- 1
Forum - Off-topic
PPPP
Live on paska.
- 0
Nyt pääsi.
- 0
mun live on vielä särki :(
- 0
Olenko wrote: mun live on vielä särki :(Ookko varma ettei affena?
- 0
RaabForRehab wrote: Ookko varma ettei affena?Saatto olla affenakin, se kumminkin mis on pitkät neulaset, oon ollu aina vähän huono muistamaan noita jyrsijöitä.
- 0
Pitää varmaan pitää kypärää päässä meinaan sen verran pahasti putoilen tuolle Radio Rockin 2. risteilyn mainokselle.
- 0
Taitaapi olla livessä joku isompi onkelma, lueskelen just xbox.comin foorumia ja ihan ympäri muailman on porukalla vaikeuksia päästä liveen, jotkut pääsee mut suurin osa ei :(
- 0
Olenko wrote: Taitaapi olla livessä joku isompi onkelma, lueskelen just xbox.comin foorumia ja ihan ympäri muailman on porukalla vaikeuksia päästä liveen, jotkut pääsee mut suurin osa ei :(Mullaki meni liveen 3 yrityksellä. määkin uskoisin et nyt on homosoftilla ongelmia pahemmankerran tai joku on saanut potkut perseelle ja vittuilesssaan sotkenut jotain kostoks .
- 0
Joissain maissa nousee liven hinta.Yhdysvalloissa,Kanadassa,Meksikossa ja Iso-Britanniassa.
- 0
TehBigBunny wrote: Pitää varmaan pitää kypärää päässä meinaan sen verran pahasti putoilen tuolle Radio Rockin 2. risteilyn mainokselle."Tässä pelissä voittaminen ei ole tärkeintä" YAYAYAYAYAAH
- 0
Olisiko nuo Feispuukin onkelmat syynä myös Liven vilttuiluun.
- 0
Nyt alko lentely livestä jatkuvasti ulos :() hetken on oline ja lentää pihalle shaicee
- 0
TehBigBunny wrote: Olisiko nuo Feispuukin onkelmat syynä myös Liven vilttuiluun.Mahdollisesti, tai no mistäs helvetistä mäkään sitä tietäisin ihan tuo oikeaki pallinaama sivusto tökkii pahasti. Tai tuolta livestä tippuminen aiheutuu vaa niile jotka käytttelee sitä poksin kautta? Omasta mielestä tämä selittäisi paljon
- 2
Tuomo33 wrote: Mahdollisesti, tai no mistäs helvetistä mäkään sitä tietäisin ihan tuo oikeaki pallinaama sivusto tökkii pahasti. Tai tuolta livestä tippuminen aiheutuu vaa niile jotka käytttelee sitä poksin kautta? Omasta mielestä tämä selittäisi paljonMinulla toimii kaikki ! :) Uskon kuitenkin että Tappi on tämän sekasotkun ( Live, Facebook yms ) takana. Minä yritän olla niin ystävällinen hänelle kuin vain pystyn ja te mollaatte häntä mistä milloinkin :)
- 1
Mudinski wrote: Minulla toimii kaikki ! :) Uskon kuitenkin että Tappi on tämän sekasotkun ( Live, Facebook yms ) takana. Minä yritän olla niin ystävällinen hänelle kuin vain pystyn ja te mollaatte häntä mistä milloinkin :)Good for you bad for meille keilä ei toimi (luulisin)Pitäskö alkaa lähettelee xboksille korvaus vaateita ajasta jota ei voi käyttää livessä kun siitä on maksanut niin kauhean suman jotta sielä voisi pelat :)?
- 0
Miljuunan saisivat maksaa tällä viikolla ja loput jouluun mennessä :) (ei wörki live wiäläkään)
- 0
Kyllä vähintään kuukaus liveä ja 2100ms pistettä ilmaateks
- 0
Mulla kusee frc:kin prkele!
- 0
Tuomo33 wrote: "kun siitä on maksanut niin kauhean suman jotta sielä voisi pelat :)?"Tuon takia ite pelailen enempi ps3. :) Nytki boxilla live loppu, eikä viihti tuhlata sitä 30-50e livee..