- 5
Forum - Off-topic
PPPP
Ovikello soi eilen siinä klo 22 aikaan, ihmettelin että kuka siellä oikein on?
Naapurin tyttö seisoi ovella viskipullo kädessä ja kysyi pääsisikö sisään, päällään hänellä oli toppi ja lyhyt hame, sekä korkkarit.
Vastasin että ehdottomasti saat!
Istahdettiin sitten siihen sohvalle ja aloin kyselemään että mikäs hänet tänne toi.
Tyttö vastasi että kotona oli niin kauhean tylsää ja teki mieli sokeria.
*Nielaisin kuuluvasti.*
Olin menossa hakemaan sokeripussia, kun tyttö vetäisi minut kädestä takaisin sohvalle ja sanoi "Puhuin hieman erilaisesta sokerista"
*Nielaisin taas kuuluvasti.*
Hän kaatoi minut sohvalle selälleen ja asettui hajareisin päälleni.
*Nielaisin taas kerran kuuluvasti.*
Hän alkoi suudella minua kiihkeästi kaulasta alaspäin.
.
.
.
*Heräsin siihen kun koira nuoli naamasta...*
Miks unet ei ikinä toteudu? ;(
- 4
sjamy wrote: ...Huh. Mä ehin jo pelästyä. Onneksi kaikki päättyi lopulta hyvin. Dawgs before hos, bro! Wut?
- 0
Unen näit!
- 1
sjamy wrote: Ovikello soi eilen siinä klo 22 aikaan, ihmettelin että kuka siellä oikein on? Naapurin tyttö seisoi ovella viskipullo kädessä ja kysyi pääsisikö sisään, päällään hänellä oli toppi ja lyhyt hame, sekä korkkarit. Vastasin että ehdottomasti saat! Istahdettiin sitten siihen sohvalle ja aloin kyselemään että mikäs hänet tänne toi. Tyttö vastasi että kotona oli niin kauhean tylsää ja teki mieli sokeria. *Nielaisin kuuluvasti.* Olin menossa hakemaan sokeripussia, kun tyttö vetäisi minut kädestä takaisin sohvalle ja sanoi "Puhuin hieman erilaisesta sokerista" *Nielaisin taas kuuluvasti.* Hän kaatoi minut sohvalle selälleen ja asettui hajareisin päälleni. *Nielaisin taas kerran kuuluvasti.* Hän alkoi suudella minua kiihkeästi kaulasta alaspäin. . . . *Heräsin siihen kun koira nuoli naamasta...* Miks unet ei ikinä toteudu? ;(Nyt mänet sen tytön luokse ja pyytät polvillas sitä sokeria. Sitten on suu makia.
- 0
JUMALAUTA!!!!
- 0
Vähän makkaraa piiloon.
- 0
Muutan kuukauden päästä HOAS:in soluun eli jätän siis silloin todennäköisesti hyvästit lagittomalle pelaamiselle. Sfinksi tietää, mistä puhun :D
- 0
Nipsuhuuli wrote: Muutan kuukauden päästä HOAS:in soluun eli jätän siis silloin todennäköisesti hyvästit lagittomalle pelaamiselle. Sfinksi tietää, mistä puhun :D=) Toivottavasti saat mukavat kämppikset. Itelläni kävi ainakin hyvä tuuri, loppujen lopuksi. Aluksi oli sellanen "Meno-miäs," mutta tilalle tuli tosi hyvä tyyppi. Ja toi netti homma. Se voi riippua paljonkin asuntolasta. Ehkä mulla vaan kävi huano tuuri... =( // BTW paljos on vuakra, ja kuinka nopia netti?
- 0
Yhtään en ole korjannut rapulaa,en yhtään!!!!
^ehkä ihan vähän korvat heiluupi^
- 0
Sie oot vähä tyhmä !
Kuvastakin näkee että kaljaa otat !
- 1
TehBigBunny wrote: Sie oot vähä tyhmä ! Kuvastakin näkee että kaljaa otat !Miehä oon ihan tyhymä!!! Heti jäin kiinni.
- 0
Ootteko työ tehnännä mitään hassuja uudenvuodenlupauksia?
- 0
"Schimmy on lyötävä"
- 0
TehBigBunny wrote: "Schimmyä on lyötävä"Korjasin.
- 1
_*Heiluttelee uhkaavasti Torspo 50:stä*_
- 2
Torspo viiskybä,tuo kiakkomaailman Bentley.
Paras maila Koho 221:n jälkeen ikinä!
- 0
Minä oon niin uus jannu näissä jutuissa, että Canadienin S30 oli ehkä se paras ikuna.
- 2
Titanin punaiset rautakanget ovat kanssa aika legendaarisia.
Veikkaan että monessa koulussa on niitä nähty.
Meidän lätkäjengille ostettiin sellaiset ja niillä oli pakko pelata. Niitä hajosikin sitten todella maagista vauhtia. Rautasahalla 2/3 poikki ja sitten lämimään.
- 0
Uusi Torspo
- 1
TehBigBunny wrote: Titanin punaiset rautakanget ovat kanssa aika legendaarisia. Veikkaan että monessa koulussa on niitä nähty. Meidän lätkäjengille ostettiin sellaiset ja niillä oli pakko pelata. Niitä hajosikin sitten todella maagista vauhtia. Rautasahalla 2/3 poikki ja sitten lämimään.Tuohan on Tepon källi Teemulle kun se alotti Jetsissä. Teppo sahas Teemun Titanista varren melkein poikki ja sitten Teemu ihmetti kentällä että mitä tapahtu