Nipsuhuuli
02.01.2011
Finski fani wrote:
=)
Toivottavasti saat mukavat kämppikset. Itelläni kävi ainakin hyvä tuuri, loppujen lopuksi. Aluksi oli sellanen "Meno-miäs," mutta tilalle tuli tosi hyvä tyyppi.
Ja toi netti homma. Se voi riippua paljonkin asuntolasta. Ehkä mulla vaan kävi huano tuuri... =(
// BTW paljos on vuakra, ja kuinka nopia netti?
Vuokra 273€, huoneessa on neliöitä 20,5 sekä huoneessa on myös oma vessa ja suihku. Soluksi siis aika luksusta! :D Netin nopeutta ei lukenu, mut ainakaan en ole koskaan kuullut haukkuja Hoasin nettiyhteydestä :D
Schimanski76
02.01.2011
Mailakauppaan on ensi viikolla mentävä.
Komposiittiviidakosta yrittää etsiä puutavaraa ja kiroaa nykyaikaa.
Saatanasti erkkaa lapaan himassa ja Hämeen suurin tuppi.
Lähikaukaloon höntsäämään ja kiroilemaan,kun Mansesterin pennut pyörittää wanhan hapoille.
Finski fani
02.01.2011
Nipsuhuuli wrote:
Vuokra 273€, huoneessa on neliöitä 20,5 sekä huoneessa on myös oma vessa ja suihku. Soluksi siis aika luksusta! :D Netin nopeutta ei lukenu, mut ainakaan en ole koskaan kuullut haukkuja Hoasin nettiyhteydestä :D
Aikas tosi hyvään hintaan sait. Mulla on melko paljon piänempi kämppä ja yhteiset vessa ja suihku hintaan 230 ja risat...
Siitä se elämä sitten alkaa! Pelottaa ajatella millasta jälkeä Nipsu saa aikaseks, kun se alkaa asustelee yksin...
TehBigBunny
02.01.2011
Schimanski76 wrote:
Mailakauppaan on ensi viikolla mentävä.
Komposiittiviidakosta yrittää etsiä puutavaraa ja kiroaa nykyaikaa.
Saatanasti erkkaa lapaan himassa ja Hämeen suurin tuppi.
Lähikaukaloon höntsäämään ja kiroilemaan,kun Mansesterin pennut pyörittää wanhan hapoille.
Jos meinaat ihan vaan pelailla niin osta joku löysähkö kompostimaila.
Schimanski76
02.01.2011
TehBigBunny wrote:
Titanin punaiset rautakanget ovat kanssa aika legendaarisia.
Veikkaan että monessa koulussa on niitä nähty.
Meidän lätkäjengille ostettiin sellaiset ja niillä oli pakko pelata. Niitä hajosikin sitten todella maagista vauhtia. Rautasahalla 2/3 poikki ja sitten lämimään.
Mailan jäykkyysasteet:
Jäykkä
Ihan saitanan jäykkä
Aivan järjettömän jäykkä
Punainen Titan
hulluseon
02.01.2011
Minusta ne kompostimailat on ihan kissanoksennuksia. Minen tykkee. Sen takia olen aina paikallisesta Maxi kodintukusta ostanna puuvartisen mailan.
Nipsuhuuli
02.01.2011
Finski fani wrote:
Aikas tosi hyvään hintaan sait. Mulla on melko paljon piänempi kämppä ja yhteiset vessa ja suihku hintaan 230 ja risat...
Siitä se elämä sitten alkaa! Pelottaa ajatella millasta jälkeä Nipsu saa aikaseks, kun se alkaa asustelee yksin...
Hinta selittyy osittain sillä, että asunto on Helsingin ghetto neighbourhoodeilla eli Kontulassa. :D Oon käynyt katsomassa paikan ja kämppä on yllättävän rauhallisella ja viihtyisällä paikalla eli ei kuitenkaan siellä päin Kontulaa, joka on sitä "huonoa" aluetta. :D
Schimanski76
02.01.2011
hulluseon wrote:
Minusta ne kompostimailat on ihan kissanoksennuksia. Minen tykkee. Sen takia olen aina paikallisesta Maxi kodintukusta ostanna puuvartisen mailan.
Paria kompostia olen kokeillut.
