Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

TehBigBunny

TehBigBunny 02.10.2011

  • 5
El PiNk DeViL wrote: Sfäiskikin lupasi laittaa Reinot kaappiin ja lenkkarit jalkaan! :)
... koska 'Siwa on vielä auki' :(
Ac3Way

Ac3Way 02.10.2011

  • 2
Omasta kokemusesta voin sanoa, että laihduttamisesta ei ole mitään iloa. Elämätapa muutoksista sen sijaan on, muuttaa oikeasti asioita miten toimii elämässä ja mitä ostaa sekä mitä syö. Sitten sitä huomaa miten elämä paranee samalla, kun yleinen olokin paranee ja lopulta sitä huomaa olevansa parempi ihminen mitä vuosi sitten. Kiva fiilis, kun tietää onnistuneen jossain kerrankin :)
sjamy

sjamy 02.10.2011 (edit 02.10.2011)

  • 0
Tähän liittyen... asia joka mua on vituttanut aina. Ns. en liho, vaikka olisin kuukauden 4000kilokalorin kuurilla, ei tuu rasvaa, paino voi nousua, mutta rasvaprosentti pysyy aina vaan matalana. Toki joku vois ajatella että "siistii, ei läskii!" mut eihän se vaan ole näin.. itteäkin häiritsee kun jänteet paistaa käsistä ja ja jokaikinen lihas paistaa ihon läpi. Tää on oikeesti aika perseestä, vaikkei sitä ehkä heti uskoiskaan.. Pituutta se 185cm ja painoa 85kg, aina olen ollut normaalipainoinen tai vähän yli ja peruskuntoinen. Mutta rasvaa ei vaan ole. Lääkäreistä ja ravintoterapeuteista ei oo ollu paljoa apua.. Faaaak dis, ensvuoden makaan boxilla ja vedän mäkki/rilliruokaa kokoajan. Sekin tässä vituttaa kun aina on nälkä, vaikka maha olis täynnä silti nälättää.. Kerran sain nostettua painoa n. 10 kiloa, vaan rasvaprosentti ei noussut, itseasiassa laski vähän... Ja niin, mikään himourheija/salillakäyjä en ole, kerran pari kuussa tulee lenkkeiltyä tai käytyä salilla. Toivoisin että rasvaa olis vaikka vähän liikaa, kuin tää nykyinen ihan liian vähän.. Avautuminen.... - sit vituttaa suklaapatukoiden pakkaus, tarvii vähintään viis kättä että tuommosen saa auki (EVO) Ja mopokuskit vituttaa... ...ja naiskuskit... ...ja syksy, ja talvi, ja kevät, ja kesä... MIKÄÄN EI KELPAA! Hyvät päivänjatkot teille! //// niin ja kaveri joka on ollu muutaman kuukauden sairaalassa, vaipu nyt virallisesti aivokuolleeseen tilaan, vittu ei oo kivaa
Mace

Mace 02.10.2011

  • 0
Aika menee liian nopeesti, mutta silti ei malttais odotella jotai jota odottaa...
Ac3Way

Ac3Way 02.10.2011

  • 0
Macela94 wrote: Aika menee liian nopeesti, mutta silti ei malttais odotella jotai jota odottaa...
Muista nyt kuitenkin huomenna kouluun mennä! Parempi oppia se kertomataulu niin voit sitten mulle kertoa sen koulupäivän jälkeen, kun en jaksa enää Forzan demoa pelata. ^varmaan tulee demo joskus kello 13 aikasintaan^
Mace

Mace 02.10.2011 (edit 02.10.2011)

  • 0
Pff.. tottakai kouluun meen, ei innosta oikein 8-16:45 päivä... ^Eikä tehdä mitään johtopäätöksiä siellä^
DarkWarjo

DarkWarjo 02.10.2011

  • 0
Ei se demo niin hieno oo etteikö sitä jaksas koulun loppuun odottaa :) Mut kyl se sen verran antaa maistiaista ettei millää malttas kokoversioo oottaa.
Mudinski

Mudinski 02.10.2011 (edit 02.10.2011)

  • 0
Mitkä autot siellä nyt sitten on testattavan ? Vissiinkin se Alppi pätkä ajettavana vain ? edit: Vitut tää ollut saatana Forza 4 topic...
Mace

Mace 02.10.2011 (edit 02.10.2011)

  • 1
Sallikaa mun nauraa :D siis en sitö demoa sillain venaa :D Haha Tarkotin vaan yleisesti että aina tällain viikonloput yms menee nii nopeesti, mutta sillon ku jotai asiaa venaat nii tuntuu että sen osalta aika ei kulu millää.
Pytzi

Pytzi 02.10.2011

  • 0
FGB Mudi wrote: Mitkä autot siellä nyt sitten on testattavan ? Vissiinkin se Alppi pätkä ajettavana vain ?
alppi pätkiä vain ratoina ja autoina mercuru gougar, bmw m5 f10, ferrari (548 tai jotain tohon suuntaan), joku musta valko punainen pgani zonda ja sit oli subaru 2010 tai 2011 vuoden en nyt vaan muista
Pytzi

Pytzi 02.10.2011 (edit 02.10.2011)

  • 0
mä oon niin hyvä täs double poustis ja sori kun väärä topic
Mace

Mace 02.10.2011

  • 1
Pytzi wrote: mä oon niin hyvä täs double poustis ja sori kun väärä topic
Jokainen on jossain hyvä.
DarkWarjo

DarkWarjo 02.10.2011 (edit 02.10.2011)

