- 1
Forum - Off-topic
PPPP
Ei jumalauta jotain Tukiais uutisia postaillaan tänne.
- 0
superiorjerde wrote: =D En ihmettele miksi itki."Häirintää, kidutusta, -Arja Korisevaa- Johanna Tukiaista"
- 0
zattwy wrote: Playseat myy ja on varastossa Porsche 911 Turbo S Ratt Pure edition + Clubsport Pedals USB Varastot italiassa ja alankomaissa. Tän päivän hinta oli 419€ + postikulut. Mutta uskaltaako tilata????Miks ei. Ite tilasin aikoinaan osia Alankomaista autoon ja milloinkaan ei tarvinnut pettyä. Uskoisin että noinkin iso firma kun on kyseessä niin tuskin lähtevät kusettamaan. Vilkaisemassa kävin minäkin tuon Playseatin kotisivun ja hokasin että ensi viikolle olisi mahdollista saada sieltä kautta. Eli äkkiä laskettuna jos vaikka huomen aamulla tilaisi tuolta, niin ensi viikolla aikaisintaan torstaina UPS tulisi paketin kanssa pihaan huutelemaan. Tuli mieleen tuosta semmoinen hassu juttu. AKR Performanselta tilasin camperin säätösarjan Hondaan. Viikko taisi mennä tilauksesta ja kotona möllöttäessä ihmettelin kuka piru sinne pihaan nyt tulee. DHL:n täysperävaunu yhdistelmä änkesi tuohon pihalle ja kuskina ollut kaveri hyppäsi pienen postiluukusta mahtuvan laatikon kanssa kopista ja ojensi sen minulle. Siinä sitten keskusteltiin onkos tässä nyt oikeasti mitään älyä. Kuski tuumasi että joskus on käynyt samalla ajoneuvolla toimittamassa kirjeitä ahtaissa pihoissa.
- 1
Ja yleisön pyynnöstä huolimatta, show must go on!!!
Eilisen puhelun lisäksi Verkkokauppa otti tänään yhteyttä jälleen kerran sähköpostitse.
Maahantuojan varastoon Fanatec on luvannut toimittaa kaikki tilaukset 17.3. Tämä siis koskee Suomen varastoa. Tarkastin vielä Fanateciltä ja nettisivuilla ilmoitus GT2 ratin yhteydessä jossa todetaan, että seuraavat lähetykset lähtevät maaliskuun puolessa välissä. Noh, uskoo ken haluaa. Vai ovatko tosiaan myyneet ei oota koko ajan? Sinänsä aika perperistä kun ennakkoon tilaajat joutuvat odottamaan helkutin kauan. Tosin olihan jenkeilläkin pitkä odotus aika. Jos tämä vielä lykkääntyy niin olkoon. Sitten saa olla koko lysti.
- 0
Onko täällä ketään, joka kävis nuissa opiskelijoiden Approissa?
- 3
Onko siellä viinaa ja tissejä? Jos on niin minä olen jo siellä.
- 0
hulluseon wrote: Onko siellä viinaa ja tissejä? Jos on niin minä olen jo siellä.On siälä. Itse asiassa koko tapahtuman tarkoituksena on juuvva. Sieltä valmistutaan tohtoreiksi yms. Tohtoriksi piti muistaakseni juuvva eniten, mikä taisi olla 16 illan aikana. Suoritus aikaa oli kait joku 4-5 tuntia... Mutta huom. VAIN opiskelijoille. =( // Eikus oli siinä sitä aikaa enemmän... 5 muilla, mutta tohtoreilla 6...
- 0
Miulla on tohtorit sekä Hämeen- että Kauppakadun Approilta :)
- 0
Minnuu yrittivät sillon lukiossa houkutella johonkin hienoon kouluun Lappeenrantaan. Torkuin puolittain koko infon, mutta heti kun sanovat että heillä on kivoja juhlia kun kaikki opiskelijat teljetään kouluun saliin ja hirveesti viinaa mukaan heräsin horroksesta. Vähän petyin kun ei voi valmistua alkoholistiksi.
- 0
hulluseon wrote: -SNIP- Vähän petyin kun ei voi valmistua alkoholistiksi.Sanovat kyllä että Skimmyllä olisi juabon paperit. Parasta AA-luokkaa.
- 0
hulluseon wrote: Minnuu yrittivät sillon lukiossa houkutella johonkin hienoon kouluun Lappeenrantaan. Torkuin puolittain koko infon, mutta heti kun sanovat että heillä on kivoja juhlia kun kaikki opiskelijat teljetään kouluun saliin ja hirveesti viinaa mukaan heräsin horroksesta. Vähän petyin kun ei voi valmistua alkoholistiksi.No ethän sää olis voinu mennä sinne kuitenkaan, vaikka oliskin voinu valmistua alkoholistiksi. Sait alkoholistin paperit pari kuukautta sen jälkeen, kun sait hullun paperit. Jos oikein muistan, tapahtui tämä silloin kun olit n. kaksi kuukautta vanha...
- 0
Viästi ronssia.
Taisi mennä sijat 1. 2. ja 3. kertoimien mukaan. Roposen itkeskelyt alkaa vähän rassaamaan. Onkohan se ainut meijjän joukkueessa joka hih'tää Atomicilla. Ei suxxet toimi.
// Yhrellä ruattalaisella näytti olevan kans Atomiitit.
- 0
Ei ole hyvä tämä Sfinski kun tuommosia leimaus juttuja taas levittelee.
- 0
Lomalomaloma!
Ainiin, olen aina lomalla :D
lomalomaloma...
- 0
Annostellaanko Jäneksillä lääkkeet peräluukusta, kun niillä on vain sellainen risti siinä turbareiän kohdalla ja ei kai siitä kaiketi mene heinää isompaa?
- 0
o0
Kestääkö Hauta-Masan pää ?
- 0
Ei onnistunut Hautamäki.
- 0
Voi voi ... henkistä valamennusta kiitos.
- 0
Mikäs kuva siellä nyt on ollunna jonka mukamas minä olen tuonne toimittanut?
- 0
Uusi kuva!