- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Ootte juonanna min kaffeemaijot. :(
Mustana.
- 0
En se ollut minä, täältä minä ne jäljet löysin, Warjon eteisestä. Naulasin sen postiluukun ja oven sitten kostoksi kiinni.
- 0
Ei ole hyvä tämä maitotölkin naulaaminen.
Tuppaa ruveta vuatamaan.
- 0
Olipas mahtava kertausreissu. Täytyy myöntää, että itsellä oli hieman erilainen kuva kertausharjoituksista ennen tätä. Ei ollut mitään makkaranpaistoa ja teltassa makoilua. Leirillä oli paljon toimintaa, useita hyökkäyksiä ja vähän unta, mutta asenne oli rento. Kovin moni IT-ressu ei varmaan pääsee niittamaan ryhmää laskuvarjojääkäreitä. Kokonaisuutena oli todella hieno keikka, 2 vuoden päästä lupailivat seuraavaa. Odotellaan :D
- 0
Uusi kertaus
- 0
Hyvät kaffet.
Laitoin maijjot omasta tölkistä, en siitä missä lukoo 'Skimmerin maijjot, elä jua'.
- 0
"Järkky-Jännä' tämä Lemaanssi.
- 0
Kun ei näy tämä Euro2 minulla. Katon moottoripyöräilyä nytten. Ajoko ne taas kolarin?
- 0
Ei mutta on todella tiukkaa.
- 0
Kohta tulee ukkoneeeeeen.
- 0
39min jälellä... yöllä kattoin vähä ku ajoivat pimmees. iha hienoo
- 0
33min jäljellä, 6sek eroa Autin ja Pözöön välillä :D
- 0
Hitto ku tota lemanssii kattoo ni tulee vaa mielee et Forza 4:ssä 16 kuskin endurance nyrrel tai le manses ois aika fakin jees!
- 0
Olipa upea kisa.
Onneksi Audi voitti, Pöz´ööllä oli välillä aika kyseenalaista ajoa.
- 1
mä oon bäk from mökki. Oliko ikävä? =)
- 1
Finski fani wrote: mä oon bäk from mökki. Oliko ikävä? =)Joo! Me oltiin ihan hukassa ilman sinua..
- 1
vaiski75 wrote: Joo! Me oltiin ihan hukassa ilman sinua..Aikun mukava tiätää. Syrän! Te ootte ainoo asia mitä ikävöin mökillä! < 3
- 3
Oli kivasti kämpän ovi auki, kun heräsin aamulla. Eikä ollut eka kerta. Se tykkää pongahtaa auki, jollei sitä paiskase kunnolla kiinni.
Ei tulleet naapurit kylään aamukavhille, vaikka ovi oli auki :(
- 0
IHQ RAXU POXU!
- 0
Heikki Kovanlainen.