Forum - Off-topic

PPPP

pokalemestari

pokalemestari 12.06.2011

• 1
"Paska maa..":http://www.youtube.com/watch?v=jrLx27Wo9t0
TehBigBunny

TehBigBunny 12.06.2011

• 0
_"... maailmanmestari hei ! ..."_
Finski fani

Finski fani 12.06.2011 (edit 12.06.2011)

• 0
Ilta menee Sentencedin ja Sandelsin jämien kanssa. Pitää palailla mökkeilystä. Olikos se warjo Sentenced fani, vai muistanko väärin? Mikä on paras biisi taikka levy? // Ei hemmetti, multahan puuttuu kaikki alkupään levyt. Pitääkö huamenna lähteä käymään levykauppa x:ssä? Amok ny on ainaski hankittava... //// Ja nyt alko viltuttaa ko en nähny heitä koskaan livenä... =(
TehBigBunny

TehBigBunny 12.06.2011

• 0
Noon kaikki paras-levyjä.
TehBigBunny

TehBigBunny 12.06.2011

• 0
Letkusta saa jos ei näitä korjaa, se.
Finski fani

Finski fani 12.06.2011

• 0
TehBigBunny wrote: Letkusta saa jos ei näitä korjaa, se.
Ei oo kaikki paras-levyjä! Toiset vaan on hieman vähemmän parhaita, ku toiset. Funeral album, esimerkiksi ei nappaa yhtä paljon, ko Frozen. En vaan maha sille mitään. Mulla on kurahousut! Letku ei maha mulle mitään!
hulluseon

hulluseon 12.06.2011

• 0
Finski fani wrote: Mulla on kurahousut! Letku ei maha mulle mitään!
Mualiman huonoin tekosyy...
Finski fani

Finski fani 12.06.2011

• 0
hulluseon wrote: Mualiman huonoin tekosyy...
Kurahousut > anything!
hulluseon

hulluseon 12.06.2011

• 0
Onks sulla veretty ne kurahousut kaulaan asti?
Finski fani

Finski fani 12.06.2011

• 0
hulluseon wrote: Onks sulla veretty ne kurahousut kaulaan asti?
Piän yli oikkeen!
TehBigBunny

TehBigBunny 12.06.2011 (edit 12.06.2011)

• 0
Finski fani wrote: Ei oo kaikki paras-levyjä! Toiset vaan on hieman vähemmän parhaita, ku toiset. Funeral album, esimerkiksi ei nappaa yhtä paljon, ko Frozen. En vaan maha sille mitään. Mulla on kurahousut! Letku ei maha mulle mitään!
'Uusi sivu'-bugista puhuin. Sie olet liijjan hulttio notta letkulla enää paremaksi tulisit. Huuvvot enää auttaa. Funeral on paras. // End of teh roadin vikalta keikalta se jutuupista katsoo. Sitten tuloo takasin niin saa ne huuvvot.
Finski fani

Finski fani 12.06.2011

• 0
Se on kahtottu moneen kertaan, ja jos samanlainen fiilis olis mukana levyllä, niin olis kyllä paljon parempi. Mutta se keikka on ainutlaatuisuudessaan niin uniikki, että sitä ei voi ottaa mukaan levyjen vertaamiseen. Liian epäreilua. Kah, ukkonen.
Schimanski76

Schimanski76 12.06.2011

• 2
Saareen souvettii ja kapakassa vähän.Se oli kivaa.Huomenna ei.Sfäiski vika.
hulluseon

hulluseon 12.06.2011

• 1
Hamilton hoitaa.
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 13.06.2011

• 0
"Kukas se siällä trollaa":http://www.youtube.com/watch?v=UnyDwhURYDA
Finski fani

Finski fani 13.06.2011 (edit 13.06.2011)

• 5
Kello kahden uutisista, hyvää yötä. - Suosittu Top gear sarja jatkuu 26. päivä kesäkuuta. - Oulussa on liikkunut häiriköivä autonrämä, johon on maalattu liaskoja. - Viiksekäs mysteerimies on ajanut Suomen karaokebaarit vararikkoon. - Ympäri Suomen on havaittu enkelimaalauksia hiekkakentillä, pelloilla sekä Alkö-myymälöiden edustoilla. - Suositut muumilimpparit vedetään kaupoista liiallisen muumipitoisuuden vuoksi. - Tuntematon mieshenkilö ahdisteli Jenni Vartiaista lähi Siwassa. Saimme kommentin ohikulkevalta kookkaalta jänikseltä; "hulluseon". Seuraavaksi sää. - Myrskyjä ja trombeja, ei niin kivasti. Piilottakaa letkunne.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 13.06.2011

• 0
Japspeedin Scooby on löydetty! :)
Pytzi

Pytzi 13.06.2011

• 0
FIN xxDRIFTERxx wrote: "Kukas se siällä trollaa":http://www.youtube.com/watch?v=UnyDwhURYDA
miumatti vol.2
vaiski75

vaiski75 13.06.2011

• 0
Schimanski76 wrote: Saareen souvettii ja kapakassa vähän.Se oli kivaa.Huomenna ei.Sfäiski vika.
Siistii..
jimmykojootti

jimmykojootti 13.06.2011 (edit 13.06.2011)

• 0
On se kiva kun boksi sekoaa... Väittää, että maksutavat ovat vanhentuneet, kavereita ei ole, familysettingssissä on kaikki kielletty ja paskottu... mitähän tää mun boksi vielä keksii mun pään menoks. Ei ole hyviä nämä mikkisoftan laitteet... E: ja nyt kaikki toimii

Write a post

Sign in to post a post.