Forum - Off-topic

PPPP

hulluseon

hulluseon 01.01.2011

• 1
Uudet kännit?
Pottae

Pottae 01.01.2011 (edit 01.01.2011)

• 0
Kyä E://Ramasoo aikas pahasti..
Schimanski76

Schimanski76 01.01.2011

• 0
TehBigBunny wrote: Miulla on niin kova rapula että ei pysty puhumaan.
FRC Neiti nro Uno.
FINBULLET

FINBULLET 01.01.2011

• 0
Juopot.
Schimanski76

Schimanski76 01.01.2011

• 5
Ac3Way wrote: Kävin pitkästä aikaa hiihtämässä. Komeasti on alkanut uusi vuosi täällä, hyvin nukkuen ja urheillen. Aurajuusto silakat vielä kruunasivat päivän.
Hyvä meno! Mie en ole vielä hiihtokautta avannut,mutta tarkoitus olisi kevätjäille,kun Lappeen Rannan suunnalle menen.Reppuun isosti evästä ja ehkä huoltotauko Taipalsaaren kuppilassa.Sukset taksin katolle ja monot jalassa takapenkille sammun. Eli perinteisellä mennään. :)
TehBigBunny

TehBigBunny 01.01.2011

• 2
Schimanski76 wrote: FRC Neiti nro Uno.
Saisit huuvvot, jos pystyis huutammaa :/
FINBULLET

FINBULLET 01.01.2011

• 0
Laatta lentäis komeesti kaaressa jos jänö rupeis huutamaan,
hulluseon

hulluseon 01.01.2011

• 0
Ota maitua Bani, se helpottaa. Sitten kun pysyy maito sisällä, niin pari valkovenäläistä.
Schimanski76

Schimanski76 01.01.2011

• 5
TehBigBunny wrote: Saisit huuvvot, jos pystyis huutammaa :/
Tytöillä männöö tua ääni niin herkästi.
hulluseon

hulluseon 01.01.2011

• 0
Minun ääni vaan paranee.
Schimanski76

Schimanski76 01.01.2011

• 0
hulluseon wrote: Ota maitua Bani, se helpottaa. Sitten kun pysyy maito sisällä, niin pari valkovenäläistä.
Hulluseon,mutta ymmärtää jotain sisuskalujen päälle silti.
Schimanski76

Schimanski76 01.01.2011

• 0
Tampesterissa alkaa kohta levyraadin 2010 grandelin finaali eli kaikki vuoden listat käydään läpi ja eniten pisteitä saaneet jatkoon.(seulonta käynnissä ja käsialoja tutkitaan)
vaiski75

vaiski75 01.01.2011

• 1
Pitstoppo. Eikun kalja! Pitstoppo. EIKUN KALJA!. Pitstoppo. TÄNNE SE KALJA, TANA! Pitstoppo. NYT TÄNNE NE KALJAT, SENKIN PIT-TORPPO. -Väiski Setä on taas pirun kännissä- Väiski-Setä kävi kiusaamassa naapurin setää urakalla, koska sillä oli erittäin mielenkiintoinen yhdistelmä: PS3+GT5+G25+Pläyseatiin. Mulla oli kaljaa, mutta sen te nokkelat pirulaiset jo arvasittekin. Yritän tiivistellä aivoni rippeitä, äsköisestä ja varsin pitkästä pelisessiosta: Valikot ja osien ostaminen oli kovin Jees. Hissimusiikki aiheutti monenlaisia vatsanväänteitä ja irvistyksiä. Ei ne latausajat olleet niin kovin pitkiä sittenkään, yhden oluen sai aina kivasti kitusiin ennen kisaa. Varjostukset ja valot eivät kyllä miellyttänyt silmiäni, vaikkakin grafiikka muuten oli ihan ok. Sanoinko jo sen suatanallisen hissimusiikin, koska se soi edelleen korvissa? Ajaminen ja säätäminen ei tuntunut ollenkaan kivalta, jokin mätti pahasti (myös minä mätin kaljaa kitusiin) ja pahan kivasti. Päättäväisessä nousuhumalassa pelin ikävä nykiminen sai Isonkin miehen kyyneliin. Miksei me oltu ostettu rengaspainemittaria, koska nyt gummien paineet on "jotain". Joku pitäisi kyllä hacata letkulla, koska on keksinyt Premium- ja Standard-autot! Mä haluun ajaa kaikkia autoja sisältä, en istua nokkapellillä tai puskurissa. Missä mun kalja on? Ai tuossa.. Sanoinko jo ne hissimusiikit, ai sanoin. Tiivistettynä: Jos joku sanoo, että tuo peli on hyvä ja vallan kiva niin... Otan osaa jos ostit tuon pelin, sillä minä en aio sitä ostaa vaikka lupaisi mitä päivitysten avulla. Keskeneräinen pelin tekele joka haluaisi olla jotain suurta, siinä onnistumatta.. Ennenkuin te alatte kiljumaan siellä, niin tämähän on vain minun mielipide ja pädillä en kokeillut..
FINBULLET

FINBULLET 01.01.2011

• 1
Hissimusiikin otin pois aika nopeasti.
DarkWarjo

DarkWarjo 01.01.2011

• 1
G25! i HAZ IT! ny vaa pitäs kekkasta joku istuin sille...
hulluseon

hulluseon 01.01.2011

• 2
Osta semmonen lasten syöttötuoli. Semmosessa mä ajan kissanpissillä. Tai lastenrattaat.
DarkWarjo

DarkWarjo 01.01.2011

• 0
hulluseon wrote: Osta semmonen lasten syöttötuoli. Semmosessa mä ajan kissanpissillä. Tai lastenrattaat.
Mää en tosta syöttötuolista oikee... sisko kaatu sellasella ja sai 7 tikkiä naamaansa. Ei tunnu turvalliselta sellanen yli 200 vauhdeis jos ei paikoillaankaa pysy pystyssä.
Latetzki

Latetzki 01.01.2011

• 0
Toimii vieläkin: http://www.youtube.com/watch?v=7k-771SCI0M
Latetzki

Latetzki 01.01.2011 (edit 01.01.2011)

• 1
hulluseon

hulluseon 01.01.2011

• 0
DarkWarjo wrote: Mää en tosta syöttötuolista oikee... sisko kaatu sellasella ja sai 7 tikkiä naamaansa. Ei tunnu turvalliselta sellanen yli 200 vauhdeis jos ei paikoillaankaa pysy pystyssä.
Ei sitä ole pakko pitää siinä torni jutanissa. Aukaset sen niin siinä on ihan kiva makoilla.

Write a post

Sign in to post a post.