Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

Zolvi

Zolvi 02.10.2011

  • 1
Joo täältä kans tsemejä Mudille!! Nuorempana tuli pelattua jääkiekkoa ja punttia nosteltiin sen jälkeen. Mukaan tuli isojen poikien muumilimut ja naiset. Lopetin pyöräilyt vielä samoihin aikoihin ja painohan siinä nousi aikalailla. Armeijassa paino tippui ja taas kun pääsi siviiliin niin se nousi takas. Olin armeijan jälkeen rakennuksella töissä 4kk ja joka päivä tuli tehtyä aamusta iltaan töitä. Paino tipahti taas normaaliin. Sen jälkeen paino pysyi pari vuotta aika normaalissa kohtaa. Löysin nykyisen naiseni ja lopetin tupakin polton. Paino pamahti lopettamisen jälkeen ennätyslukemiin ja sai sanoa neuvolan puntarille hyvästit. Muutama vuosi meni ja nyt sitten viimme vuonna päätin, että jotain on tehtävä. Ensin ruokavalioon muutosta ja sillä mentiin muutamia kuukausia. Sit aloitin salireenit ja löysiä on saatu pois aika hyvin. Lihasta tullut jonkin verran, mut paino ei ole tippunut varmaan kun pari kiloa. Huomenna aloitan 3 päivää viikossa ohjelman ja välipäivinä lenkille. Tähän asti ei ole tehtyä kun 2 päivää viikossa ja ilman lenkkeilyä. Saa nähdä kuinka käy.
hulluseon

hulluseon 02.10.2011

  • 4
vaiski75 wrote: Sjamy on näemmä kohtalotoveri.. Syön kuin hevonen ja rasvaprosentti on nolla. Mutta sillä mennään eteenpäin sanoi mummo lumessa. Kerran yksi täti sanoi, että voi kun sinä olet laiha.. Johon sitten vastasin, että voi kun täti on läski.. Ei olla puhuttu tuon small talkin jälkeen ikuna..
Hivenen huvitti tämä...
sjamy

sjamy 02.10.2011

  • 0
Niin ja tuo, kun lopettaa tupakoinnin niin paino yleensä nousee ku se ruoka maistuu niin paljon paremmalle, itellä vaan ei toiminu, vuoden olin ilman ja sitten taas jatkoin, jos sitä olis taas vuoden ilman.. Ja ettei aiheesta pomppaa; vituttaa ihmiset jotka kyselee miksi teet näin, miksi et tee näin.. ja vituttaa kun aina vituttaa, megavitutus kasvaa taas potenssilla, jee
Schimanski76

Schimanski76 02.10.2011

  • 7
El PiNk DeViL wrote: Itteä vituttaa tuo kun on pitäny joskus tupakointi alottaa.. Ja vielä näin nuorena :( Ei oo hyvä urheilijan tupakoida, happi loppuu ja muuta paskaa. Siitä kun pääsen irti niin oon tyytyväinen. Muumilimpparin käyttöä en lopeta.
*SIE!* lopetat sen röökaamisen just nyt! Siis nyt sie vaan niiq lopetat sen.Et polta enää yhtään. Huuvvot saat,jos vielä poltat!Tuplamuumit saat vetää,jos rööki jää. Mie kakskeetvuotta polttanut ja se ei ole lainkaan hyvä tapa.Ei ole kivaa räkiä paskaa keuhkoista urheillessa. Onko tämä juttu nyt sovittu?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 02.10.2011

  • 0
sjamy wrote: Niin ja tuo, kun lopettaa tupakoinnin niin paino yleensä nousee ku se ruoka maistuu niin paljon paremmalle, itellä vaan ei toiminu, vuoden olin ilman ja sitten taas jatkoin, jos sitä olis taas vuoden ilman.. Ja ettei aiheesta pomppaa; vituttaa ihmiset jotka kyselee miksi teet näin, miksi et tee näin.. ja vituttaa kun aina vituttaa, megavitutus kasvaa taas potenssilla, jee
Mielummin se painon nousu kun hengitysvaikeudet.. Tosin ei välttämättä nouse paino hirveesti kun tulee käytyä salilla keskimäärin kolme tai neljä kertaa viikossa. Tai salilla ja salilla kun taloyhtiöllä on oma sali. :)
vaiski75

vaiski75 02.10.2011

  • 6
Saanko minäkin lopettaa, mutta vasta tiistaina alottaisin kiwasti.. Huomenna taitaa olla Shokki-päivä, joten siitä en lupaa mitään.. Kauheesti on tullut asiaa tänne parin päivän aikana.. Yksi hyvä vinkki oli vielä mielessä: Antakaa hevosten murehtia, kun niillä on isompi pääkin.
Tuomo33

Tuomo33 02.10.2011

  • 1
Vaikka vitutus ei aina ole mieluisaa, niin silti se joskus helepottaa oloa.. Vaikka viime vuoisienaikana se onkin ollu melkein jokapäiväistä, niin välillä se jokseenkin helepottaa..
zattwy