  • 0
Pytzi wrote: alppi pätkiä vain ratoina ja autoina mercuru -gougar- ELIMINATOR, bmw m5 f10, ferrari (548 tai jotain tohon suuntaan), joku musta valko punainen pgani zonda ja sit oli subaru 2010 tai 2011 vuoden en nyt vaan muista
Ja sen verran ot:tä vielä et sentää 3 eri versioo siit alppi radasta. ja topiikkiin sen verran et perkele ku vituttaa ku nilkka paskana.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 02.10.2011

  • 3
Täältä myös tsemppaukset Mudille!!! Tiedän jossain määrin tuskasi, koska mullekin alkoi kertyä ylipainoa vähitellen vakiduuniin pääsyn jälkeen + pikkujäbän tultua kuvioihin. Reissuilla kun tulee syötyä miten sattuu ja kuntoiluun jäävä aika on vähentynyt reippaasti. Sinänsä fillarointia on tullut onneksi harrastettua säännöllisen epäsäännöllisesti myös viime vuodet ja pyöräilykunto on ollut koko ajan kohtalaisella tasolla, mutta nyt vuodenvaihteessa aloin oikeasti kyllästymään peilikuvaani. Pituutta mulla on kaiketi n. 181 cm ja painoa oli pahimmillaan lähes 110 kg. Nyt on lähtenyt ekat 10 kiloa pois eli oon taas neuvolassa punnittavien joukossa :) Tavoitteena olisi ens kesään mennessä pudottaa toinen kymppi pois ja löytää niiltä nurkilta pysyvä tila. Toki olisin edelleen taulukkojen mukaan ylipainoinen, mutta onneksi nytkin on ollut kaikki veriarvot kohdallaan eli sen suhteen ei ole ainakaan toistaiseksi kauheaa painetta. Mitään isoa muutosta en ole ruokavaliooni tehnyt. Vaalean leivän + makeat syömiset olen pyrkinyt jättämään vähemmälle ja über-rasvaisia ruokia nautin harvemmin. Mottona on "kaikkea kohtuudella" syömisten suhteen. Siihen sitten toi jonkin verran elpynyt pyöräilyharrastus päälle, niin kokolailla kivasti on jo nyt alkanut sopia vaatteet, jotka jäi pieneksi monta vuotta sitten. Siitä huomaa kehityksen vielä vaakaa paremmin, koska tunnetusti lihas painaa läskiä enemmän!
Tuomo33

Tuomo33 02.10.2011

  • 0
Jos sie mudi pidät tavoteesta kiini, niin kyllä sie onnistut. Tsempiä. Itsellä on asia jokseenkin toisellalailla.. Mie liikun hyvin vähän, ja vaikka söisinkin kuin sika niin mie en oikeastaan liho yhtään.. Mie oon n.178cm ja painoa ~60kg.. Jos miulla paino nousee, niin ei sitä ulkosesti huomaakkaan.. Oishan se mukava kun sais tuota massaa luiden ympärille, kun muutamassa kohtaa tahtoo lut vähän olla enemmän esillä..
vaiski75

vaiski75 02.10.2011 (edit 02.10.2011)

  • 4
Sjamy on näemmä kohtalotoveri.. Syön kuin hevonen ja rasvaprosentti on nolla. Mutta sillä mennään eteenpäin sanoi mummo lumessa. Kerran yksi täti sanoi, että voi kun sinä olet laiha.. Johon sitten vastasin, että voi kun täti on läski.. Ei olla puhuttu tuon small talkin jälkeen ikuna.. --- Äskön kun ajelin autolla ja oli aikaa miettiä, niin: Aloitin tupakkalakon ja päätin etten mene ostamaan kaupasta yhtään olutta. Jatkojalostin hienoja ajatuksiani ja suunnittelin ostavani kaupasta pelkästään terveellistä ruokaa ja nauttia sitten illalla niitä vihreän teen kanssa. Järjettömän hyvä fiilis nousi pintaan siinä ajellessa ja tunsin miten terveys kohisten nousi jo pelkästä ajatuksesta.. Ai miten kävi? Olin tupakkilakossa tunnin, kädessäni on olut ja Pizzalähetin pitäisi ihan kohta olla ovella.. Banin vika!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 02.10.2011

  • 0
Itteä vituttaa tuo kun on pitäny joskus tupakointi alottaa.. Ja vielä näin nuorena :( Ei oo hyvä urheilijan tupakoida, happi loppuu ja muuta paskaa. Siitä kun pääsen irti niin oon tyytyväinen. Muumilimpparin käyttöä en lopeta.
Mace

Mace 02.10.2011

  • 1
En tupakoi, hiema ketuttaa ku sitä jokasen täytyy kysyä että miksi en.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 02.10.2011

  • 1
Macela94 wrote: En tupakoi, hiema ketuttaa ku sitä jokasen täytyy kysyä että miksi en.
Hyvä päätös, eikä kannatakkaan. Siitä ei oo mitään hyötyä. Menee vaan rahat ja terveys ja sä haiset pahalta. Miks mä en tajunnu tätä ennemmin..
Pottae

Pottae 02.10.2011

  • 1
Melekee vaippaikäsestä asti ollu diabetes ja astma, niin on jääny nuo tupakat sun muut maistamatta. Astma onneksi "parantui" tuossa vuosia sitten, kun ruokavalio muuttui diabeteksen takia ja sillon tuli muutenkin urheiltua paljon.. Nykyään ainoo pahe on tuo isojen poikien juoma. Tsemiä vaan Mudille!

Write a post

Sign in to post a post.