Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

Exami

Exami 07.03.2012 (edit 07.03.2012)

  • 0
Rayha300 wrote: Tästä tuli mieleen toinen viduduksen kohde. En ole varma että vaihtaisko autopuolelle vai jatkaisko datamonniksi. Olen myös miettiny että tämän koulun jälkeen lähtisin auton tietokoneita räpläämään. Täytyy kattoo mitä teen.
Auto sähköpuolelle jos haluu ni pitäs olla joku autosähköinsinööri? paskaa duunia hyi että! Eipä siinä datanomin papereil mennään ja ei täs valittamista ainekaan ole, ei ole ku yhteen autoon "pakko" tehdä remonttia ja seon oma jonka senki voi viedä liikkeeseen ja sanoa tehkää :D
Pottae

Pottae 07.03.2012

  • 0
Elisa rokkaa. Netti pimeenä.
teemu1337

teemu1337 07.03.2012

  • 0
Rayha300 wrote: Onneks tossa on vielä intti välis nii on aikaa miettiä :)
Intti on hiano firma!
Mace

Mace 10.03.2012 (edit 10.03.2012)

  • 0
Väistäkää, heitän tällä koneella kohta vesilintua.
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 14.03.2012

  • 1
Neljä päivää kuumetta ja yskää. Menen arvauskeskukseen. Pääsen jonkun nuoren venäläisen lääkärin puheille. Siinä se sitten suomea ja venäjää sekoittaen kertoo jotain mun verikoetuloksia. En ymmärrä sanaakaan. Kysyn että onko mulla virus. Sitten tuli puolen minuutin kiusallinen hiljaisuus. Jätkä ei näköjään ymmärtänyt kysymystäni. Rikoin hiljaisuuden kysymällä voinko mennä kouluun huomenna. Vladimir sitten alkoi möykkämään että miksi en voisi. Tulee taas hiljaisuus. Lääkäri sanoo että jos olo ei parane niin tule 3 viikon(?!) päästä käymäs uudestaan. Vituttaa oma olotila ja se, minkälaiset saatanan kelvottomat apinat pääsee hyväpalkkasiin hommiin kun ei osata edes asiakkaitten kieltä pukua. Saatana. Ja minähän asun lännessä eli minun ei tarvitse venäjää osata ja pidin sitä itsestään selvyytenä etten kunnan palveluita käyttäessäni puhu venäjää. Nyt menen paskan maku suussa nukkumaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 14.03.2012

  • 0
FIN xxDRIFTERxx wrote: Neljä päivää kuumetta ja yskää. Menen arvauskeskukseen. Pääsen jonkun nuoren venäläisen lääkärin puheille. Siinä se sitten suomea ja venäjää sekoittaen kertoo jotain mun verikoetuloksia. En ymmärrä sanaakaan. Kysyn että onko mulla virus. Sitten tuli puolen minuutin kiusallinen hiljaisuus. Jätkä ei näköjään ymmärtänyt kysymystäni. Rikoin hiljaisuuden kysymällä voinko mennä kouluun huomenna. Vladimir sitten alkoi möykkämään että miksi en voisi. Tulee taas hiljaisuus. Lääkäri sanoo että jos olo ei parane niin tule 3 viikon(?!) päästä käymäs uudestaan. Vituttaa oma olotila ja se, minkälaiset saatanan kelvottomat apinat pääsee hyväpalkkasiin hommiin kun ei osata edes asiakkaitten kieltä pukua. Saatana. Ja minähän asun lännessä eli minun ei tarvitse venäjää osata ja pidin sitä itsestään selvyytenä etten kunnan palveluita käyttäessäni puhu venäjää. Nyt menen paskan maku suussa nukkumaan.
трахните вашу мать No joo.... on kyl perkele ikävää jo ei tollases mestas saa omalla kielellään palvelua..
Tuomo33

Tuomo33 15.03.2012

  • 0
Lupauksia, niiden toteutamista hankaluuksineen, niissä joustamista, lisää joustamista, ja lopulta jatkuvaa kusetusta.. Täyttä paskaa taas vaihteeks, lähes kaikki
KKNGS

KKNGS 17.03.2012

  • 0
Vittu kun on nuha, päänsärky, kurkkukipu, ^turkkukipu^ , ja kaikkee muuta kivaa, ääni on maassa Vituttaa.
IL3

IL3 17.03.2012 (edit 17.03.2012)

