- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Juuh unohdin että tuo ilmoittaa sen jenkkityylillä tuon päivämäärän...
Ei se ollutkaan 8/7/2010 vaan 7/8/2010 :(
- 5
Iipponen soita 040-82xxcc3. Tullaan käymään porvoossa ja jos ehit soittaa, niin poiketaan Loviisassa.
Sensuroitu Latezkin mieliks.
- 4
kurppak wrote: Iipponen soita 040-8255143. Tullaan käymään porvoossa ja jos ehit soittaa, niin poiketaan Loviisassa.Yksityisviestitkin on olemassa :)
- 3
LAITETTAHAN IIPPISELLE VIÄSTIÄ !
- 1
:--(
- 2
Tähän sivun ylläpitoo vois kyl jotenki panostaa...
Ottakaa noi peukut ja tähdet pois ku niistä jokanen rääkyy.
Laittakaa 1tunnus per IP osote ja että admineilta voi kysyä josko rajaa vois nostaa sille IP tunnukselle, hyvän syyn kanssa ofc.
Jos jätätte tähdet niin laittakaa niin että kaikki näkee kuka on laittanu ja kuinka monta tähteä.
Ja muutenki täällä o mukavia ihmisiä, jos jonkun kuvaa äänestää "SÄ HUIJJAAT, JOTAIN VILPPIÄ TÄSSÄ NYT ON" blaa blaa. Ei helvetti : DDD Jos esim Potan tai Dawiarin kuvaa äänestettäis lisäyksestä 15sekunnin jälkeen niin kukaan ei valittais mitään. Mutta ku mä menin äänestämään Pinkin kuvaa niin hetihän se on niin että Pinkki on tehnyt mukamas toisen accountin ja äänestänyt sillä. Millä vitulla tässä viittii äänestää kenenkään ei niin suositun ihmisen kuvaa ilman että se on huijausta? (= Tähänkin varmaan joku nero keksii oikein ovelan vastauksen ja luulee olevansa hauska (=
- 3
!http://img291.imageshack.us/img291/6074/tehwhat.jpg!
- 4
Miun mielestä ainut järkevä tapa äänestää on lähettää ne äänet yksityisviestillä kisanjärjestäjälle, sen jälkeen kun osallistumisaika on ohi.
// Päivän ylin, virallisessa mittarissa, 29.9C.
Soon kiva kun on lämmin, valittaa ei sua.
- 1
TehBigBunny wrote: Miun mielestä ainut järkevä tapa äänestää on lähettää ne äänet yksityisviestillä kisanjärjestäjälle, sen jälkeen kun osallistumisaika on ohi.Juuri näin. Jengi alkaa äänestämään jo ennen kun äänestys alkaa noilla peukuilla. Jos kaikki peukut lasketaan yhteen, niin niitä on todnäk enempi kuin frc:llä käyttäjiä :D
- 2
Joku yrittää saada mut kuseen! En tekis noin selvää tunnusta kun Kristianjou! Siitä tajuais hei, kuka se on.. Hahh
/// Kristianjou on samaan aikaan nyt online. En todellakaan oo mä..
- 0
KeskiCup wrote: !http://img291.imageshack.us/img291/6074/tehwhat.jpg!Joo on kyllä hämäriä noi "jou" accountit yms. Eikö ylläpito näe millä IP osotteella noi on rekisteröity?
- 0
RifleMarine wrote: Joo on kyllä hämäriä noi "jou" accountit yms. Eikö ylläpito näe millä IP osotteella noi on rekisteröity?Niimpä.. Kattokaa vaikka ip:t niin en todellakaan oo mä.. En enään alennu tollaseen paskaan. En tarttis voittajien rahoja huijaamalla, mulla on muutenkin..
- 1
Diddy lienee ainut joka näkee, ei täällä ole mitään laumaa admineja...
- 1
TehBigBunny wrote: Diddy lienee ainut joka näkee, ei täällä ole mitään laumaa admineja...Sitten se pitää hälyyttää paikalle.
- 0
ppp
- 3
KeskiCup wrote: !http://img291.imageshack.us/img291/6074/tehwhat.jpg!vittu mitä nikkejä noi jotkut :D
- 0
Indiana Hopo wrote: vittu mitä nikkejä noi jotkut :Dsimojou xD
- 0
kirves wrote: Minähän siellä Pinkin kuvassa ihmettelin nopeaa ääntä, mutta mistään huijaamisesta en puhunut näthing. Kyllähän siellä epäsuoria ja suoria viittauksia siitäkin oli, mutta toisaalta ei se nyt suuri ihme ole. Jotkut huijaa aina vain siksi, että se on mahdollista. Itse huijaan vain oikeita kavereitani, netissä ei jaksa vaivautua kun ei näe toisen pettynyttä ilmettä. Ps. Mulla on 30cm penis.Mutta esim nuo Kristianjout, ym. On vähän semmosia, mitä en tekisi, ne olisi liian päivänselviä.. Nimittäin oikea nimeni on Kristian..
- 6
kirves wrote: Ps. Mulla on 30cm penis.Hatun nostot sulle... Perkeleen D-Linkki pamahti paskaksi, nyt joutuu todennäköisesti vetelee offlinenä boxilla. e: Korjasin sen... Olen mahtava, ulkona sataa vettä, kainaloistani sataa hikeä, en sitten ilmaantunut walltap challengeen, anteeksi, olen paska tyyppi mutta silti mahtava!
- 2
kurppak wrote: Sensuroitu potan mieliks.Meni multa vähän ohi..