- 3
Forum - Off-topic
PPPP
Toikin on huvittavan näköstä kun ne suojautuu tolta satavalta romulta.
- 0
Schimanski76 wrote: Miulla on kylymä!Kuurasta katsoo pienoinen Norpan pää. Huurteesta tuijottamaan käy silmät lumiset, väriset jään..
- 0
Osaako teistä kukaan sanoa mistä asetuksista ja miten saan laitettua tään koneen niin, että ruutu ei liiku ^ylös tai alaspäin^ kun pelaan esimerkiksi Miniclipissä jotain ^todella hauskaa^ peliä ja painan vaikka nuolinäppäintä alaspäin niin ruutu lähtee valumaan alaspäin eikä pelistä tule yhtään mitään.
- 0
klikkaapi sitä peliruutua niin ei pitäs liikkua vaa komentojen pitäs tapahtua "peliruudun" sisällä.
- 0
Uusi informatiivinen postaus.
!http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2011/06/funny-pictures-jedi-squirrel-levitatin-ur-nuts.jpg!
- 0
Ei toiminu.. Ei oo kyllä mun viikko tämä ^eikä ollu viimeviikkokaan^. Aamulla pitäs herätä 5.30 kesätöihin, hyvin jaksaa..
- 3
FIN xxDRIFTERxx wrote: Ei toiminu.. Ei oo kyllä mun viikko tämä ^eikä ollu viimeviikkokaan^. Aamulla pitäs herätä 5.30 kesätöihin, hyvin jaksaa..No vittu kyynel.. viimeset 5 vuotta heränny 4.00-4.30 vittu se o nykynuorisolla rankkaa, vedä ittes hirteen? ;D
- 0
6-18 oot ollu joka päivä?
- 0
No eipä siinä sitte kauaa mee ku tolla 12 tunnin työpäivällä oot eläkkeellä. Onneksi olkoon :)
- 3
No niin lapset, Hullu-setä kertoo vähän työajoista nyt tässä näppärästi.
Amiskassa olessa rahoitin sen aikaisen autoilun ja koulun käynnin ajamalla taksia. Milloinka? No viikonloppuisin. Eli himaan perjantaina noin klo 13-14 ja siitä suoraan suntikset päälle ja ajoon. Päivystys kesti sinne sunnuntaille iltapäivälle. Joka viikonloppu. Ja sitten kun alko kesäloma, ajoon samoin tein ja samalla tavalla päivystysvuoro. Eli loppui edellisenä viikonloppuna ennen koulun alkua.
Viime talvena 2.30 ylös, 3.00 jo lämmitelemässä konetta ja 3.30 ajossa. Kotiin klo 20 ja 22 välillä.
Nyt vasta klo 5.30 lähtö ja himassa about 21, joskus aikasemminkin.
Eli 12 tunnin työpäivä on ihan nössöjuttu.
/// Ja minkä takia ihminen kiusaa itteänsä järkyttävillä työtunti määrillä? Infran palkat on sen verran hyvät, että viitsii vaikka alalle ei minkään näköistä koulutusta. Jos sais tehdä viikonloputkin, niin aina olisin töissä enkä huutelemassa kylillä.
- 1
Kyllä mäkin heräsin eilen 5.30..... Päivällä kylläkin.
Olisin sinuna tyytyväinen että saa ees töitä!
- 0
El PiNk DeViL wrote: Kyllä mäkin heräsin eilen 5.30..... Päivällä kylläkin. Olisin sinuna tyytyväinen että saa ees töitä!Mikset sä saa?
- 9
Paperissa merkintä notta muumilimpparinarkomaani
- 2
FIN xxDRIFTERxx wrote: Mikset sä saa?No kun kysyntää on joka paikkaan paljon. Mä soitin samana päivänä kun oli ilmotus että haetaan työntekijää, niin oli jo menny kaikki paikat.
- 2
No woe fattu mie sanon.. Jos sattuis tällä hetkellä olemaan töitä, niin kyllä mä mielelläni niitä tunteja tekisin niin paljon kuin mahdollista..
On se jännä, kun nykyään on vaikeaa saada töitä, ja sitten joku, jolla on töitä valittoo työa ajoista.. Mie en vaan ymmärrä.
Edit: 1.1.2010 Piti lähteä 6 aikaa siivoomaan Love Hotellia lahdessa.. 6 aikaan alotin, ja lopetin 5 jälkeen päivällä.. Yhtään en valittanu, vaikka olikin fittumaista suoraan sanoen. Kotona olinvasta ilalla seitemän jälkeen..
- 2
FIN xxDRIFTERxx wrote: 6-18 oot ollu joka päivä?ei kyl mä vedän viidestä yhteen, 8h, joskus viidestä yheksään. Rispektit hullulle, se sentää oikeesti tietää mitä on tehdä vitusti töitä. jos yhden kesän joutuu vetää 12h päiviä ni onpa paha, entises firmas jos sai 12h aikana päivän tehtyä pulkkaan oli aika vitun jepa ja sillonki oli sit 6päivästä työviikkoa. En väitä et työni on raskainta, mutta kuka vaa teist voi kokeilla roudata 20km päivässä perässään täyttä roskalaatikkoa ja välillä vähä nostella sitä ja sivussa vedellä rappusia ylös alas. Ei se sitä lepposintakaan ole.
- 0
El PiNk DeViL wrote: No kun kysyntää on joka paikkaan paljon. Mä soitin samana päivänä kun oli ilmotus että haetaan työntekijää, niin oli jo menny kaikki paikat.Mikset hae sille sun sukulaiselle joka vaihtaa ja myy nii renkaita
- 0
FIN xxDRIFTERxx wrote: Mikset hae sille sun sukulaiselle joka vaihtaa ja myy nii renkaitaNo kyllä mä sielä joskus oon kesätöissä ollu pesees autoja ja muuta pikkuhommaa. Ei se jokakesä ota sinne, enimmäkseen tekee ite suurimman osan hommista.
- 0
El PiNk DeViL wrote: No kyllä mä sielä joskus oon kesätöissä ollu pesees autoja ja muuta pikkuhommaa. Ei se jokakesä ota sinne, enimmäkseen tekee ite suurimman osan hommista.Mee AD-varaosakorjaamolle, viimeks tänään sain kuulla kuinka ne on kusettanu jotaki tietämätöntä.
- 1
Tuomo33 wrote: Edit: 1.1.2011 Piti lähteä 6 aikaa siivoomaan Love Hotellia lahdessa.. 6 aikaan alotin, ja lopetin 5 jälkeen päivällä.. Yhtään en valittanu, vaikka olikin fittumaista suoraan sanoen. Kotona olinvasta ilalla seitemän jälkeen..Eihän tuata Love Hotelli ole ollu enää pitkiin aikoihin... Eikös se oo Tivoli nykyään? // Hei, hetkinen. Mähän olin siälä uutenavuotena... Sori jos olin sotkenu. =P