Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.09.2011

  • 1
Forssanetti....
Mace

Mace 27.09.2011

  • 0
El PiNk DeViL wrote: Forssanetti....
ei ikinä...
vaiski75

vaiski75 28.09.2011

  • 1
Aiwan wiltun huono päivä takana.. Ei vain aina jaksa ymmärtää toisia ihmisiä.. Joten: !http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/5e/9z6/bawq/182079/844432139.gif!
savulohi

savulohi 28.09.2011

  • 0
Ei ole hyvä tämä aivastus.
Zolvi

Zolvi 29.09.2011

  • 1
Lähdin parin päivän retkelle äireen työ. Piti ottaa boxi mukaan, et saa pelata Battlefieldin betaa. No kiireissä pakkasin omat, akan ja koiran romut mukaan. Tarkastin vielä kaikki tavarat, et oon pakannu ne. No pääsin perille ja alkasin viritteleen piuhoja kii, nii huomasin headsetin jääneen kotia. Löysin täältä kyllä toisen headsetin ja jakoin piuhojen laittoa. Sit huomasinkin tärkeimmän puuttuvan, eli kuvapiuhan. Siellä se ny jököttää pöydällä 15km päässä. Voi elämän karut kävyt!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 29.09.2011

  • 1
Fortsanetti ja Fortsa 4:en *valkoset* vanteet..
Tuomo33

Tuomo33 29.09.2011

  • 0
Se on kohta taas hermoromahdus.. Etteikö jo muutenkin ole niin helvetin vaikeeta. VITTU!
Mace

Mace 30.09.2011 (edit 30.09.2011)

  • 0
"*ERROR*":http://forza3.forzamotorsport.net/en-us/exceptions/error.htm?aspxerrorpath=/_templates/homepage.aspx Edit: Lisää "erroreita":http://forzamotorsport.net/exceptions/error.htm?aspxerrorpath=/forums/ShowForum.aspx , nyt alkaa jo oikeesti vi*uttaa..
PetuK

PetuK 30.09.2011 (edit 30.09.2011)

  • 0
-Vituttaa toi jatkuva itkeminen jostain effin videopelin vanteiden valkoisuudesta. Tsiisös, että on rankkaa tää elämä...- EMM (vaikka eri topikissa ollaankin) e/ tai no on sittenkin. Tällä en tarkoittanut mitenkään henkilökohtaisesti ketään vastaan. Koko asia nyt vaan niinku yleisesti naurattaa. Joo, totta, naurattaa. Eihän nyt oikeastaan edes vituta.
jazgaman

jazgaman 01.10.2011

  • 0
Macela94 wrote: "*ERROR*":http://forza3.forzamotorsport.net/en-us/exceptions/error.htm?aspxerrorpath=/_templates/homepage.aspx Edit: Lisää "erroreita":http://forzamotorsport.net/exceptions/error.htm?aspxerrorpath=/forums/ShowForum.aspx , nyt alkaa jo oikeesti vi*uttaa..
Joo, eipä tuo toimi, onko tosta olemassa mitään virallista juttua missään et mitä tolle sivulle on tapahtunu? Ei muuten mut kuvia vaan jäi sitte tonne..
DarkWarjo

DarkWarjo 01.10.2011 (edit 01.10.2011)

  • 0
KRAAAAAAAAAAAAAAHHH! Vittu, tais hajota poweri pelikoneesta.. saatana.. // huh, komento takaisin... perusteellisella putsaamisella sain sen toimimaan.. oli pölyt silleesti kivasti piilossa ettei saanu normi imuroinnilla irtoamaan...
sjamy

sjamy 01.10.2011

  • 2
Megavitutuksen multihuipentuman saatanahyppyri päin naamaa... eniten vituttaa kaikki
teemu1337

teemu1337 01.10.2011 (edit 01.10.2011)

  • 1
Forzamotorsportin sivuilta ei saa enään mitään forza kolmoseen liittyvää settiä ulos? Erroria taas vaan pukkaa kun sieltä alhaalta kliketi klikkaa sitä forza3 banneria. Ps. Vähäsen viltuttaa kun pari kuvaa otin pitkästä aikaa ja nyt niitä ei saa ulos. No bäfän betaa sitte. e/
We've encountered an error while processing your request. Please try again.
ee/
Teemu1337 doesn't have any galleries to share
vaiski75

vaiski75 01.10.2011

  • 0
Menin tunnustamaan naapurin tytölle, että olen ihastunut siihen kovin.. .. No OK! Sanoin rakastunut.. Stana.. .. Tästä aukeaa uusi helwetti tai jotain.. Sfäde raotti sisintään ja se oli kuin halolla päähän lyöty.. Ei puhuttu viiteen minuuttiin, vain toljotettiin toisiamme.. .. Jotain kauheeta tässä nyt tapahtuu, ihan varmasti..
DarkWarjo

DarkWarjo 01.10.2011

  • 0
niin tai näin, aina väärinpäin... GL ja HF sfädelle.
Mudinski

Mudinski 02.10.2011 (edit 02.10.2011)

