Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

TehBigBunny

TehBigBunny 20.06.2012

  • 0
^Thihihihhiii^ *EMM*
Koolon Descendens

Koolon Descendens 20.06.2012

  • 8
Löytyi halvalla huuto.netistä Playseatin pelipenkki, pakkohan se oli hankkia. Emännän reaktiota odotellessa... EMM
savulohi

savulohi 20.06.2012

  • 4
Koolon Descendens wrote: Löytyi halvalla huuto.netistä Playseatin pelipenkki, pakkohan se oli hankkia. Emännän reaktiota odotellessa... EMM
Tuskin se mittään jos tuo siun naamavärkkikin menee ihan täyvvestä. ^Thihihihhh^ Erinomainen ostos, paljonko köyhyit jos passaa kysästä? EMM Trollituttaa Lohesta nyt kovasti, soon melekeen aina niin kun on syystä tai toisesta keskimäärästä paremmalla tuulella. :)
Rintala

Rintala 20.06.2012

  • 1
savulohi wrote: Trollituttaa Lohesta nyt kovasti, soon melekeen aina niin kun on syystä tai toisesta keskimäärästä paremmalla tuulella. :)
^ Se luulee saavansa. ;) EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 20.06.2012

  • 1
"Toi on mun poikaystävä Günther ..." ^EMM^
teemu1337

teemu1337 20.06.2012 (edit 20.06.2012)

  • 0
Melkeen ottaa kupoliin tuo mikrosofti. Redeem codella yritin 14kk liveä laittaa ja *PUF*
Can't retrieve information from Xbox LIVE. Please try again later Status code: 801613C9 (ja välillä 80150101).
No nyt mulla on ja ei ole gold-jäsenyyttä. Riippuu siitä mistä kattoo. Xboxin sivujen mukaan on gold jäsenyys ja boxilla kun profiilista kattoo niin ei ole. Membership-kohdassa sitten kuitenkin lukee tuo etukäteen maksettu 14kk xbox live gold-jäsenyys. Koodin voi syöttää uudelleen mutta kun sitä redeem now kohtaa näpäyttää niin aina pamahtaa vaan tuo can't retrieve information blah blah blah. En tiedä onko tuon ohjelmistopäivityksen jäljiltä jotain häikkää vai mikä tässä kusee. Toivottavasti ei katoa taivaan tuuliin tuo 14kk gold. e/ Emmäätierä. Boxi sekosi ihan huolella ja kun se sitten rauhottu niin rupesi pelittämään :/
savulohi

savulohi 20.06.2012 (edit 20.06.2012)

  • 0
@ Rintsi ^Thihihhihh^ Ei se sitä ole, mie oon nuarena Loheksena saanu niin paljon kaikenlaista notta nykyään se melekeen jo viltuttaa. Turhaa vaivaa käydä kax kertaa päivässä suihkussa. :D Empä kyllä kiellä sitäkään etteikö olis tullu hyvät fiilikset kun semmoset eilisen kaltaiset sexiccyydet osoittaa kiinnostusta, vaikkakin vaan pesukoneen korjaukseen. ;) Kävisin!! Mutta edelleen olen sitä mieltä notta ANSA. EMM
vaiski75

vaiski75 20.06.2012

  • 0
Lohes menee nyt vain kokeilemaan onko se ANSA vai ei.. Pundelassa me ei meinaan aloiteta keskustelua, jossa joku alkaa miettimään että mitä olisi tapahtunut jos olisi käynyt... Ihan jo pelkästään -sinun- meidän mielenrauhan takia sun pitää nyt mennä katsomaan se ANSA. EMM
hulluseon

hulluseon 20.06.2012

  • 1
Ansa !http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRT5qsgBy5qVm_o_0B5qoLUBUPD3PomWihU_OEYqxytFtFtL65d!
savulohi

savulohi 20.06.2012

  • 0
Joojoo menen menen jos se soittaa kuten lupasi. Minen sen perään ala juoksemaan, eri asia jos solisi pyytäny mua soittamaan. Ei ole tarvetta sotkeutua nyt väkipakolla mihinkään kun vasta on edellinen homma paketoitu. :) EMM
Koolon Descendens

