Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 03.03.2012

  • 0
Pitää näköjään :D Koitin ladata tolla omalla levyllä, niin latas 21% asti ja sitten tuli tuo error. Laitoin oikeen reippaasti Pepsidenttiä tuohon levyyn ja annoin vaikuttaa 10min ja pesin pois. Nyt se lataa siihen Gran Theft Auto IV -logoon asti ja taas pätkäsee.
hulluseon

hulluseon 03.03.2012

  • 0
savulohi wrote: Jallu pullolla on muutamat rabulat elvytetty.
^Thihihii^
zattwy

zattwy 04.03.2012

  • 0
Voihan vidalis kun tää rupee viduuttaan! Modeemit tuntuu kaikki hajoavan käsiin.:( Ensin meni hyvin palvellut telewell 510. Sit oli viikon pari uusi ZyXEL ja hävis taas yhteyseilen illalla. Ny koitin vanhaa Wireless 11G ja rupes taas pelittään. JEEES!!! Tilattava tänään uus telewell jimssistä.:) EMM
jEsm0

jEsm0 05.03.2012 (edit 05.03.2012)

  • 0
Vitura. Boxissa vissiin lukija paskana ku ei sit perkeleelläkään tahdo tunnistaa Forzan levyä(ei kyllä muitakaan) ja sit ku se tunnistaa sen levyn nii se ei kerkee ees alottaan ku sanoo et levy on paskanen vaikka levyn pinta on melkein ku uus. pitää vissiin ostaa uus levyasema tahi boxi ^en tahdo!!^ e: oon kyllä käyttänyt ilmaspraytä lukijan putsaukseen mut ei se tunnu auttavan EMM ^YHYYYY!!^
Teknika1

Teknika1 05.03.2012

  • 0
Astuin eilen kaukosäätimen näytön paskaksi. Harmony one, 130 oravannahkaa tuosta aikanaa köyhtyny. toimii kyl viel kosketusnäytön painallukset mut ruutu kuvan osalta paskana.... vituttaaha se.
Rintala

Rintala 06.03.2012

  • 0
Muut saa ladattua jo autopakettia mutta ei näy FM Marketplacessa niin ei saa ladattua Season passilla..
RaabForRehab

RaabForRehab 06.03.2012

  • 0
RIntala wrote: Muut saa ladattua jo autopakettia mutta ei näy FM Marketplacessa niin ei saa ladattua Season passilla..
Etsivä löytää. On se siellä.
Rintala

Rintala 06.03.2012

  • 0
Ei muuten näy..
RaabForRehab

RaabForRehab 06.03.2012

  • 0
Kyllä se Jupekin ne sieltä kaivoi. Meet vaan Forza nelosen add-onseihin ja selaat. Siellä on..
Rintala

Rintala 06.03.2012 (edit 06.03.2012)

  • 0
RaabForRehab wrote: Kyllä se Jupekin ne sieltä kaivoi. Meet vaan Forza nelosen add-onseihin ja selaat. Siellä on..
Hintaan 560 pojoo. Season pass on katos ostettuna eli en millään viittisi tuota maksaa....
joonas6

joonas6 06.03.2012

  • 1
Katsos ÖH lataat Öh sen Ilmaisen ÖH Auton siitä pakista niin saat ne kaikki. Niin minä ainakiin tein Be cause season pass mullakin
Rintala

Rintala 06.03.2012

  • 0
Jeps. Huomasin tämän itsekkin. Kiitos silti.
RauhaMees

RauhaMees 07.03.2012 (edit 07.03.2012)

  • 0
Viddu. Koulun koneissa on estot faceen. Luokkien koneet oisin ymmärtäny mutta täällä on jopa käytävän koneet estetty. Koneet jotka on tarkoitettu juuri netti surfailua varten mitä tunneilla ei saa tehä. Onneksi ne ei oo vielä älynny että FRC on olemassa :)
villek00

villek00 07.03.2012

  • 0
Rayha300 wrote: Onneksi ne ei oo vielä älynny että FRC on olemassa :)
Kyllä niistä osa tietää, jos muistaa kun kerroin :)
RauhaMees

RauhaMees 07.03.2012

  • 0
villek00 wrote: Kyllä niistä osa tietää, jos muistaa kun kerroin :)
Juu kyllä pari munkin luokalla on huomannu, että täällä pyörin :) En ole kyllä huomannu että kukaan muu täällä kävis .
Mace

Mace 07.03.2012

  • 0
Kuten myös.. Ja kerran kuullu opettajalta "Ekkai ole väärällä alalla" :D
RauhaMees

RauhaMees 07.03.2012

  • 0
Macela94 wrote: Kuten myös.. Ja kerran kuullu opettajalta "Ekkai ole väärällä alalla" :D
Tästä tuli mieleen toinen viduduksen kohde. En ole varma että vaihtaisko autopuolelle vai jatkaisko datamonniksi. Olen myös miettiny että tämän koulun jälkeen lähtisin auton tietokoneita räpläämään. Täytyy kattoo mitä teen.
kurppak

kurppak 07.03.2012

  • 0
Rayha300 wrote: Tästä tuli mieleen toinen viduduksen kohde. En ole varma että vaihtaisko autopuolelle vai jatkaisko datamonniksi. Olen myös miettiny että tämän koulun jälkeen lähtisin auton tietokoneita räpläämään. Täytyy kattoo mitä teen.
AMK:hon poeka! Sinne hakiessasi voit sitten kivasti miettiä taas, mitä halua tulevaisuudessa mahdollisesti tehdä.
RauhaMees

RauhaMees 07.03.2012

  • 0
kurppak wrote: AMK:hon poeka! Sinne hakiessasi voit sitten kivasti miettiä taas, mitä halua tulevaisuudessa mahdollisesti tehdä.
Olen jo monta vuotta sitte päättäny että menen AMK:hon :) Onneks tossa on vielä intti välis nii on aikaa miettiä :)
Mace

Mace 07.03.2012 (edit 07.03.2012)

  • 0
Rayha300 wrote: Tästä tuli mieleen toinen viduduksen kohde. En ole varma että vaihtaisko autopuolelle vai jatkaisko datamonniksi. Olen myös miettiny että tämän koulun jälkeen lähtisin auton tietokoneita räpläämään. Täytyy kattoo mitä teen.
Ittellä hieman sama... monta kertaa luokas istunu ja ajetellu että miks oon täällä.. autopuolelle menisin ihan satasella nyt. Mutta tämän valittin koska "opo" kehui autopuolen olevan varmasti täynnä ja ettei sinne pääsisi. Toisin olisi ollut. V*tuttaa kieltämättä.

Write a post

Sign in to post a post.