  • 0
Käytin auton öljynvaihdossa. Ei jaksanu alkaa itse ulkona näillä keleillä turaamaan. Omat öljyt ja suodattimet n.50€ ja vaihtotyö 30€.... Kyllä seuraavalla kerralla tsekkaa et korjaamo hoitaa kaiken kerralla (eli öljyt, suodattimen ja työn), kun loppujen lopuks hinnan pitäis olla sama, vaihtaako itse ja ostaako osat, vai viekö vaihdettavaksi, kun itse joutuu maksamaan öljyistä ja suodattimesta enemmän ku korjaamot/liikkeet ja siks ne voi sen erotuksen periä työkuluina.. Noh, firma ja sen työntekijät oli todella asiallisia ja siks tulikin samalla maksettua vikakoodien lukukin (n.50€) kun oli merkkivalo palanu syksystä lähtien.. Oltiin yhen tyypin kanssa kokeiltu aiemmin jo mm. VAG-COMilla lukea koodeja, muttei millään päästy auton "aivoihin" käsiks. Noh, ton korjaamon laitteistolla saatiin autoon yhteys. Paljastu et lambda-anturi edestä rikki. Ne ei nähny uuden osan hintaa, mutta taakse se anturi ois maksanu 130€ ja ne kerto et eteen se on yleensä kalliimpi. vaihtotyöhön menis arviolta pari tuntia ja hinta ois 80€/h.. eli yhteensä jotain kenties ehkäpä suunnilleen noin 350€(?) Samalla ne huomas et vaihteiston stefa vuotaa toiselta puolelta, ja se maksais jonkun kymmenisen euroa ja vaihtotyö 1,5h hinnalla 80€/h jos mitään murheita ei työ aikana ilmaannu, eli se olis yhteensä jotain kenties ehkäpä suunnilleen noin 200€(?) Eli nyt normitilanteesta olisin miinuksella jo noin. 550-600€, eli tiedossa taas pitkää päivää duunissa.. Siirtyy taas kesävanteiden hankinta, ihan kuin siinä ei säästämistä riittäisi.. E: fiddu..
FINBULLET

FINBULLET 17.03.2012

  • 2
Perkeleeee.Pää räjähtää.Tuntuu kuin joku kiristäis vannetta pään ympärillä.Helpottuis nyt jotenkin nää jutut.
Pottae

Pottae 19.03.2012

  • 0
Stressin määrä alkaa olemaan taas hyvää luokkaa. Mikreenikin tuli takasin tässä viikkojen aikana, eikä jaksa hakea lääkettä "Onnenpyörä-keskuksesta". Viime kerralla kesti n. 3vk ennen kun sain oikeaa ja toimivaa lääkettä. Ei ne Rolf Pattersonnit osaa antaa kun buranaa. Pari päivää pitäis kestää, sitten ehkä helpottaa.
RauhaMees

RauhaMees 19.03.2012

  • 0
Viddu tekkeni tilaus ei ollu menny perille. Täytyy tänää jos muistaa nii laittaa uutta tilausta.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 21.03.2012

  • 2
KOU_LUUN.. Väsyttäääää..
RauhaMees

RauhaMees 21.03.2012

  • 0
El PiNk DeViL wrote: KOU_LUUN.. Väsyttäääää..
Sama. Poppi napit korville ja menoks.
Driver181

Driver181 21.03.2012

  • 0
Rayha300 wrote: Sama. Poppi napit korville ja menoks.
OT!!: ahaa samaa techniiccaa käytää tämä räyhäs.
sjamy

sjamy 21.03.2012

  • 0
-tuttaa ihmiset, jotka yrittävät olla joku muu. Kovasti kertovat muiden juttuja ominaan ja samat läpät kiertää. -tuttaa nettimaailmassa pyörivät pellet (poislukien me FRC:n pellet) -tuttaa nykymuoti, ja se kuinka tyttöjen "pitää" olla tikkulaihoja. Sosiaalisessa mediassa saa kokoajan lukea valituksia, jos löytyy vähänkään massua... JUMALAUTA pitäähän siinä perseessä olla jotain mistä ottaa kiinni! -tuttaa 2 vuotta kestänyt unettomuus, lääkärit eivät sano juuta taikka jaata. -tuttaa, kun mieli heittelee unettomuuden takia. -tuttaa, kuinka kaikki pitäisi sanoa ja kertoa monen mutkan kautta, ettei vain pahoittaisi jonkun mieltä. -ttu sais olla syvempi. Eniten vituttaa kaikki! Mielenterveys pettää, hei kohtalotoverit!
KKNGS

KKNGS 21.03.2012

  • 0
sjamy wrote: -tuttaa nykymuoti, ja se kuinka tyttöjen "pitää" olla tikkulaihoja. Sosiaalisessa mediassa saa kokoajan lukea valituksia, jos löytyy vähänkään massua... JUMALAUTA pitäähän siinä perseessä olla jotain mistä ottaa kiinni!
Toi on kyllä aika saatanan tuttua... Koulussa kaikki vaan vetää jotain energiajuomaa että olis laihempia, sit ne meikkaa aina, polttaa tupakkaa ja juo viinaa... Kouvolan kouluissa pitää olla kunnon alkoholisti että voi olla jonkun kaveri... Onneks oon nyt täl viikolla ollu kipeenä että ei tarvihte kestää niitä. ^Onneks en oo mini-hulli...^
teemu1337

teemu1337 21.03.2012

  • 0
Vuorokausirytmi ihan swiidun sekasin. Tavallaan swituttaa, tavallaan ei.
djrunkkari

djrunkkari 21.03.2012

  • 0
hyvää ripulia
Mace

Mace 21.03.2012

  • 1
KingPlayer10 wrote: sit ne -meikkaa aina-, polttaa tupakkaa ja juo viinaa...
Totta. Perjantaina kehuskellaan kovasti että "viikonloppuna ryyppään jne jne" Sitte maanataina itketään ku on paska fiilis jne jne... Tämä siis molemmilla sukupuolilla. Itte en näitä hupeja harrasta, haittaahan niistä enimäkseen on. Riippuen tietysti kuinka ottaa..

Write a post

Sign in to post a post.