Koolon Descendens 20.06.2012

  • 2
savulohi wrote: Erinomainen ostos, paljonko köyhyit jos passaa kysästä?
http://www.huuto.net/kohteet/playseat-ajopenkki--ratti-ja-polkimet/225430154 170e velotti, hinnassa mukana myös Microsoftin ratti ja pedaalit! :P
Rintala

Rintala 20.06.2012

  • 0
^ Ei paha.
savulohi

savulohi 20.06.2012

  • 2
Koolon Descendens wrote: http://www.huuto.net/kohteet/playseat-ajopenkki--ratti-ja-polkimet/225430154 170e velotti, hinnassa mukana myös Microsoftin ratti ja pedaalit! :P
Huhhuh. Nyt puhutaan jo diilistä! :D
Mace

Mace 20.06.2012

  • 0
Ajokorttia sähläämässä.. Teoriakokeeseen tarvii henkilökortin.. henkilökorttiin tarvii: "luotettava selvitys henkilöllisyydestä (passi tai henkilökortti)" passiin tarvii: "passi tai henkilökortti (Huom. ei ajokortti)" - www.poliisi.fi wut.. hyvä lähtee tästä hankkin mitään näistä, sitte vielä lisäksi että tarttis aika nopeeseen ja tällä paikkakunnalla poliisilaitos vaan ma - ke auki, juuri sillon kun oon töissä. Vilttu mitä säätämistä.
hulluseon

hulluseon 20.06.2012

  • 0
Lohes päätti mennä käymään Sfäden "luona":http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=99752#amedia ja vuokrasi tämmösen kapistuksen, notta voi puhua ihan naamakkain.
savulohi

savulohi 20.06.2012 (edit 20.06.2012)

  • 0
Ollaan Sfäde hiljaa, Hulli mököttää. // Tai no ei ollakkaan. :)
Schimanski76

Schimanski76 20.06.2012

  • 1
Saitana mikä virhe oli polkasta isoon markettiin hakemaan jätski.Kivasti siä sitten jonotti varmaan puoli tuntia,kun immeiset olivat kaupoilla juhannuspäissään. Ehkä mie ajattelin,notta jos kävisi "Lohekset". :) Ei Lainkaan käynyt.Jätski oli ihan sulanut ja joku urpo meinasi ajaa päälle kotimatkalla. :( emm
vaiski75

vaiski75 20.06.2012

  • 0
NII! Mun piti tänään kai juoda taas kahvia pannullinen, mutta tuskin onnistuu.. Otin teitin vinkeistä vaarin ja raapasin heti kaljan naamaan, kun oli mahdollista.. Tuskin otetaan vieraita vastaan.. Tirsk...hik.. Kauan eläköön Hullison! Eikun.. Kauan eläköön Baniikki! Eikun.. .. En mä sano enään mitään.. Eikun.. Kielen päällä on tulossa jo miljuuna asiaa.. Ihan kohta.. EMM
Mudinski

Mudinski 20.06.2012 (edit 20.06.2012)

  • 0
Macela94 wrote: Ajokorttia sähläämässä.. Teoriakokeeseen tarvii henkilökortin.. henkilökorttiin tarvii: "luotettava selvitys henkilöllisyydestä (passi tai henkilökortti)" passiin tarvii: "passi tai henkilökortti (Huom. ei ajokortti)" - www.poliisi.fi wut.. hyvä lähtee tästä hankkin mitään näistä, sitte vielä lisäksi että tarttis aika nopeeseen ja tällä paikkakunnalla poliisilaitos vaan ma - ke auki, juuri sillon kun oon töissä. Vilttu mitä säätämistä.
Ollaanko siellä noin pilkun viilaajia tosiaan ? Itselle kelpas autokoulussa ihan kuvaton kelakortti ja passia hakiessa ajokortti sitten... Edit: Pari lonkero laatikkoa,xSalmiakki Koskenkorva 0.5l ja Jägermeister 0.5l tuli hommattua juhannus juotaviksi... EMM !
hulluseon

hulluseon 20.06.2012

  • 0
Mudinski wrote: Edit: Pari lonkero laatikkoa,xSalmiakki Koskenkorva 0.5l ja Jägermeister 0.5l tuli hommattua juhannus juotaviksi... EMM !
Bascaa. Moon röissä. Juhannuksena. Jee. EMM

Write a post

Sign in to post a post.