Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 21.03.2012 (edit 21.03.2012)

  • 0
Täytyy vedota tuohon King Playerin mielipiteeseen, täälä on ainakin osassa porukassa vähä samaa että pitää polttaa tai juoda että pääsee sinne mukaan mut enpä mäkää sen takia oo niitä kumpaakaan alottanu ja tupakoinnin lopetuski on ny varsin hyvällä mallilla :) Ja tuo alkoholi on sellane et se auttaa kyllä välillä rentouttamaan ja sitä on ihan kiva nauttia kunhan ei vedä sitä liiallisuuksiin. Voi sitä toki muutenkin rentoutua, sitä en sano! :D Tai ei kannata tehä samaa virhettä kun minä, eli on syömättä pitkän aikaan ja sitten juo... Siinä tulee pöllyihin jo vähästäki ja sit huudetaanki jo norjaa posliinipuhelimeen. Kingikselle siis vinkkinä ettei kannata nuista kumpaankaan välttämättä kajota ennen sitä laillista ikävuotta :D Tupakka on ainakin petollinen, sfäde ja varmasti joku muukin osaa sanoo kuinka perseestä sen lopettaminen on. Varmaan selitin mahdollisimman epäselvästi nyt mut menköön.
Mace

Mace 21.03.2012 (edit 21.03.2012)

  • 0
Joo, että ku on syvältä. Päätä tos särki äsken (vieläkin) ja kun Buranaa yritän niellä nii ei sitten millään, ei edes väkisin. Puolikkaalla koitin nii en saa nieltyä, on se kumma. Piti vielä suussa purasta puolikaskin kahtia nii sitte meni jotenki. Neljä lasillista meni vettä.. En tie mikä sen tekee, tuntuu niiku menis "väärään kurkkuun".
MehuSukka

MehuSukka 21.03.2012

  • 0
Tulis jo se stanan kevät kunnolla nii pääsis kaivaa kotarin tallista pihalleeee :(
Mace

Mace 23.03.2012

  • 0
Piti mennä kysyyn erästä vapaata paikkaa olevaa kesätyötä.. menin sitte ohitte vaa ku koulusta tulin enkä saanu itteeni sinne. Jos maanantaina ei olis liian myöhästä sitte.
joonas6

joonas6 23.03.2012

  • 0
Auton subbarin vahvistin päätti päättää maanpäällisen taipaleensa. Ei kuunnella musiikkia sitten.
hulluseon

hulluseon 23.03.2012

  • 0
joonas6 wrote: Auton subbarin vahvistin päätti päättää maanpäällisen taipaleensa. Ei kuunnella musiikkia sitten.
Miten kauhee vahvari?
vaiski75

vaiski75 23.03.2012 (edit 23.03.2012)

  • 3
Lupasin henkilölle X, jotain huomiseksi ja lupauksethan täytyy pitää.. Niinpä.. Henkilö B soitti ja sanoi, että minun pitää rikkoa henkilön X.n kanssa sopimani asia ja siirtää se ensiviikolle.. Henkilö B on sukua henkilö X.lle. Henkilö B myös kielsi kertomasta mitään X.lle ja saan kuulemma ihan itse keksiä tekosyyn, miksi siirrän huomisen ensiviikolle.. Henkilö X on vielä järjettömän täpinöissään huomisesta, joka saa kohta viestin Sfädeltä.. SAITANA kun mä en tykkää yhtään tämmöisestä!!! Rehellinen pitää olla ja ollaan sotkematta minua mukaan mihinkään "poltetaan tuon pipo, mutta ei kerrota sille" toimintaan.. Mä junttaan nyt ison lekkerin Jallua tuonne pään isoon reikään, heitän puhelimeni metsään ja kuuntelen Panteraa kunnes korvat eivät enään toimi.. KIPPIS saitana..
Schimanski76

Schimanski76 23.03.2012

  • 0
vaiski75 wrote: Lupasin henkilölle X, jotain huomiseksi ja lupauksethan täytyy pitää.. Niinpä.. Henkilö B soitti ja sanoi, että minun pitää rikkoa henkilön X.n kanssa sopimani asia ja siirtää se ensiviikolle.. Henkilö B on sukua henkilö X.lle. Henkilö B myös kielsi kertomasta mitään X.lle ja saan kuulemma ihan itse keksiä tekosyyn, miksi siirrän huomisen ensiviikolle.. Henkilö X on vielä järjettömän täpinöissään huomisesta, joka saa kohta viestin Sfädeltä.. SAITANA kun mä en tykkää yhtään tämmöisestä!!! Rehellinen pitää olla ja ollaan sotkematta minua mukaan mihinkään "poltetaan tuon pipo, mutta ei kerrota sille" toimintaan.. Mä junttaan nyt ison lekkerin Jallua tuonne pään isoon reikään, heitän puhelimeni metsään ja kuuntelen Panteraa kunnes korvat eivät enään toimi.. KIPPIS saitana..
Ei polteta kenenkään Pipaa! Piäni Kippis!
Rintala

