a post.