- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Sitä miekiin ihmettelen
- 0
Mihin ihmeen kuvaan se sfäiski oikeen kommentoi?
/Niin se näyttää kaikilla että omaan kuvaan olisi kommentoitu
- 0
hulluseon wrote: Mikäs kuva siellä nyt on ollunna jonka mukamas minä olen tuonne toimittanut?Siellä mittään uutta kuvaa ollunnannannanaan.. Hopo linkitti sinne Porsaan kuvan, jonka se sitten poisti kun minä olin kirjoittamassa viestiä siihen. Nyt se mun viesti näkyy kaikkien kirjautuneiden nimellä, siis nimellä osoitettuun kuvaan.. Kyllä sä tierät..
- 0
"Sfäiski, kun se Piru vielä asui Porissa":http://www.youtube.com/watch?v=cBVNUlBA5Pk
- 0
Eli karavaanariHopon vikan koko homma. Löykää joku kepillä Hopoa niin minä voin tanssahdella palkkioksi
- 0
Kaikki vahtaa Tuksun häitä, senkin petturit!
- 0
Nyt alkaa näyttää siltä, notta Sfäiski setä vois mennä vaikka sinne soffalle murisemaan.
- 0
Kivittäkää mieluummin.
- 0
Ma istun jo sohvalla ja askartelen paskartalen tässä sivussa.
Näppis sylissä, toisessa kädessä kolvi ja toisessa kädessä se yksinäinen nalle.
Nyt puhuttiin oikeasta kolvista, eikä siitä mitä poltellaan poikien kanssa metsälenkeillä..
Kiva on selain, kun se päivittää itse itsensä tän FRC.n kanssa ja nykyään se päästä Pokemoniakin katsomaan..
- 1
Tänään tapahtu jotain ennen näkemätöntä. Tilasin tossa *2 päivää* sitten mopoon osia, ja siinä sanottiin toimitusajaksi 3-8 arkipäivää. Ei oo koskaa ennen tullu tilaukset ennen aikojaan.
- 0
vaiski75 wrote: Ma istun jo sohvalla ja askartelen paskartalen tässä sivussa. Näppis sylissä, toisessa kädessä kolvi ja toisessa kädessä se yksinäinen nalle.Mitähän hittoa se hitsaa siinä sohvalla? Kai sulla palopeitto on ja 12kg sammutin? Entäs tulityölupa?
- 0
hulluseon wrote: Mitähän hittoa se hitsaa siinä sohvalla? Kai sulla palopeitto on ja 12kg sammutin? Entäs tulityölupa?Kolmisen vanhaa Böksiä, yksi pleikkari ja sitten omat viritykset päälle.. Modeja menee noihin kahteen X-laitteeseen ja yhdestä on hakattu modpiiri irti, niin liimaan ne ikuisesti kiinni tuonne varmuuden vuoksi.. Pikkasen muuten häiritsee tuo RealBlockerin Avatar tuossa ylempänä.. Lasipöytä on turvallinen paikka tinailla, kun entinen työhuone on nykyään Lego-huone.. Pojat tarvii mediasoittimia työpaikalle ja ei kuulemma tarvi olla HD-sydeemejä, niin siitä innostuin tinailemaan kivasti.. Mutta nyt on pakko lopettaa, ennenkuin menee tuo kolvi tai tinaa suuhun.
- 0
Notta oli mukava lontoon 4 paivan reissu, paljon nahtiin ja koettiin.. Viala 5 paivaa reissua jaljella C=
- 1
Tuomo33 wrote: Notta oli mukava lontoon 4 paivan reissu, paljon nahtiin ja koettiin.. Viala 5 paivaa reissua jaljella C=Mä mietinkin että mihin tuomolta on kadonny ääkköset mutta sielä ei niitä varmaa ookkaa :D
- 0
No eihan taalla niita olekkaan. Jotta loistava huomio!
- 0
Kyllähän sen varmaan sais samalla tavalla, kuin täälläkin saa esim. ë:n ja ï:n...
- 2
mênêê lïïãn hîfîstëlyksï sêmmõnên :)
- 0
Kello on kohta viisi. =)
- 0
Pistin hih'tokisat päälle, ensimmäisenä sanoivat että sumu nousee. Seuravaksi haastateltiin ( aikaisemmin nauhoitettu) huoltopäällikköä joka totesi että keli on kuivempi kuin edellisinä päivinä.
Ei luista :(
- 0
Uuvvet voiteet