Silkkaa paskaa ja lompakko tyhjenee kivasti.
Tämä olisi kiva "vararuoska" kaukalossa!
*Karjala-Sortavala Sport!*
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/karjala.jpg!
Finski fani
02.01.2011
Nipsuhuuli wrote:
Hinta selittyy osittain sillä, että asunto on Helsingin ghetto neighbourhoodeilla eli Kontulassa. :D Oon käynyt katsomassa paikan ja kämppä on yllättävän rauhallisella ja viihtyisällä paikalla eli ei kuitenkaan siellä päin Kontulaa, joka on sitä "huonoa" aluetta. :D
Kahtelin vähän niitä, niin ihan hyvältä tosiaan näytti. Pesutuvassa tosin on erillismaksu. Mulla se on ilmanen...
Oma kämppä näyttää tältä:
!http://www.oppilastalo.fi/kuvat/alueet/kiverio.jpg!
Ei sitten liikuta yäaikaan siellä khetossa! Voi tulla peppu kipiäks! =(
TehBigBunny
02.01.2011
Omasta kompostista maksoin 59€ ja se on kestänyt paremmin kuin mikään muu maila ( paitsi sahaamaton Titan) Mie olen tykästynyt pelaamaan sillä vaikka vanhan pakin kädet ei ole ne pehmeimmät. Lämimiseen sen on vähän löysä.
Sitten kun kiekkoja pitää rikkoa niin mulla on tollainen CCM:n rautakanki.
Ac3Way
02.01.2011
Pelasin aikoinaan lätkää 5-vuotiaana oikean puoleisella Titanin mailalla ja sählyä vasemmanpuoleisella. Lefti ja sähly jäi voimaan, onneksi!
P.S. Kännätkää rauhassa, mä vaihdoin taas erikoisoluisiin parin vuoden tauon jälkeen. Saa nähdä tuleeko halvemmaksi vai kalliimmaksi.
hulluseon
02.01.2011
CCM:n lasikuitulla vahvistettu puukapakko kestännä nyt neljä talvea. Viime talvena ostin varuilta toisen ja se särky heti ekassa pelissä. Keleen mulkvisti vetäs hirveen viikatteen pikkasen lavan yläpuolelle.
TehBigBunny
02.01.2011
kirves wrote:
Ei mitään kiekkoo. Kuunnelkaa Kirveksen Harrin vinkit ja ostakaa sukset! Saatte paremmin latua.
Sanoo mies joka ei ikuna saannut kohotettua, edes pikkukiakolla ...
_*Luistelee karkuun*_
hulluseon
02.01.2011
Ei kun se olen minä. En edes teippi rullaa saa lavasta nousemaan.
Finski fani
02.01.2011
hulluseon wrote:
Ei kun se olen minä. En edes teippi rullaa saa lavasta nousemaan.
Min en saa ees lapaa nousemaan. Tekeevät nua mailat niin julmetun painaviksi nykyään... =(
hulluseon
02.01.2011
Rupia Sfinski sitten pelaamaan ringettee. Kaunokit jalkaan ja paikallisen ringette porukan mukaan pyörimään. Voihan ne ehkä sitten suihkussa hokata, että huijari onkin tämä vani.
Schimanski76
02.01.2011
Ac3Way wrote:
Pelasin aikoinaan lätkää 5-vuotiaana oikean puoleisella Titanin mailalla ja sählyä vasemmanpuoleisella. Lefti ja sähly jäi voimaan, onneksi!
P.S. Kännätkää rauhassa, mä vaihdoin taas erikoisoluisiin parin vuoden tauon jälkeen. Saa nähdä tuleeko halvemmaksi vai kalliimmaksi.
Sählyä Leftillä,puuhelmeä kaulaan ja manikyyrin jälkeen keeliä tukkaan isosti.
^Mie NIIN juoksen karkuun!!!^
Schimanski76
02.01.2011
hulluseon wrote:
Rupia Sfinski sitten pelaamaan ringettee. Kaunokit jalkaan ja paikallisen ringette porukan mukaan pyörimään. Voihan ne ehkä sitten suihkussa hokata, että huijari onkin tämä vani.
Ringette ei ole vielä tullut Lahteen.Ehkä tänä vuonna?