zattwy 02.10.2011

  • 5
Tsemppiä mudille lopettamiseen. Meitä oli varmaa 6-7 nuorta poikaa 7v.Silloin aloitimme salaa pössyttelyt, vihreetä norttia, pilliglupia ja muuta. 8v jäin ekan kerran kiinni tupakista ja selkään tuli kunnolla ja pari viikkoo kotiarestia.Vehmaisten voiman takahuoneesta käytiinlainaamassa sitä tupakkia. Polttelin yli 40v ja viime aikoina jo kolmatta askia päivässä. Sit vaan muun terveydellisen asian takia jouduin sairaalaan kuukaudeks, ja siitä se alko. Nyt on yli 11kk takana ja hentsaakaan en ole vetänyt, alku oli kamalaa RÄÄKKIIÄ,nyt alkaa olemaan helpompaa. Voin kertoa että nyt on paljon helponpaa elämä ja aistit ovat pikkuhiljaa palautuneet eikä haise pahalle. Siihen laihduttamiseen suosittelen lukemaan mahdolliset kalorit, mitä mistäkin palasesta kertyy. Ite oon ny ollu laihiksella 5kk ja 8 kiloo oon laihtunut. Ekat kolme kuukautta vedin kuntopyörällä 10-15km lenkkejä päivittäin, eli poltin jonkun 500 kilokaloria päivässä.Ei apua Mut noilla kalori hommeleilla on nyt paris kuukaudes tapahtunut muutosta. Vaatii hirveesti itsekuria tää touhu, Siis kumpaankin aiheeseen. Menestystä onnistumiselle!
Mudinski

Mudinski 02.10.2011

  • 4
Eipä ole tultua edes kokeiluksi röökiä. Harva sen uskoo...
IL3

IL3 02.10.2011

  • 0
Kerros zattwy tarkemmin tost polttelun oireilust. ite oon polttanu nyt koht kymmenen vuotta ja haukotuttaa harva se hetki ja rupee jatkuvaa limayskää ja keuhkoputkentulehdusta olemaan tää elämä niin pakko lopettaa pian. Päätin että tän vuoden puolella ja ennen joulua lopetan. aiemmin en oo taukoja paria päivää enempää pitäny mut alku keväästä yritin lopettaa ja kolme kuukautta olin poöttamatta ja helppoa oli ekan kolmen viikon jälkeen. sit haksahdin "yhteen poikkeus röökiin" ja sikariin.. siitähän se jatku. nyt ku lopetan uudestaan, en tule sallimaan itselleni edes yhtiä hatseja, koska siitä se alkaa. Ilmottelen ku päätän tarkan ajankohdan. luultavasti marraskuun eka.. Oon kertonu et mitään en tekemisistäni kadu tau muuttais, mut nyt ku oikeesti miettii ni vittu ku ois Yhdessä asiassa ollu fiksu ja ois jättäny sen röökin polton aloittamatta (eli kokeilematta)..
DarkWarjo

DarkWarjo 03.10.2011

  • 0
Vitun maanantait, vitun autot ku ei lähe käyntiin, vitun työpaikka ku on perseestä.. vitun vittu...
Mace

Mace 04.10.2011

  • 0
Vaihdeläpät ei toimi ratissa. Ajan vaikka ykkösellä painan kerran että heittäsi kakkoselle, mutta bugaa tää ratti jotenki ja painaa tuplasti (joskus jopa 1 -> 4) Ja toi on ihan perus "näppäin" ton läpän alla, vaikka kuinka nopeasti, varovasti tai kovempaa painais nii silloin tällöin ottaa tuplana sen painalluksen. Vittu tällasia paskaratteja. Vedin tota Pagani aika-ajoa FM4 demos nii hyvä siinä ku heität kolmoselta neloselle, sitte se heittääki samantien kutoselle nii yritä siinä sitte hyvää kierrosaikaa.
TehBigBunny

TehBigBunny 04.10.2011

  • 0
Forzassa lienee oma vikansa. Mulla tekee Fanatec tota Forza kolomosessa. Tuplat vaan kyllä kolmea ei ole laittanut ylös.
Mace

Mace 04.10.2011 (edit 04.10.2011)

  • 0
Mulla tekee siis tota joka pelis, ratissa vika, Live For Speediäki oli tuskasta ajaa ku välillä heittelee vaihteita minne sattuu, ja automaatilla en tasan pelaa. // Eikai täs muu auta kun ottaa kytkin pois käytöstä ja vaihtaa noilla ratis edessä olevista napeista.. (kytkimen kans ei sormi taivu noihin) vituttaa ku ei viittis uuteen rattiinkaa rahaa laittaa.
Mudinski

Mudinski 04.10.2011

  • 0
Vitun hammassärky... !!! 13.päivä röntgen ja leikkaus ties koska...
PetuK

PetuK 05.10.2011

  • 0
Mailia ei kuulu, ei näy. Kärsimätön odottaja on tämä Petu. Vattu!
Pottae

Pottae 05.10.2011 (edit 05.10.2011)

  • 0
Ei ole tännekkään tullut.. Taidan laittaa sinne kyselyä ..kun käskivät laittaa, jos ei mailia näy. //Lähti maili kivalle MoonTV:n sedälle.
hulluseon

hulluseon 05.10.2011

  • 1
"^Thihiihiihiiiihiihihih^":http://www.youtube.com/watch?v=9SboyoievYU
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 05.10.2011

  • 1
hulluseon wrote: "^Thihiihiihiiiihiihihih^":http://www.youtube.com/watch?v=9SboyoievYU
"Thihi":http://www.youtube.com/watch?v=5dI6mPDCqEo&feature=related
vaiski75

vaiski75 05.10.2011

  • 2
Nyt Viltuttaa ihan oikeasti, kerrankin.. Mä olen nähnyt aika monta työpaikkaa ja Pomojakin on ollut jos jonkun moista.. Tällä hetkellä mulla on kumminkin kaikkein paras Pomo, mitä työntekijä voi vain toivoa.. Voih.. Tänään kuulin että mun "paras" Pomoni siirtyy muihin tehtäviin ja jättää minut ihan yksin.. Tekisi mieli raapaista kunnon känni päälle.. Rustaa työhakemuksia, kun kunnon kpää sieltä kumminkin tulee tilalle..

Write a post

Sign in to post a post.