- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Mulle selviää huomenna, että mikä nakki sieltä napsahtaa. Ei pitäis vielä juhlia, mutta todennäköisesti olen valtion leivissä enää 130 aamua.
- 0
Ac3Way wrote: Ei mulla mokkulaa ole vaan kännykän kautta netti, max nopeus on joku 482 kb/s. 20 megaa, kun on ladannut lävähtää puhelinlaskuun ylimääräiset 4 €/20 megaa. Onneks ensi viikolla saa 2 megasen netin!No siinä tapauksessa melkoosen shaice homma.
- 0
Ac3Way wrote: Ei mulla mokkulaa ole vaan kännykän kautta netti, max nopeus on joku 482 kb/s. 20 megaa, kun on ladannut lävähtää puhelinlaskuun ylimääräiset 4 €/20 megaa. Onneks ensi viikolla saa 2 megasen netin!No siinä tapauksessa melkoosen shaice homma.
- 0
Nainut? Kyllä. Lapsia? Eikä ku aikuisia :D 0:35 alkaen.
- 0
Latetzki wrote: Nainut? Kyllä. Lapsia? Eikä ku aikuisia :D 0:35 alkaen.Alkakaahan laulaa! Petteri punakuono... :DD
- 0
Ei näköjää mikää taskaan onnistu
- 0
Tuomo33 wrote: Ei näköjää mikää taskaan onnistuEi se [img]:llä onnistu :D
- 0
El PiNk DeViL wrote: Ei se [img]:llä onnistu :Dei näköjää minä en tiedä mitään miten windowsia käytetään enkä näitä yyper koodamsi kieltä edes osaa
- 0
"teksti minkä haluat" :linkki ilman välejä
- 0
El PiNk DeViL wrote: "teksti minkä haluat" :linkki ilman välejäKyllä mä ton tiedän mutta yritin ihan jotain muuta
- 0
"Kuka uskaltaa?":http://www.sonypictures.com/movies/thegrudge/site/flash/
Äänet vaan täysille, verhot kiinni ja valot pois. :O
- 0
No helpointa on ku kirjotan et ritin saada näkyy videon muuta ei se näkööjään onnistukkaa.
- 0
Jännää muuten miten porukan äänet muuttuvat kun nuo nostavat sitä Live:n äänenlaatua.
- 0
TehBigBunny wrote: Jännää muuten miten porukan äänet muuttuvat kun nuo nostavat sitä Live:n äänenlaatua.Koska tämä uudistus tulee sitten ? Edit: Näköjään Marraskuussa.
- 0
TehBigBunny wrote: Jännää muuten miten porukan äänet muuttuvat kun nuo nostavat sitä Live:n äänenlaatua.No enpä tiijjä muuttuuko mihinkään. Tuon Knoivarin kanssa kuitenkin aika monta kertaa oltu ihan livenä tekemisissä ja ääni kuulostaa ihan samalta liven kautta. Sama koskee herra Kirvestä ja herra Pohjoista seiskaa..
- 0
Mä kuullostan varmaan viellä enemmän heljumilta :(
- 0
En pääse liveen :(
- 1
djrunkkari wrote: En pääse liveen :(SOOT RIKKONA SEN!!!
- 0
Joku taitaa kärsiä ylimääräisestä ajasta ja unenpuuttessta vielä lisäks.
http://www.youtube.com/watch?v=jV9-AKrZqdU&feature=related
- 1
En mäkään pääse liveen :(