Forum - Off-topic

PPPP

FINBULLET

FINBULLET 04.03.2011

• 0
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/kerrostalon_asukkaat.jpg!
Ac3Way

Ac3Way 04.03.2011

• 0
Musti painelee, mustikkakeitto odottelee jo maalissa.
TehBigBunny

TehBigBunny 04.03.2011

• 0
Upea hih'to Mustilta !
TehBigBunny

TehBigBunny 04.03.2011

• 0
Tää rupeaa käymään jännäksi ...
Ac3Way

Ac3Way 04.03.2011

• 0
Lallukka hiihti mainiosti, mutta nyt näytti Mattilla olevan raskas suksi. Tai sitten vaan ei mene vielä täysillä.
TehBigBunny

TehBigBunny 04.03.2011

• 0
Miksi Hellner hiihti noi kiinni, mä en vaan tajua miksi noi ei koskaan pistä Northg7:aa jahtihommiin.
Ac3Way

Ac3Way 04.03.2011

• 0
TehBigBunny wrote: Miksi Hellner hiihti noi kiinni, mä en vaan tajua miksi noi ei koskaan pistä Northg7:aa jahtihommiin.
Ei Petter halua jahtaa nähty ennenkin, joskus ollut jopa naurettavan näköistä leikkimistä.
Ac3Way

Ac3Way 04.03.2011 (edit 04.03.2011)

• 0
Ei mun pää kestä!! Apuva e. Viddu Petter
Mudinski

Mudinski 04.03.2011

• 0
Ei tullut mitalia.
Ac3Way

Ac3Way 04.03.2011

• 1
Viddu Petter
TehBigBunny

TehBigBunny 04.03.2011

• 0
Vähän noi Northg:n temppuilut ihmetyttää.
Pottae

Pottae 04.03.2011

• 4
Naapurin -nyrkillä tapettavat- ihanat mukelot on palannu. Nyt ne pelas sählyä tossa pihalla ..maalina mun ikkuna ja rappukäytävän ovi.
djrunkkari

djrunkkari 04.03.2011

• 0
tj 126 =)
vaiski75

vaiski75 04.03.2011

• 0
Tarjoilija! Yksi samanlainen kiitos.. Onko pierussa muuten kikkareita?
OBLIKAATTORI

OBLIKAATTORI 04.03.2011

• 0
LORD HOPO wrote: !http://pics.kuvaton.com/kuvei/kerrostalon_asukkaat.jpg!
et sitten tuu hopo meijä rappuun sotkemaan tauluja! :D
OBLIKAATTORI

OBLIKAATTORI 04.03.2011

• 0
vaiski75 wrote: Tarjoilija! Yksi samanlainen kiitos.. Onko pierussa muuten kikkareita?
tota pieru hommaa mietiskelin.. voisiko kakkia sisältävää tuhausta luonnehtia "tukevaksi pieruksi" tai "raskaan oloiseksi pieruksi". ehkäpä paskalla käynnin jälkeen keksin vastauksen..
vaiski75

vaiski75 04.03.2011

• 5
OBLIKAATTORI wrote: tota pieru hommaa mietiskelin.. voisiko kakkia sisältävää tuhausta luonnehtia "tukevaksi pieruksi" tai "raskaan oloiseksi pieruksi". ehkäpä paskalla käynnin jälkeen keksin vastauksen..
Heh.. Pakko kertoa koko tarina... Pojat oli täällä Keskeisessä Suomessa viettämässä iltaa ja tietenkin tanssilava sekä pumppuorkesteri tukevoitti jo muutenkin raskasta iltaa... No kumminkin.. Pojat (luetaan kaikki kolme) päätti mennä asioimaan vessassa, kun se nestetasapaino oli pidettävä kohdillaan johtuen kuumasta kesäyöstä. Yksi pisuaarille ja loput pytyille sermien taa, tässä keksityillä nimillä käyty keskustelu: Jaska pisuaarilla: Eihän tämä keltainen neste lopu millään! Timo: Joisit vähemmän ja jättäisit meille enemmän.. Jaska: Pröööt! Jaska: Hei pojat, onko pierussa muuten kikkareita? Timo: Ei ole, miten niin? Jaska: No sitten mulla on paska housussa.
TehBigBunny

TehBigBunny 04.03.2011

• 6
Oikeilla nimillä: Väiski pisuaarilla: Eihän tämä keltainen neste lopu millään! Väiski: Joisit vähemmän ja jättäisit meille enemmän.. Väiski: Pröööt! Väiski: Hei pojat, onko pierussa muuten kikkareita? Väiski: Ei ole, miten niin? Väiski: No sitten mulla on paska housussa.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 04.03.2011

• 0
TehBigBunny wrote: Oikeilla nimillä: Väiski pisuaarilla: Eihän tämä keltainen neste lopu millään! Väiski: Joisit vähemmän ja jättäisit meille enemmän.. Väiski: Pröööt! Väiski: Hei pojat, onko pierussa muuten kikkareita? Väiski: Ei ole, miten niin? Väiski: No sitten mulla on paska housussa.
Tai sitten: Bani pisuaarilla: Eihän tämä keltainen neste lopu millään! Skimmi: Joisit vähemmän ja jättäisit meille enemmän.. Bani: Pröööt! Bani: Hei pojat, onko pierussa muuten kikkareita? Skimmi: Ei ole, miten niin? Bani: No sitten mulla on paska housussa.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 04.03.2011

• 0
Uusi pieru.

Write a post

Sign in to post a post.