Rintala 29.03.2012

  • 0
89.90 €/KPL Laakerit Hondaan. Jeij!
Rintala

Rintala 29.03.2012

  • 0
RIntala wrote: 89.90 €/KPL taka pyörän laakerit Hondaan. Jeij!
hulluseon

hulluseon 29.03.2012

  • 0
RIntala wrote: 89.90 €/KPL Laakerit Hondaan. Jeij!
Siis koko napa tarkotit.
Tuomo33

Tuomo33 30.03.2012

  • 0
Naurettavan halpa sairaalalaskuhan siältä tulikin.. Kaiken kruunaa se, ettei ykskään paksalaitos ilmeisesti avita sen kanssa.. Enemmän kuin vitun loistavaa.. Taidanpa avata pullon tämän kuniaksi.
Mace

Mace 30.03.2012 (edit 30.03.2012)

  • 0
Ei mitää suurempaa, mutta v*tuttaa tulla/mennä pyörällä minnekkää kun koko v*tun kylä täynnä kaikenlaisia kermaperseitä jokka ajelee isin ostamilla 15k autoilla/mopoautoilla... Itte suurinpiirtein ainoa tässä ikäryhmässä joka liikku jollai v*tun pyörällä... Perseestä.. Edit: Ja kun kotiin pääsee nii vitutus ei kun parane, mitä tahansa tällä vuoden 2002 - 2003 koneella yrittää tehdä, niin ei vitullakaan onnistu. Kokoajan jumis ja mikään ei toimi. Helvetti tää näyttöki vie puoliasuntoa tilaa... olis se hienoo jos olis varaa kaikkeen tai edes johonkin.
Rintala

Rintala 30.03.2012

  • 0
hulluseon wrote: Siis koko napa tarkotit.
Juu, niin siis napa juu. Koska laakereitahan ei erikseen saa vaihdettua. Vaikka saiskin niin hieman turhan kovan työn takana :D Oli muuten 51,60€ veholta...
Rintala

Rintala 30.03.2012

  • 0
Macela94 wrote: Ei mitää suurempaa, mutta v*tuttaa tulla/mennä pyörällä minnekkää kun koko v*tun kylä täynnä kaikenlaisia kermaperseitä jokka ajelee isin ostamilla 15k autoilla/mopoautoilla... Itte suurinpiirtein ainoa tässä ikäryhmässä joka liikku jollai v*tun pyörällä... Perseestä.. Edit: Ja kun kotiin pääsee nii vitutus ei kun parane, mitä tahansa tällä vuoden 2002 - 2003 koneella yrittää tehdä, niin ei vitullakaan onnistu. Kokoajan jumis ja mikään ei toimi. Helvetti tää näyttöki vie puoliasuntoa tilaa... olis se hienoo jos olis varaa kaikkeen tai edes johonkin.
Saanko antaa vihjeen? Tuossa iässä pystyy esim tekemään jotain pieniä töitä koulun ohella, ja kesähän tulee pian.. Ite kun mopoa varten säästiin niin tein kahta työtä koko kesän.. Ei sitä rukoilemalla saa(jotkut kyllä), tehdä täytyy jotta rahaa saa..
hulluseon

hulluseon 30.03.2012

  • 1
RIntala wrote: Juu, niin siis napa juu. Koska laakereitahan ei erikseen saa vaihdettua. Vaikka saiskin niin hieman turhan kovan työn takana :D Oli muuten 51,60€ veholta...
Halpahan tuo on.
Mace

Mace 30.03.2012

  • 0
RIntala wrote: Saanko antaa vihjeen? Tuossa iässä pystyy esim tekemään jotain pieniä töitä koulun ohella, ja kesähän tulee pian.. Ite kun mopoa varten säästiin niin tein kahta työtä koko kesän.. Ei sitä rukoilemalla saa(jotkut kyllä), tehdä täytyy jotta rahaa saa..
Kesätöitä ja sensellasta täs on haeskeltu, ja ehkä saankin. Muttakun tämä paikkakunta on niin pieni ja sitä rataa, "ei me tarvita.." "otetaan pojat.." Kyllä se tästä :) Vaikka ketuttaaki välillä.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 03.04.2012

  • 0
Eipä tullut siitä acs:ään lähdöstä sitte mitää..
RauhaMees

RauhaMees 03.04.2012

  • 0
El PiNk DeViL wrote: Eipä tullut siitä acs:ään lähdöstä sitte mitää..
Mitä se huuteloo. Miksei?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 03.04.2012

  • 0
Rayha300 wrote: Mitä se huuteloo. Miksei?
Omat rahat on ihan finiito ja porukoilta ei heru sponssia. Ja pitää jäädä lauantaiks koiravahtiin ku nuo porukat lähtee johonki.. Viddu sinne meni seki räyhän ja potan ja muide äffärseeläiste näkemine :(

Write a post

Sign in to post a post.