  • 8
Mä haluan eroon silmälaseista... Mä haluan eroon miun ylipainosta. Silmälaseista pääsee eroon rahalla ( 3000€ ). Jota ei nyt tullut Lotosta tänään... Pituutta 185cm, painoindeksi 39 ja lääkereiden taulukoiden mukaan 50kg pitäisi laihduttaa jotta olisin normaalipainoinen... Et sillä lailla... Ja tosiaaan 19v... Vittu mihinkä kuntoon oon päästänyt itteni... Eilisellä baarikiekalla sain viimeisen niitin tähän asiaan. Miten oikeasti yksi lause tietyltä henkilöltä voi aiheuttaa sellaisen tunteen sisimmässä ? Ihan oikeasti... Tunne ei ollut vihaa, eikä suruakaan, vaan enemmänkin silmät aukaiseva tunne. Ihan oikeasti... Se on ollut mulle ihan sama vaikka joku lääkäri vittu näyttäisi karttojaan yms puhuisi sairauksista, mutta jos kiinnostukseni kohteeni sanoo sen minulle omin sanoin niin... Tiedättehän... Protskudiietti starttaa Maanantaina. "Hirveät" 2vko tulee olemaan, se on varma, mutta jospa 2vko päästä edes hymyilyttäisi kun käväisee vaakalla tai katsoo peilistä itseään... 2vko jälkeen alkaa "perus"kuntoilu ja ihan oikeasti säännöllinen ja terveelliset elämäntavat... Sen tiedän että yksin en tähän pysty vaan tarvitsen todellakin jonkun hänenlaisen "auttamaan" tämän kanssa... Jonku joka oikeasti potkii mua perseelle alkuvaiheessa jotta saan siitä kiinni... Täällä mää vain puhun tälläisistä asioista... Vittu... Vähän deeppii shittii...
vaiski75

vaiski75 02.10.2011

  • 5
Pisteet Mudille, sanon minä.. Ja me kaikki kyllä luvataan potkia sinua persauksiin.. Älä silti teurasta itseäsi tai ota asioita liian raskaasti.. Minä lupaan heti huomenna aloittaa lenkkeilyn, ihan vain niinkuin seurana..
TehBigBunny

TehBigBunny 02.10.2011

  • 3
'Karppaaminen' on helpohko tapa pudottaa painoa varsinkin jos sitä on reilusti. Aamu/ilta: Muna + pekoni Päivä: Liha + salaatti. ja jos on ihan pakko jotain napostella niin pähkinöitä/manteleita. Paino putoaa kuin lonkero Schimmylle.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 02.10.2011 (edit 02.10.2011)

  • 5
Mulla tapahtu sama "valaistuminen" jo aika nuorena, mä olin sillo kolmetoista just täyttäny mun mielestä. Mä halusin päästä eroon kans ylipainostani. Mä aloin käymään salilla (kaikki sano ettei kannata alkaa käymään salilla niin nuorena kun pituuskasvu loppuu jne..) ne oli oikeessa tai sitten ei. Pituuskasvu ei loppunu ja samalla löysin itelleni mukavan uuden harrastuksen. Nyt oon käyny vähän alle puolitoista vuotta salilla enkä oo vielä kertaakaan kyllästyny. Painoa on pudonnu vähän siitä kun silloin kun alotin mutta pituutta on tullu lisää jotain kymmenen senttiä tai enemmän. Aamulla syön puuroa jos mahdollista (puuroholisti : D), koulussa syön ruuan yleensä, tai ainakin salaattia pyrin ottamaan aina, ja jos ei tykkää salaatista niin salaatinkastiketta voi laittaa vähän. Kotona syön välipalan (ruisleipää ja omena) ja lämpimän aterian. Sitten illalla syön taas puuroa ja omenan : D Mitenkään muuten en oo painoo pudottanu kun salilla käymällä ja jenkkifutiksessa sitä putoo väkisinkin. Molemmista tykkään ja molemmat on hyödyllisiä. :) Saliharrastus on siitäkin hyvä että siinä tulee myös lihaksia. Taas on pinkki aukonut suutaan. Oikeesti mun kaikki ateriat on vaan pelkkää muumilimua ;) Mitäköhän mää hourin oikeen tuola ylempänä. (Painoa on pudonnu vähän mutta pituutta tullu......) Painoa on tullu lisää mutta rasvaprosentti on laskenu tarkotin : D Kannattaa tulla just heränneenä tänne hourimaan. Mä painun tästä aamupuurolle ja muumilimulle. Sit tuun takasi jakamaan pinkin väsymysneuvoja osa 37. Viimeksi laskeman mukaan oma rasvaprosentti on 19% (kesän lopulla) Tosin talven tullen alotan massankeräyksen ja keväällä alan taas polttamaan läskejä.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 02.10.2011

  • 3
Pistän nyt tähän toisen viestin perään kun toi ylempi on jo niin epäselvä, väsyneenä kirjotettu ja loppuun editoitu : D Mudi: Ei kannata yrittää mitään superpudotuksia lyhyessä ajassa vaan pudottaa painoa maltilla ettei tuu mitään takapakkia jos ajattelee että pudotampa 20kg siinä ja siinä ajassa. Siinä tulee vaan enemmän surulliseks jos ei onnistu ja koko homma loppuu siihen. Kannattaa laittaa itelleen tavotteet, mielummin liian matalalle kun liian korkealle. Sitten tulee hyvä mieli kun on päässyt tavoitteeseensa tai sen yli. Itsellä on tavoitteena saada oma painoindeksi ens kesäksi sinne normaalin 15 nurkille. Tuo homma töppäs viime kesänä ja sen takia rasvaprosentti jäi ylös. Onnea mudille painonpudotukseen ja jos tulee jotain vitutuksen aihetta niin tänne saa jakaa sen. Sfäiskikin lupasi laittaa Reinot kaappiin ja lenkkarit jalkaan! :)

Write a post

Sign in to post a post.